Er det for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.837 visninger
43 svar
54 synes godt om
17. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej baby.dk

Jeg er anonym da der pt ikke er nogen der kender til min graviditet. 
Jeg er ikke andet end 6+1 i dag, men sidder og tænker om det er for tidligt med nummer 2 når lillefyren kun er 9 måneder?
Hvad er jeres erfaringer?

Hilsen den forvirrede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

Abracadabra

Ja, jeg synes, at det er for tidligt - men det er jo lidt sent nu...

Jeg har 23 mdr imellem mine døtre. Det var ret hårdt og ikke anbefalelsesværdigt.

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Ja, jeg synes, at det er for tidligt - men det er jo lidt sent nu...

Jeg har 23 mdr imellem mine døtre. Det var ret hårdt og ikke anbefalelsesværdigt.

Sent? 

Det har ikke været planlagt og vi har bestemt passet på.  Nu står vi her så,  og skal træffe en beslutning om hvad der skal ske. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Hej baby.dk

Jeg er anonym da der pt ikke er nogen der kender til min graviditet. 
Jeg er ikke andet end 6+1 i dag, men sidder og tænker om det er for tidligt med nummer 2 når lillefyren kun er 9 måneder?
Hvad er jeres erfaringer?

Hilsen den forvirrede 

Hej

Jeg synes ikke det for tidligt Vi ønskede selv at nr. 2 skulle komme hurtigt, men hos os tog det 3.5 år. Ved godt at I ikke lige har planlagt det, og sikkert bliver det hårdt med to så tæt på hinanden, men de vil få meget glæde af hinanden. Min svigerinde var selv i samme samme situation for nogle år siden - drengene har simpelthen fået så meget glæde af hinanden Håber det bedste for dig/jer

Anmeld Citér

17. januar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg synes det er ALT for tidligt, men det er jo en smagssag, og kommer i høj grad også an på hvilke barn (børn) man får. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Det bliver hårdt men også skønt men i skal være indstillet på at det drejer sig om jeres børn konstant det først år og der ikke bliver tid til meget socialt. Begge børn har et stort behov og fortjener det er opfyldt. 

Hvis jeres parforhold skranter ville jeg ikke turde da det bliver en kæmpe belastning. Men omvendt ville jeg have svært ved at få en abort og så blive gravid senere igen hvis i gerne vil have 2 børn. 

Har selv to tæt på hinanden og nu hvor de er 2 & 3 er det meget nemmere  

Held og lykke

Anmeld Citér

17. januar 2017

Muhmi

Smagssag.. Ikke en beslutning VI herinde skal tage for dig og din mand
Herhjemme er den første født april 11 og nummer to februar 13. De har super meget glæde af hinanden nu hvor de snart er 4 og 6, de leger godt sammen, skændes, hygger sig, elsker hinanden og hader hinanden.. Sådan er det og sådan er det vist ligemeget hvor langt der er i mellem dem Især elsk/had forholdet

Vi er glade for at vores unger er så tæt, dejligt befriende at have været blefri i et år nu før vi skal igang med næste omgang bleer om lidt

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym trådstarter

Det var bestemt heller ikke fordi i skulle træffe beslutningen herinde, men blot for a få nogle input med fra andre i vores overvejelser.

Vi har i forvejen et super nemt barn, der altid er glad og tilpas. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Wheelybug

Hej med dig

Der er 11 måneder mellem min bror og jeg - vi har altid elsket at have hinanden tæt på og har fulgtes ad det meste at livet med samme interesser og samme livsstadier. Jeg ved, at min mor og far har haft meget frihed, fordi vi altid kunne lege sammen og hygge uden at de skulle underholde os  Så måske det er hårdt de første par år, men så vil de have hinanden efterfølgende. Personligt vil jeg gerne selv have mine børn lige efter hinanden.

Held og lykke med beslutningen 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Sent? 

Det har ikke været planlagt og vi har bestemt passet på.  Nu står vi her så,  og skal træffe en beslutning om hvad der skal ske. 

Jeg har nok misforstået det første indlæg. Jeg ville anbefale en abort - fordi jeg selv syntes, at det var meget hårdt med to børn så tæt. Og de er søde, nemme, dejlige piger, som har gode sovehjerter og er nemme at putte.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.