Er det for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2017

Aristocats

ninibadini skriver:

Og jeg synes det er noget fis at du direkte opfordrer ts til abort.

Det er også noget fis at du dikterer under hvilke forhold abort skal foretages og hvornår det ikke skal foretages. Det er jo absolut ikke et spørgsmål om "sidste udvej", men hvordan kvinden selv har det - og så er det faktisk fuldstændig ligegyldigt hvad årsagen til abort er. Alle har ret til at få fjernet et uønsket foster og abort skal da absolut ikke være sidste udvej, men en åben mulighed hvis man på den ene eller det andet grundlag beslutter at graviditeten ikke er ønsket. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2017

CC79

Da vores nr 2 var 8 mdr jeg planlagt gravid med nr 3 og det har været fantastisk. At opleve de to tætte søskende, deres bånd og hvor meget glæde de har af hinanden er så vidunderligt. Og jeg har ikke følt det var hårdere end med mit 1 barn der var enebarn i rigtigt mange år. Sådanne ting oplever man selvfølgelig individuelt. Men jeg er simpelthen så glad for vi fik to så tæt på hinanden og nu hvor de er 4 og 5 år glæder jeg mig dagligt over deres samspil og deres leg med hinanden.

Anmeld Citér

18. januar 2017

Mutti84

Jeg skal lige forstå det korrekt.. dit barn er 9 mdr. Nu og du er gravid 6+?

Hvis det er tilfældet, så kan jeg kun sige go for det

Der er 16 mdr. Imellem min datter og søn. Dvs. Min datter var 8 mdr. Da jeg blev gravid planlagt med min søn.

De to har et helt fantastisk bånd selvom min datter kun er 22 mdr. Og min søn 6 mdr. Nu...

Jeg synes ikke det er hårdere end at have 1.. selvfølgelig løber jeg nogengange lidt stærkere men det er det hele værd! Også selvom lillemanden giver mig minimalt med søvn

Anmeld Citér

18. januar 2017

Sprit25

Argumentet med: de får SÅ meget glæde af hinanden er ikke sikker. Jeg kender tvillinger, det ikke ser hinanden meget. Min far og hans bror er der 11 mdr imellem og de er som nat og dag. 

Min bror og jeg er der 3,5 år imellem og hold nu fast: vi har de samme venner vi kommer hinanden meget ved min bror og jeg. 

Jeg ville uden tvivl få en abort! Jeg kan dog ikke helt finde ud af hvad din mening med tråden er. Det ene øjeblik vil du godt overveje abort det næste vil du ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.