Nogen der vil følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2017

blop123

Beti89 skriver:

Jeg vil også meget gerne være med. Vi smed p-pillerne i april sidste år og er ikke blevet gravide endnu desværre. Det er mega frustrerende. Jeg har selv overvejet at lavet et lignende indlæg, da det rigtig svært at gå med alene, når omgangskreds ikke ved noget endnu 

Synes det er svært at holde det hemmeligt, når jeg fornemmer st have nogle symptomer. På den anden side synes jeg dog også, at det er meget sjovt at have en hemmelighed, som ingen andre end kæresten og jeg ved noget om 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2017

Anonym

blop123 skriver:

Puuuuuh! Ja, det føles bare som tvang at skulle sexe på den måde. Vi burde jo nyde det i stedet, og så lade det ske, når det sker xD 

Jeg håber for jer, at det nu bliver lettere efter en "måske" bio 

ja det er så dumt. men hvis man ikke lige er et af de par der sexer hver dag, så er man næsten nød til at "påtvinge" det.. Men tænker at 2-3 gode gange ved ægløsning er bedre end 7 gange planlagt? hvis man altså stresser af det 

Tusind tak og held og lykke til dig 

Anmeld Citér

20. februar 2017

Anonym

Jeg vil også gerne være med :-)

Jeg stoppede på p-piller i februar måned sidste år, så vi har været igang i et års tid.

I oktober måned opsøgte jeg læge, da jeg havde mistanke om at mine æggeledere kunne være beskadiget efter en klamydia-infektion for mange år siden. Vi blev henvist til gynækolog og blev begge undersøgt. Det viste sig, at alle tal er fine hos mig samt at jeg har fri passage. Desværre viste min kærestes prøver, at han har moderat nedsat sædkvalitet hvorfor vi er blevet henvist til IUI.

Vi har tid til samtale hos Trianglen om to uger (efter lang ventetid) og i denne cyklus har jeg taget pergotime efter anbefaling fra min gynækolog.

Jeg synes at det er hårdt at gå rundt med de her følelser og jeg føler mig ekstremt sensitiv i øjeblikket. Mine 3 tætteste veninder har alle børn - den ene er gravid med nr. 2 og de to andre har hver en lille baby, der (naturligt nok) fylder alt hos dem. De kender godt til PB og de udfordringer vi har med det, men jeg føler mig stadig ofte ikke helt forstået. 

Tak for at jeg må dele lidt her :-)

Anmeld Citér

20. februar 2017

blop123

Anonym skriver:

ja det er så dumt. men hvis man ikke lige er et af de par der sexer hver dag, så er man næsten nød til at "påtvinge" det.. Men tænker at 2-3 gode gange ved ægløsning er bedre end 7 gange planlagt? hvis man altså stresser af det 

Tusind tak og held og lykke til dig 

Helt klart! Planlagt sex tror jeg ikke frembringer noget godt.... har en eller anden anelse om, at det er på tidspunkter hvor man tænker: det sker ikke denne gang, for vi havde ikke sex hver gang. At man rent faktisk bliver gravid 

Anmeld Citér

20. februar 2017

Anonym

blop123 skriver:

Helt klart! Planlagt sex tror jeg ikke frembringer noget godt.... har en eller anden anelse om, at det er på tidspunkter hvor man tænker: det sker ikke denne gang, for vi havde ikke sex hver gang. At man rent faktisk bliver gravid 

Præcis! havde det nemlig lidt på den måde sidst, tænke at nu havde vi jo ikke gjort det halvt så ofte som de andre gange, men det endte jo NÆSTEN godt 

Anmeld Citér

20. februar 2017

Beti89

blop123 skriver:

Synes det er svært at holde det hemmeligt, når jeg fornemmer st have nogle symptomer. På den anden side synes jeg dog også, at det er meget sjovt at have en hemmelighed, som ingen andre end kæresten og jeg ved noget om 

Jaa kender det 

Det er mega svært at holde hemmeligt.. Jeg har rigtig svært ved det, da jeg tænker på projekt pb rigtig meget af tiden og har lyst til at snakke om de udfordringer, frustrationer og ja bare alt omkring det og børn med andre.. Selvom min kæresten og sød og forestående og også rigtig gerne vil ha et barn, så det bare alligevel ik helt det samme at snakke med en mand om de ting tror jeg  hehe

Jeg har også haft troet jeg var gravid flere gange og er blevet så skuffet hver gang, når det så ik er lykkedes. Jeg synes også jeg har haft symptomer denne gang og er pt på dag 31 i min cyklus, men tør ik rigtig at teste af frygt for et negativt resultat 

Anmeld Citér

21. februar 2017

blop123

Beti89 skriver:

Jaa kender det 

Det er mega svært at holde hemmeligt.. Jeg har rigtig svært ved det, da jeg tænker på projekt pb rigtig meget af tiden og har lyst til at snakke om de udfordringer, frustrationer og ja bare alt omkring det og børn med andre.. Selvom min kæresten og sød og forestående og også rigtig gerne vil ha et barn, så det bare alligevel ik helt det samme at snakke med en mand om de ting tror jeg  hehe

Jeg har også haft troet jeg var gravid flere gange og er blevet så skuffet hver gang, når det så ik er lykkedes. Jeg synes også jeg har haft symptomer denne gang og er pt på dag 31 i min cyklus, men tør ik rigtig at teste af frygt for et negativt resultat 

Puha! Ja, det er virkelig hårdt! 

Jeg har på fornemmelsen at der ikke er bid denne gang, men at mens kommer... har i hvert fald mens smerter 

Anmeld Citér

21. februar 2017

blop123

For første gang nogensinde har jeg ondt i lænden og mens lignende smerter i underlivet.... ved ikke om det bare er mens, men håber da, at det er et godt tegn 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Beti89

blop123 skriver:

For første gang nogensinde har jeg ondt i lænden og mens lignende smerter i underlivet.... ved ikke om det bare er mens, men håber da, at det er et godt tegn 

Det har bare så irriterende at man ik kan adskille de smerter!  jeg krydser fingrer for den er der for os begge  

Anmeld Citér

22. februar 2017

blop123

Beti89 skriver:

Det har bare så irriterende at man ik kan adskille de smerter!  jeg krydser fingrer for den er der for os begge  

I dag har jeg af og til ømme bryster og sviende/brændende dutter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.