at sove nøgen med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2017

Lucinde

Profilbillede for Lucinde

Jeg samsover med mit barn og er nøgen. Jeg finder det helt naturligt og normalt, og jeg ville aldrig tænke tanken, at der skulle være noget forkert, seksuelt eller sært i det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

Dorthe1986

Bliv ved så længe i vil tænker jeg  jeg er tværtimod sådan en der helst både har lange bukser og langærmede bluser på når jeg går i seng. ikke fordi jeg har noget imod nøgenhed. men jeg føler ikke jeg har styr på patterne hvis jeg sover nøgen. og så fryser jeg bare for nemt om natten. sover også gerne med strømper 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Goggelogge

Jeg synes det er vildt så mange sovet helt nøgen.. jeg har altid trusser og top på, men det er nu ikke fordi jeg er bange for at være nøgen, s er der mere styr på sagerne 

keg ville også blive mega flov hvis min datter kom ind og ville putte og jeg lå der helt nøgen, det kan jeg ikke finde noget nydelse ved.. men vi er heldigvis forskellige 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg vil ikke betegne mig selv som kropsforskækket,  men synes det er forkert at lære sine børn at det er okay at gå nogen rundt når man har lyst,  man  skal lære sine børn at accepterer andre mennesker og det er de færreste der bryder sig om at få stukket bryster og kønsdele i hovedet.  En ting er at man sover nogen,  fred være med det,  men hvis man samsover bør man da tage trusser og en top på

Et opklarende spørgsmål da det lydder som om du er meget fordømmende i den måde du skriver det på... Så du ser det som forkert at sove nøgen hvis børnene kommer ind om natten ligegyldigt børnenes alder?

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Selvfølgelig forbinder jeg nøgenhed med noget seksuelt,  jeg er nøgen når jeg går i bad eller har sex, at gå nøgen rundt forstår jeg ikke,  medmindre det er for at friste kæresten. 

Mine børn får også kun lov til at nøgen bade i fx badebassin så længe de er små.  De ligger kun nøgne hvis de har røde numser pga  ble og er nøgne når de går i bad. Synes ikke det er noget unaturligt forhold,  lige som vi heller ikke løber nøgne rundt (men sagtens kan løbe rundt i trusser og top),  kan ikke se nogen som helst grund til at nogle skulle løbe nøgen rundt? Og synes det er noget lidt spøjst at lære sine børn

Når du som du skriver det "selvfølgelig" forbinder nøgenhed med sex, kan du så sætte dog ind i at vi er andre der ikke forbinder det at være nøgen med sex? 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym trådstarter

Lige en opklaring, jeg ville aldrig kunne ligge i fuld pyjamas sæt jeg har det simpelthen for varmt til at havde decideret tøj på.... det ville højest blive trusser og top. Hele grunden til jeg sover nøgen er at så er der ikke noget der strammer eller generere eller gør mig varmere end jeg allerede er og ja jeg er også hende i finder med korte bukser og klipklapper i januar måned 

Jeg har hidtil aldrig haft et problem med at sove nøgen, hvis vi har overnattende gæster (fx. Legekammerater) har jeg selvfølgelig tressernes top på, men så vågner jeg også mange gange om natten fordi jeg får vent mig så det strammer eller fordi jeg har det varmt 

Vores børn sover med nattøj, men hvis de vil må de gerne sove nøgne. De lære også at man skal havde tøj på i i sofaen og andre steder lige som alle andre børn 

Hjemme hos os er nøgenhed ikke noget seksuelt og hvis min mand forventede at hver gang jeg gik nøgen igennem stuen (kan ske om aftenen på vej i seng) var for at friste ham ville han blive slemt skuffet 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Soonmom

Anonym skriver:

Et opklarende spørgsmål da det lydder som om du er meget fordømmende i den måde du skriver det på... Så du ser det som forkert at sove nøgen hvis børnene kommer ind om natten ligegyldigt børnenes alder?

Ja

Anmeld Citér

17. januar 2017

Soonmom

Anonym skriver:

Når du som du skriver det "selvfølgelig" forbinder nøgenhed med sex, kan du så sætte dog ind i at vi er andre der ikke forbinder det at være nøgen med sex? 

Nej

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Nej

tak for svar... ikke lige de svar jeg havde regnet med... men jeg er heldigvis rummelig nok til at kunne se tingene fra andre sider end min egen, og ved at min sandhed måske er sand for mig men ikke for dig... så for mig er det fair nok du har din holdning, dog syntes jeg det er ærgerligt for dig at du skal gå med sådanne fordomme om andre inde i dig 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Soonmom skriver:

Nej

Så den nøgne menneskekrop er for dig i enhver sammenhæng noget seksuelt? Kan eller vil du ikke se, at det er en lidt ekstrem (og ret besværlig) indstilling? Jeg tænker på omklædningsrum, lægeundersøgelser, vinterbadere, små børn på stranden - giver det dig altsammen associationer til noget seksuelt? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.