Når man er den der er skyld i psykisk sammenbrud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2017

Anonym trådstarter

Cassandra skriver:

Først et stortJeg tror at en omgang parterapi vil den bedste løsning. I et forhold er man to og det aldrig kun den ene part som er bærer skylden. Håber at galt går godt

Har tilbudt parterapi men det vil han ikke.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2017

Muhmi

Anonym skriver:

Kan det så virkelig være så slemt som han giver udtryk for?

Anmeld Citér

19. januar 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Hvorfor ikke? Så er han måske meget klar over sine egne fejl og mangler! At han ikke vil lyder mystisk - begynder sørme at lyde som om han vil have ret uafbrudt og bestemme hvad, hvor og hvordan. Foreslå det en gang til - sig at han jo også er del af forholdet. Ønsker dig / jer det bedste

Anmeld Citér

19. januar 2017

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Kan det så virkelig være så slemt som han giver udtryk for?

Ja for han mener at det skal andre ikke blande sig i. Han sagde det kun til hans mor og far fordi han brød sammen deroppe. Ellers ikke.

Anmeld Citér

19. januar 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Hmmm... Ønsker han ikke at få hjælp? Eller ønsker han ikke, at nogen ser på jeres forhold? Det virker meget nemt at gøre dig til skurken - ikke fordi du er uden skyld, men du er ikke alene om ansvaret.

Anmeld Citér

19. januar 2017

Anonym trådstarter

Cassandra skriver:

Hvorfor ikke? Så er han måske meget klar over sine egne fejl og mangler! At han ikke vil lyder mystisk - begynder sørme at lyde som om han vil have ret uafbrudt og bestemme hvad, hvor og hvordan. Foreslå det en gang til - sig at han jo også er del af forholdet. Ønsker dig / jer det bedste

Han siger selv at han ikke er perfekt osv.

Og der må jo være en grund til at han har det så skidt.

Anmeld Citér

19. januar 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Ja for han mener at det skal andre ikke blande sig i. Han sagde det kun til hans mor og far fordi han brød sammen deroppe. Ellers ikke.

Der er tale om professionel hjælp og der er ingen skam i at få hjælp. Det kan være meget godt at få en tredjepart til at kigge på ens parforhold Det lyder i mine ører som en meget kontrollerende mand og en person som ikke kan at reflektere over sig selv. Du lyder jo meget reflekterende og klar over hvilke fejl du laver, men hvor er hans? I er jo to i dette forhold!

Anmeld Citér

19. januar 2017

tarkoflen

Jeg synes ærlig talt det er langt ude at han beskylder dig for at have hele ansvaret for at han har det skidt! Og så ønsker han ikke hjælp, det lyder til at han er bange for at få at vide at l er to om at bære ansvaret og det ønsker han ikke, det er jo meget nemmere at give dig hele skylden og det lyder som om du har fået skyld for meget i jeres forhold allerede. Du skal ikke tage alt ansvar, l er to voksne mennesker i jeres forhold og det skal han også forstå! 

Stort kram til dig, det er IKKE kun din skyld!

Anmeld Citér

19. januar 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Han siger selv at han ikke er perfekt osv.

Og der må jo være en grund til at han har det så skidt.

Men hvorfor skulle det være dig alene Det giver ingen mening - hvis han vil give forholdet en chance, så må han jo også ofre sig lidt og få hjælp i form af parterapi!! I har været sammen længe og derfor tyder det jo på, at der er noget godt og sundt i forholdet - måske gælder det om at finde frem til grundstenen af jeres forhold igen!

Anmeld Citér

19. januar 2017

AnoMom

Jeg går altså lidt varsomt mod strømmen her. Jeg er slet ikke enig i at der ALTID skal to til at ødelægge et forhold. Mit sidste forhold blev ødelagt ene og alene pga han hvillet han selv erkender. Men når det er sagt så de ting du siger du "gør" imod ham. Er det din egen opfattelse også eller er det bare hvad han fortæller dig og du så bare trækker på skulderen af og siger "ok så det mig skyld det hele"?

parterapi - igen jeg er i mod det. Synes ikk det gavner på nogen måde og har intet at gøre med at man ikk vil se sine egne fejl. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.