Nogen der vil følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2017

blop123

Stivdie skriver:

Hejsa, 

Jeg er også gerne med. 

Fik taget kobberspiral ud i marts og gik i gang i juni. Blev gravid i slutningen af juli, men fik en kirurgisk abort i uge 10, da fosterets hjerte holdt op med at slå. Vi gik igang med det samme igen i oktober.

Alt i alt har vi været i gang med pb2 i 8 måneder, og alle omkring mig bliver gravide pt, så kæmper lidt med mine følelser. 

Uha! Bliver helt ked af det på dine vejne 

håber virkeligt der snart kommer gode nyheder din vej  Det må snart blive din tur! Man kan blive så irriteret og ked af det, når alle andre bare bliver gravide og man selv kæmper hver eneste måned 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2017

Anonym

Så har jeg brug for jeres viden. Begyndte at bløde i onsdags, meget mindre end normal mens det var også brunt/ rosa ikke rigtig blod ( undskyld de klamme detaljer) det er stoppet idag, normalt er min periode 7 dage og kraftig blødning i starten og mindre mindre hver dag. Denne gang er det som om det ikke kom igang rigtigt. kan det være implantations blødning og ville det være hul i hoved at tage en test imorgen? 

Argh er virkelig forvirret...

Anmeld Citér

18. februar 2017

Stivdie

blop123 skriver:

Uha! Bliver helt ked af det på dine vejne 

håber virkeligt der snart kommer gode nyheder din vej  Det må snart blive din tur! Man kan blive så irriteret og ked af det, når alle andre bare bliver gravide og man selv kæmper hver eneste måned 

Synes det var svært lige at sætte det rigtige ansigt op, da min svigerinde for nyligt meldte ud, at de ventede sig igen - og igen i første hug.. 

Man når lidt at miste troen på, det overhovedet kan lykkes igen, når der går så lang tid. Det er næsten 5 måneder siden aborten nu. 

Omvendt skal jeg ikke klage, jeg har allerede en fantastisk datter på 3, det må jo betegnes som en ren luksus at få flere børn 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Zicla

Vi er igang med baby projekt nr 3....

Vi har været igang i 2½ år, med en SA og en MA på bagen. Det er nu snart 1 år siden at jeg fik en MA. Og for hver gang jeg får mens, bliver jeg fustreret at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre af mig...

Jeg har nu overvejet at ringe til lægen men ved nu ikke om det skal være nu eller vente lidt. Skal nu siges at jeg starter på et nyt arbejde efter Vinterferie..... Så det bliver svært med at finde en tid til det;-)

Anmeld Citér

19. februar 2017

C85

Anonym skriver:

Så har jeg brug for jeres viden. Begyndte at bløde i onsdags, meget mindre end normal mens det var også brunt/ rosa ikke rigtig blod ( undskyld de klamme detaljer) det er stoppet idag, normalt er min periode 7 dage og kraftig blødning i starten og mindre mindre hver dag. Denne gang er det som om det ikke kom igang rigtigt. kan det være implantations blødning og ville det være hul i hoved at tage en test imorgen? 

Argh er virkelig forvirret...

Jeg ville tage en test for en sikkerheds skyld.

Min menstruation i januar lyder dog lidt som det du beskriver, den kom ligesom aldrig rigtig i gang. Jeg skulle have været i behandling, men de udskød det og sagde, at jeg slet ikke havde blødt nok. De mente at årsagen var, at jeg ikke havde haft ægløsning forinden. Det er åbenbart meget normalt, at det sker engang imellem. 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Anonym

C85 skriver:

Jeg ville tage en test for en sikkerheds skyld.

Min menstruation i januar lyder dog lidt som det du beskriver, den kom ligesom aldrig rigtig i gang. Jeg skulle have været i behandling, men de udskød det og sagde, at jeg slet ikke havde blødt nok. De mente at årsagen var, at jeg ikke havde haft ægløsning forinden. Det er åbenbart meget normalt, at det sker engang imellem. 

Tak for dit svar, tog en test her til morgen Negativ så jeg tænker at det nok bare var mens der bare aldrig kom igang Så vi prøver igen 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Stivdie

Zicla skriver:

Vi er igang med baby projekt nr 3....

Vi har været igang i 2½ år, med en SA og en MA på bagen. Det er nu snart 1 år siden at jeg fik en MA. Og for hver gang jeg får mens, bliver jeg fustreret at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre af mig...

Jeg har nu overvejet at ringe til lægen men ved nu ikke om det skal være nu eller vente lidt. Skal nu siges at jeg starter på et nyt arbejde efter Vinterferie..... Så det bliver svært med at finde en tid til det;-)

Åh, jeg kan godt forstå dig! Selvom det kun er fjerde gang, jeg har mens efter min SA (4,5 mrd siden), så kan jeg lige så godt først som sidst sætte en halv dag af til at tude, fordi jeg bliver så ked og frustreret. 

Anmeld Citér

20. februar 2017

Anonym

Jeg vil gerne være med, hvis jeg må ��

Har været i gang med pb2 i 4 mdr, forventer ægløsning nr 5 om 10-11 dage. Jeg havde mange symptomer sidste gang og tog en test som blev positiv efter tid. Min mens kom, men symptomerne varede ved og jeg testede igen: positiv efter tid. Test nr 3 blev også positiv efter tid, men meget svagt. Symptomerne er væk og ny test er nu negativ - så tænker bio. 

Prøver at være positivt og tænke at der jo siges at være større chance at blive gravid efter bio? 

Det har taget ret hårdt på os at skulle sexe hver dag i en uge hver mdr, fordi man "skal" og tænker at det bliver for planlagt og derfor ikke er helt godt. Sidst sexede vi sådan lidt regelmæssigt med dages mellemrum op til ægløsning og så på dagen og dagen efter. Tænker om det mon er nok at gå i gang så snart jeg får en positiv ægløsningstest? Og så self de spontane gange i løbet at mdr

Anmeld Citér

20. februar 2017

Beti89

Jeg vil også meget gerne være med. Vi smed p-pillerne i april sidste år og er ikke blevet gravide endnu desværre. Det er mega frustrerende. Jeg har selv overvejet at lavet et lignende indlæg, da det rigtig svært at gå med alene, når omgangskreds ikke ved noget endnu 

Anmeld Citér

20. februar 2017

blop123

Anonym skriver:

Jeg vil gerne være med, hvis jeg må ��

Har været i gang med pb2 i 4 mdr, forventer ægløsning nr 5 om 10-11 dage. Jeg havde mange symptomer sidste gang og tog en test som blev positiv efter tid. Min mens kom, men symptomerne varede ved og jeg testede igen: positiv efter tid. Test nr 3 blev også positiv efter tid, men meget svagt. Symptomerne er væk og ny test er nu negativ - så tænker bio. 

Prøver at være positivt og tænke at der jo siges at være større chance at blive gravid efter bio? 

Det har taget ret hårdt på os at skulle sexe hver dag i en uge hver mdr, fordi man "skal" og tænker at det bliver for planlagt og derfor ikke er helt godt. Sidst sexede vi sådan lidt regelmæssigt med dages mellemrum op til ægløsning og så på dagen og dagen efter. Tænker om det mon er nok at gå i gang så snart jeg får en positiv ægløsningstest? Og så self de spontane gange i løbet at mdr

Puuuuuh! Ja, det føles bare som tvang at skulle sexe på den måde. Vi burde jo nyde det i stedet, og så lade det ske, når det sker xD 

Jeg håber for jer, at det nu bliver lettere efter en "måske" bio 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.