Nogen der vil følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2017

blop123

Tog en test i morges, og den var negativ... mens har ikke vist sig, og det lysebrune udflåd er stoppet. Jeg er simpelthen forvirret. I dag har jeg det dårligt i maven, så det hjælper ikke ligefrem på humøret i dag........ 

håber at mens viser sig, eller at jeg får en positiv test snart 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2017

Stivdie

Hej piger, 

Hvordan går det med Jer? Status siden sidst. Er de gravide stadig gravide? Og hvordan gik det med Jer der afventede mens eller to streger? Jeg er ca. midt i cyklus, så har lang tid til næste testdag, og keder mig lidt i ventetiden 

Anmeld Citér

12. marts 2017

JE

Stivdie skriver:

Hej piger, 

Hvordan går det med Jer? Status siden sidst. Er de gravide stadig gravide? Og hvordan gik det med Jer der afventede mens eller to streger? Jeg er ca. midt i cyklus, så har lang tid til næste testdag, og keder mig lidt i ventetiden 

Der var desværre ingen gevinst her, men vi må jo bare prøve igen. 

Det er den 9. Cyklus nu, så der må gerne snart ske noget. 

Anmeld Citér

12. marts 2017

Stivdie

JE skriver:

Der var desværre ingen gevinst her, men vi må jo bare prøve igen. 

Det er den 9. Cyklus nu, så der må gerne snart ske noget. 

Kender godt følelsen. Vi har også været igang i 8,5 måned med pb2 nu. Det bliver sværere at bevare optimismen. 

Anmeld Citér

12. marts 2017

VN

Jeg kan også svare  

der var heller ikke noget held i den her omgang - mens kom idag..  Så vi må op på hesten igen, 6. Cyklus og er sååå utålmodig

Anmeld Citér

13. marts 2017

blop123

Heller ikke noget held her denne gang. Har lagt tanken lidt på hylden pga eksamener og jeg har på fornemmelsen, at det måske giver mere held ikke at tænke over det 

Anmeld Citér

13. marts 2017

HPH

Synes det er svært at holde det hemmeligt, når jeg fornemmer st have nogle symptomer. På den anden side synes jeg dog også, at det er meget sjovt at have en hemmelighed, som ingen andre end kæresten og jeg ved noget om 

Pyha jeg synes det er svært og glæder mig til det er ovre. Er 9+0 idag. Jeg har et spiserørsbrok som betyder at jeg som gravid har syre i mavesækken og spiserøret hele tiden trods medicin Jeg har det så elendigt hele tiden og er dødtræt. Det er hårdt at passe job (kantine med konstant madlugt ), og en datter på knap 3 år - og skulle virke frisk for alle. Ønsker ikke at være sammen med andre end min datter og hendes far, for jeg kan ikke holde ud at spille frisk mere.

Anmeld Citér

13. marts 2017

HPH

Stivdie skriver:

Hej piger, 

Så hjerteblink 7+3 og er i dag 9+0, håber alt stadig er ok.

Anmeld Citér

13. marts 2017

Beti89

Stivdie skriver:

Hej piger, 

Jeg er stadig gravid  jeg var til tidlig scanning i tirsdags og så hjerteblink, jeg er 6+5 idag   håber så meget den lille bebs har det fint derinde, synes godt nok der er lang tid til 12 ugers scanning 

Anmeld Citér

21. marts 2017

Stivdie

Hov! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.