D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:
vi har begge her hjemme sovet nøgne i mange år efterhånden, og snakker af og til om hvor vidt vi bør ændre dette i alt fald for en periode og hvornår? så nu søger vi lidt indput til vores snak 
hvornår vil i syntes det vil være forkert som forældre at sove nøgen i jeres seng, når jeres børn bliver puttet i egen seng, men kommer ind i forældre sengen i løbet af natten?
kom gerne med en kommentar/begrundelse det er muligt at være anonym
Jeg sover nøgen, og min datter kommer ind i min seng hver nat/morgen. Hun bliver 3 til sommer, og jeg har ingen planer om at ændre på det.
Det har givet anledning til et par snakke om vores kroppe, ligesom når vi går i bad sammen. Jeg tænker/håber at det vil fjerne noget af den kropsforskrækkede tendens der er mange steder, og give hende et naturligt syn på sin krop og det at være nøgen. Vi kan godt lide at være nøgne herhjemme, og render gerne rundt i undertøj en hel dag ind i mellem.
Umiddelbart vil jeg blive ved med at sove nøgen, da det er sådan jeg sover bedst. Hvis hun en dag synes det er pinligt så er hun nok også så gammel at hun ikke lige kommer rendende hver nat 
Som udgangspunkt vil jeg i hvert fald have lov til at have lige så lidt tøj på som jeg lyster i min egen seng.
Anmeld
Citér