Anonym skriver:
Min kæreste er ved at gå ned med flaget......pga mig
Han har grædt over for hans forældre igår og de har lige snakket med mig. Jeg skal seriøst til at tage mig sammen for ellers så ender han på psykiatrisk afdeling
Vi har været sammen i 10 snart 11 år og har 2 børn sammen. Vi har haft problemer i rigtig mange år men nu er det ved at kamme helt over. Han har udtrykt over for hans forældre at han ikke kan mere og at hvis der snart ikke bliver gjort noget drastisk så går han fra mig. De er ikke efter mig som de sagde men tårerne trillede ned af mine kinder
Tænk at jeg som arbejder med mennesker dagligt er skyld i at et andet menneske går psykisk ned
Jeg har altid set mig selv som et godt, hjælpsomt og kærligt menneske....men jeg er alt andet end det
Hvordan kan jeg gøre det over for ham?!! Hvorfor er jeg sådan et ondt menneske??
Mine tanker kører rundt i hovedet på mig for med det samme de ville snakke med mig begyndte jeg at græde og tænkte at det bedste er at gå fra hinanden men samtidig vil jeg også redde det. Som min svigerfar sagde så er de jo glade for mig og har jo kendt mig i 11 år. Hvad pokker er der galt med mig?? Hjælp
så jeg kan hjælpe min kæreste 
Det her er så bekymrende læsning, at jeg næsten ikke ved, hvad jeg skal mene - men ondt i maven på dine vegne, det får jeg i hvert fald.
Jeg synes, du skal få en tid hos en psykolog (alternativt kan du få samtaler hos Mødrehjælpen, hvis pengene ikke er til psykolog) uden din mands viden, og få hjælp til at håndtere- og ændre den dynamik, der er mellem din mand og dig.
Din mand vil sikkert forsøge at sætte en stopper for det, så derfor synes jeg, du skal tage den beslutning helt på egen hånd, fordi du har brug for den hjælp og fordi du fortjener det. Du er et selvstændigt menneske, der gerne må tage beslutninger på egen hånd. Din mand råder ikke over dig, dine tanker og handlinger. Men det gør han jo så alligevel lige nu... Det skal du ud af med det samme.
Anmeld
Citér