Nogen der vil følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2017

Beti89

blop123 skriver:

I dag har jeg af og til ømme bryster og sviende/brændende dutter 

Sviende brændende dutter? Det har jeg aldrig hørt om før, men måske det en tegn  hvornår har du testdag? 

Jeg har også mega ømme bryster, lidt murren i underlivet nogle gange og i sidste uge fik jeg bare et ædeflip midt om natten! Jeg var ude med en veninde og har lige spist kage og da jeg tog hjemad var jeg allerede sulten igen og havde sindssygt meget lyst til burger så jeg måtte lede efter et sted der leverede ud midt om natten! Det ligner virkelig bare ik mig! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2017

Just123

blop123 skriver:

Hej! 

Jeg er ny herinde, da min kæreste og jeg blev enige om på en måde at starte projekt baby. 

Start september smed jeg p pillerne, og vi brugte kondom som prævention i noget tid. Fra januar har vi dog ikke brugt noget, da vi er blevet enige om, at hvis jeg skulle blive gravid, så ville vi begge blive enormt glade for det. 

Jeg ville høre, om der er nogen der kunne tænke sig at følges? Så kunne vi opdatere hinanden, og vi kunne skrive om de ting, som ikke ligefrem er muligt at dele med andre i omgangskredsen? 

I er alle velkomne til at skrive til mig 

Kunne da være sjovt at følge hinanden 

vi smed P-pillerne december 13, da jeg ikke kunne tåle dem og vi gerne ville øge familien. her efter 3 år og 2 måneder har vi stadig ikke haft heldet med os.. fuck.. hvor er det hårdt! MEN vi har stadig modet og er sikre på, at vi nok skal blive forældre på et tidspunkt 

Anmeld Citér

22. februar 2017

JE

Hej, jeg vil også gerne være med. 

Jeg er ret ny herinde, men jeg har været igang med PB i 8 måneder, og der er ikke sket noget endnu. Jeg har haft nogle gange, hvor jeg følte, at den var der, men blev så skuffet da mens kom. 

Mht planlagt sex, så prøver jeg ikke at fortælle min kæreste, når jeg har æl, men det resulterede så i, at vi kun var sammen en gang omkring æl denne måned, så det frustrerer mig lidt. Men jeg håber, at den ene gang var nok. 

Anmeld Citér

22. februar 2017

blop123

Beti89 skriver:

Sviende brændende dutter? Det har jeg aldrig hørt om før, men måske det en tegn  hvornår har du testdag? 

Jeg har også mega ømme bryster, lidt murren i underlivet nogle gange og i sidste uge fik jeg bare et ædeflip midt om natten! Jeg var ude med en veninde og har lige spist kage og da jeg tog hjemad var jeg allerede sulten igen og havde sindssygt meget lyst til burger så jeg måtte lede efter et sted der leverede ud midt om natten! Det ligner virkelig bare ik mig! 

Mens skulle komme på lørdag, så kan nok ikke trække den længere end dertil. Hvad med dig? 

Ej, hvor mærkeligt at du bare fik ædeflip! Jeg føler bare ikke at jeg bliver mæt, og har simpelthen bare lyst til Hvidt brød hele tiden 

Anmeld Citér

22. februar 2017

blop123

Just123 skriver:

Kunne da være sjovt at følge hinanden 

vi smed P-pillerne december 13, da jeg ikke kunne tåle dem og vi gerne ville øge familien. her efter 3 år og 2 måneder har vi stadig ikke haft heldet med os.. fuck.. hvor er det hårdt! MEN vi har stadig modet og er sikre på, at vi nok skal blive forældre på et tidspunkt 

Uh! For at den er der! Det må være vildt frustrerende at vente så længe 

I denne omgang har jeg mange anderledes "gener" end hvad jeg ellers plejer at have mellem ÆL og mens, så håber den er der for mig også 

Hvornår har du test-dag? 

Anmeld Citér

22. februar 2017

blop123

JE skriver:

Hej, jeg vil også gerne være med. 

Jeg er ret ny herinde, men jeg har været igang med PB i 8 måneder, og der er ikke sket noget endnu. Jeg har haft nogle gange, hvor jeg følte, at den var der, men blev så skuffet da mens kom. 

Mht planlagt sex, så prøver jeg ikke at fortælle min kæreste, når jeg har æl, men det resulterede så i, at vi kun var sammen en gang omkring æl denne måned, så det frustrerer mig lidt. Men jeg håber, at den ene gang var nok. 

Den må snart være der! Jeg håber på, at det bliver denne måned for dig! Også fordi man tit hører om, at det er når man mindst forventer det, at man faktisk bliver gravid. Det kunne jo være du bare var vildt heldig 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Beti89

blop123 skriver:

Mens skulle komme på lørdag, så kan nok ikke trække den længere end dertil. Hvad med dig? 

Ej, hvor mærkeligt at du bare fik ædeflip! Jeg føler bare ikke at jeg bliver mæt, og har simpelthen bare lyst til Hvidt brød hele tiden 

Bliver spændende så 

Ja det er så mærkeligt! Jeg er på dag 33 i min cyklus og mens er ikke kommet endnu. Jeg overvejer at teste hele tiden men tør samtidig ik  min cyklus er mellem 29-35 dage så kan godt være den bare er sent på den denne gang 

Anmeld Citér

22. februar 2017

blop123

Beti89 skriver:

Bliver spændende så 

Ja det er så mærkeligt! Jeg er på dag 33 i min cyklus og mens er ikke kommet endnu. Jeg overvejer at teste hele tiden men tør samtidig ik  min cyklus er mellem 29-35 dage så kan godt være den bare er sent på den denne gang 

Kan ikke vente, og på den anden side har jeg ikke lyst til at være overbevist om, at den er her nu, da jeg først er stoppet på p-piller i september. 

uha! Ja, så er det virkelig nervepirrende! Jeg ville personligt ikke kunne vente til dag 35 var væk jeg tæller ned allerede nu, selvom dagene i hvert fald ikke går hurtigere af den grund  

Anmeld Citér

22. februar 2017

Beti89

blop123 skriver:

Kan ikke vente, og på den anden side har jeg ikke lyst til at være overbevist om, at den er her nu, da jeg først er stoppet på p-piller i september. 

uha! Ja, så er det virkelig nervepirrende! Jeg ville personligt ikke kunne vente til dag 35 var væk jeg tæller ned allerede nu, selvom dagene i hvert fald ikke går hurtigere af den grund  

Synes du ska forsøge at vente til lørdag selvom det svært !

Det også virkelig virkelig svært for mig at vente!! De andre gange jeg har troet den var der, er jeg bare blevet virkelig ulykkelig, når den så ik var der, så er virkelig blevet bange for teste  men på den anden sidste er det også åndsvagt at stresse mig selv over det og i stedet bare få klar besked... Århh what to do 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Just123

blop123 skriver:

Uh! For at den er der! Det må være vildt frustrerende at vente så længe 

I denne omgang har jeg mange anderledes "gener" end hvad jeg ellers plejer at have mellem ÆL og mens, så håber den er der for mig også 

Hvornår har du test-dag? 

Jeg fik min mens igår, så håber på vi går en god måned i møde 

ja det er så utrolig hårdt, især det med ikke at kunne fortælle det til nogen.. dog ved min svigermor at vi gerne vil have børn og at vi faktisk har prøvet på det. 

Men hold nu op.. alt det vi har været igennem, div scanninger på sygehuset fordi jeg bla kun fik mens hver 2-3 måned, div snakke med forskellige læger, gynækologer osv. Vi har fået god for at kunne komme i behandling fra vores læge, men den kamp er vi simpelthen ikke klar til. - heldigvis er vi først i 20'erne så vi skal nok nå det hele. 

Vi er sikre på vores barn kommer til at bade i kærlighed og omsorg når det engang endelig melder sin ankomst  

uha.. nu kan jeg jo kun tale for hvad min erfaring er, og hvor har jeg taget latterlig mange teste pga nye symptomer, som lægen også troede betød graviditet - på et tidspunkt voksede min mave også, og troede hele tiden på at symptomerne viste noget godt.. - men som sagt, har det været ja, ingen ting  

Jeg er om nogen udemærket klar over hvor (undskyld mit franske) pisse mega svært og hårdt det er, men alligevel er mit aller bedste råd. Slap af i dig selv, tag dagene som de kommer, prøv så vidt muligt at ignorer symptomerne og forvent din mens kommer sidst i din cyklus. Kommer den ikke, ja så kan du begynde at tænkte på en test, men vær god ved dig selv og prøv at gør som skrevet  jeg ved hvor hårdt det er, men endnu hårdere bliver det, psykisk, når du pludselig tænker på baby HVER evig eneste dag og bare ikke kan få det ud af hovedet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.