blop123 skriver:
Uh!
For at den er der! Det må være vildt frustrerende at vente så længe 
I denne omgang har jeg mange anderledes "gener" end hvad jeg ellers plejer at have mellem ÆL og mens, så håber den er der for mig også 
Hvornår har du test-dag?
Jeg fik min mens igår, så håber på vi går en god måned i møde 
ja det er så utrolig hårdt, især det med ikke at kunne fortælle det til nogen.. dog ved min svigermor at vi gerne vil have børn og at vi faktisk har prøvet på det.
Men hold nu op.. alt det vi har været igennem, div scanninger på sygehuset fordi jeg bla kun fik mens hver 2-3 måned, div snakke med forskellige læger, gynækologer osv. Vi har fået god for at kunne komme i behandling fra vores læge, men den kamp er vi simpelthen ikke klar til. - heldigvis er vi først i 20'erne så vi skal nok nå det hele.
Vi er sikre på vores barn kommer til at bade i kærlighed og omsorg når det engang endelig melder sin ankomst
uha.. nu kan jeg jo kun tale for hvad min erfaring er, og hvor har jeg taget latterlig mange teste pga nye symptomer, som lægen også troede betød graviditet - på et tidspunkt voksede min mave også, og troede hele tiden på at symptomerne viste noget godt.. - men som sagt, har det været ja, ingen ting
Jeg er om nogen udemærket klar over hvor (undskyld mit franske) pisse mega svært og hårdt det er, men alligevel er mit aller bedste råd. Slap af i dig selv, tag dagene som de kommer, prøv så vidt muligt at ignorer symptomerne og forvent din mens kommer sidst i din cyklus. Kommer den ikke, ja så kan du begynde at tænkte på en test, men vær god ved dig selv og prøv at gør som skrevet
jeg ved hvor hårdt det er, men endnu hårdere bliver det, psykisk, når du pludselig tænker på baby HVER evig eneste dag og bare ikke kan få det ud af hovedet