Er det for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
FHR skriver:

Hver sin mening 

Har aldrig snakket om naturlov, men om min mening 

Men du angriber en anden, spørger, hvorfor POKKER hun har sit barn hjemme og udtaler dig meget skråsikkert om, hvad børn i den alder har behov for - og hvad hendes barn vil mangle. Det er muligvis blot din holdning, men du serverer den ikke desto mindre som indiskutable sandheder. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

migxher

FHR skriver:

Det bare iorden  

vi er heldigvis super forskellige!  

Verden ville da også være et kedeligt sted hvis vi alle var ens

Anmeld Citér

17. januar 2017

Mor og meget mere

Abracadabra skriver:

Sikke noget fis.

Jeg har da netop givet tydeligt udtryk for, at jeg har fortrudt vores beslutning om at få børn tæt på hinanden.

Delvis enig i, at det er et meget unuanceret udsagn, men pointen er vel, at meget få forældre ser på lille Clara Sofie og tænker, at de fortryder hendes eksistens. Og de færreste af os kan vel rumme tanken om, at Clara Sofie aldrig var blevet til, men at der var kommet en Karl Alfred to år før eller senere - det er så abstrakt. 

Vigtigt, i hvert fald, at den enkeltes positive eller negative erfaringer vedr. aldersforskel kun tages til indtægt for netop hendes oplevelse og ikke som et generelt go eller no-go. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Abracadabra

Mor og meget mere skriver:

Delvis enig i, at det er et meget unuanceret udsagn, men pointen er vel, at meget få forældre ser på lille Clara Sofie og tænker, at de fortryder hendes eksistens. Og de færreste af os kan vel rumme tanken om, at Clara Sofie aldrig var blevet til, men at der var kommet en Karl Alfred to år før eller senere - det er så abstrakt. 

Vigtigt, i hvert fald, at den enkeltes positive eller negative erfaringer vedr. aldersforskel kun tages til indtægt for netop hendes oplevelse og ikke som et generelt go eller no-go. 

Jeg tror, at MANGE forældre fortryder omstændigheder omkring deres børn - hvilket jo på et abstrakt plan netop ER at fortryde barnet.

Jeg knuselsker min lille skat - hun er det dejligste i verden, MEN hun måtte godt være kommet 1 år senere. Dermed fortryder jeg jo mit valg om at få dem tæt.

Derudover blev jeg faktisk spurgt til netop mine erfaringer og til råds. Jeg syntes (trods meget nemme børn, en sød far og en ultragod økonomi), at det var forfærdeligt. Den ældste var nem på alle måder, men hun havde svært ved at skulle tilsidesætte sine ønsker, hun blev storesøster som 23 mdr gammel. Lillesøster var det nemmeste barn, men det var svært for storesøster alligevel. 

Og jeg havde det svært. Dét ville jeg ikke vælge for nogen.

Anmeld Citér

17. januar 2017

Mor og meget mere

Abracadabra skriver:

Jeg tror, at MANGE forældre fortryder omstændigheder omkring deres børn - hvilket jo på et abstrakt plan netop ER at fortryde barnet.

Jeg knuselsker min lille skat - hun er det dejligste i verden, MEN hun måtte godt være kommet 1 år senere. Dermed fortryder jeg jo mit valg om at få dem tæt.

Derudover blev jeg faktisk spurgt til netop mine erfaringer og til råds. Jeg syntes (trods meget nemme børn, en sød far og en ultragod økonomi), at det var forfærdeligt. Den ældste var nem på alle måder, men hun havde svært ved at skulle tilsidesætte sine ønsker, hun blev storesøster som 23 mdr gammel. Lillesøster var det nemmeste barn, men det var svært for storesøster alligevel. 

Og jeg havde det svært. Dét ville jeg ikke vælge for nogen.

Det lyder som en hård tid. Jeg syntes jo, det var fantastisk med de 14 måneders afstand mellem nr. to og tre - OG med de næsten fire år mellem nr. et og to. Derfor har jeg ingen no-go's mht. aldersforskel. Det er SÅ individuelt, hvordan det forløber og opleves af den enkelte. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

ninibadini

Abracadabra skriver:

Sikke noget fis.

Jeg har da netop givet tydeligt udtryk for, at jeg har fortrudt vores beslutning om at få børn tæt på hinanden.

Og jeg synes det er noget fis at du direkte opfordrer ts til abort.

Anmeld Citér

17. januar 2017

Mami

FHR skriver:

Hvorfor pokker har du et barn på 22 måneder hjemme på barsel? 

Ja hvad pokker er det da for noget at vaere hjemmegaenede! Hvad taenker du paa? 

Anmeld Citér

17. januar 2017

FHR

Mami skriver:

Ja hvad pokker er det da for noget at vaere hjemmegaenede! Hvad taenker du paa? 

Åh Gud  Hun er på barsel med sit barn på 3 måneder. 

Der intet galt i at være på barsel eller hjemmegående for den sags skyld 

Anmeld Citér

17. januar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB
FHR skriver:

Åh Gud  Hun er på barsel med sit barn på 3 måneder. 

Der intet galt i at være på barsel eller hjemmegående for den sags skyld 

Mon ikke det var ironisk ment 

Anmeld Citér

17. januar 2017

FHR

EBK skriver:

Mon ikke det var ironisk ment 

Tror jeg, at jeg fangede, men tak 

prøvede at være sjovt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.