Kræsen barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2017

Skouboe

Anonym skriver:

Og netop det kommer jeg på bar bund for ved slet ikke hvad der er vigtigt , og hvilke fødevarer der så kan dække ham ind . Vi spiser bare helt alm kost med kød , grønsager , groft brød osv . Har ikke den store viden om ernæring i de forskellige fødevare . Kan man få en henvisning mon ? For tænker du har ret , det skal en med viden til :-)

Det vil jeg tro man kan. Prøv at tale med lægen ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

Pikku Myy

Anonym skriver:

Okay ja så er det nok anderledes . Jamen tror ikke han tænker over det. Bare mig der kan bliver bekymret om han får de ting som kroppen har brug for.   det har ikke som sådan betydning i forhold til kammerater , de spiser ikke hos hinanden . Han er heller ikke så tit sammen med dem , men det kan da sikker blive et problem men det må vi tage på. 

Jeg spørger fordi jeg tænker I på en eller anden måde skal have tændt hans lyst til at ændre på det. Ellers bliver det nok rigtig svært ...

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Jeg spørger fordi jeg tænker I på en eller anden måde skal have tændt hans lyst til at ændre på det. Ellers bliver det nok rigtig svært ...

Det er helt okay . Det er bare lidt kompliceret lige nu :-(  

Anmeld Citér

17. januar 2017

nielsen80

Anonym skriver:

Men hvordan får man der ? Skal man have en henvisning eller hvordan fungere det ?

han kan slet ikke lide at røre ved mad , som f.eks at bage boller . Det er klistret . Blandet mad kan han under ingen omstændigheder spiser , heller ikke sovs . Det med pind skal prøves  det kunne måske hjælpe . Mangler helt sikkert hjælp .

Puha hvor er det synd for ham (og hårdt for jer!). Tag kontakt til egen læge og bed om en henvisning. Eller ring til ambulatoriet som før tilbød jer diætist hjælp, og forklar jeres problem.

Held og lykke med det

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Puha hvor er det synd for ham (og hårdt for jer!). Tag kontakt til egen læge og bed om en henvisning. Eller ring til ambulatoriet som før tilbød jer diætist hjælp, og forklar jeres problem.

Held og lykke med det

Tak for det . Spisning er det mindste problem vi har lige nu men bestemt ikke mindre vigtigt :-) manden snakkede med lægen idag , han tog det meget roligt vores situation taget i betragtning . Hmmm må snakke med lægen fra børne ambulatoriet . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.