Nogen der vil følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.585 visninger
80 svar
49 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. februar 2017

blop123

Hej! 

Jeg er ny herinde, da min kæreste og jeg blev enige om på en måde at starte projekt baby. 

Start september smed jeg p pillerne, og vi brugte kondom som prævention i noget tid. Fra januar har vi dog ikke brugt noget, da vi er blevet enige om, at hvis jeg skulle blive gravid, så ville vi begge blive enormt glade for det. 

Jeg ville høre, om der er nogen der kunne tænke sig at følges? Så kunne vi opdatere hinanden, og vi kunne skrive om de ting, som ikke ligefrem er muligt at dele med andre i omgangskredsen? 

I er alle velkomne til at skrive til mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2017

Anonym

blop123 skriver:

Hej! 

Jeg er ny herinde, da min kæreste og jeg blev enige om på en måde at starte projekt baby. 

Start september smed jeg p pillerne, og vi brugte kondom som prævention i noget tid. Fra januar har vi dog ikke brugt noget, da vi er blevet enige om, at hvis jeg skulle blive gravid, så ville vi begge blive enormt glade for det. 

Jeg ville høre, om der er nogen der kunne tænke sig at følges? Så kunne vi opdatere hinanden, og vi kunne skrive om de ting, som ikke ligefrem er muligt at dele med andre i omgangskredsen? 

I er alle velkomne til at skrive til mig 

Hej, jeg vil gerne følges, smed pillerne i juli sidste år og blev gravid i oktober, mistede desværre 7+5 ved ikke om det er der hedder bio eller SA  ihvertfald sagde lægen at det desværre er ret normalt! Vi er nu gået igang med PB igen her fra januar! 

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld Citér

6. februar 2017

HPH

Det lyder da hyggeligt.

vi smed p-pillerne slut sep for at starte pb2.

i november blev jeg akut opereret for en graviditet uden for livmoderen, jeg var 7+5.

igår testede jeg igen positiv, er i dag 4+0. Håber det lykkes denne gang.

Anmeld Citér

6. februar 2017

blop123

Hvor hyggeligt!  

håber virkelig den hænger ved hos jer begge to ��

Krydser fingre for, at heldet er med os denne måned 

Anmeld Citér

18. februar 2017

blop123

Jeg ved ikke om det her kan være tegn på graviditet, men siden ÆL sidste lørdag og indtil nu har jeg haft mens lignende smerter i både lænd og underliv...... plejer at have ømme brystvorter fra ÆL til mens, men jeg har overhovedet ikke nogen form for ømhed i dem...... bare en lille Update på tingene som de ser ud her lige nu 

Anmeld Citér

18. februar 2017

Mulde87

Jeg vil også gerne være med her. Jeg fik pillet min hormonspiral ud i sep 2016. Desværre ingen graviditet endnu. Er ved at være godt utålmodig �� 

Anmeld Citér

18. februar 2017

blop123

Du må meget gerne være med her i tråden 

Forstår dig godt. Det må være frustrerende at vente så længe 

Anmeld Citér

18. februar 2017

Mulde87

Ja når man brændende ønsker sig det så er det frustrerende.. men samtidig så er det jo meget normalt der går lidt tid min mor har været henholdsvis 1 og 1 1/2 år om det så tænker jeg kan komme ud i det samme.

Anmeld Citér

18. februar 2017

blop123

Mulde87 skriver:

Ja når man brændende ønsker sig det så er det frustrerende.. men samtidig så er det jo meget normalt der går lidt tid min mor har været henholdsvis 1 og 1 1/2 år om det så tænker jeg kan komme ud i det samme.

Jeg har på fornemmelsen, at jo mere man ønsker sig at blive gravid, jo mindre er chancen 

Jeg  for at det snart lykkes for dig! Ønsker dig i hvert fald alt det bedste! 

Anmeld Citér

18. februar 2017

Stivdie

Hejsa, 

Jeg er også gerne med. 

Fik taget kobberspiral ud i marts og gik i gang i juni. Blev gravid i slutningen af juli, men fik en kirurgisk abort i uge 10, da fosterets hjerte holdt op med at slå. Vi gik igang med det samme igen i oktober.

Alt i alt har vi været i gang med pb2 i 8 måneder, og alle omkring mig bliver gravide pt, så kæmper lidt med mine følelser. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.