Ønske om bestemt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2009

4xGreve

til at starte på ønsket jeg mig bare et sundt og rask barn men så begyndte alle at sige at det blev en dreng også begyndte vi at ønske os en pige og det fik vi hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

krysser

Saped90 skriver:

Halløj alle gravide og ikke-gravide!

Jeg sidder og tænker på hvor mange af jer der har (eller havde da I var gravide) et ønske om enten at få en dreng eller en pige?

Personligt har vi her hjemme ikke haft noget andet ønske end at få et barn  - om det var en dreng eller en pige var vi egentlig "ligeglade" med.. Meeen.. Tror nu alligevel farmand var lidt stolt da scanningen viste en lille tap

- Hvordan har/havde I det?

- Og er det "forkert" at have et ønske om hvilket køn det bliver?

Sarah
32 + 0

da vi ventede vores første barn var det underordnet om det var en dreng eller pige,
da nummer 2 var på vej var ønsket om kønnet heller ikke så stor, vi fik 2 drenge,
men her 3 gang ville vi da gerne have haft det var en pige der ville komme, men skanningen viser at vi venter endnu en søn, så det er den 3 i rækken *S*
Men nu er vi da klar til en lillebror mere.
Så må vi jo håbe på at 4 gang bliver lykkens gang hvad angår kønnet.

Anmeld

6. oktober 2009

Ansemusen

Jeg ønsker mig brændende en pige og har altid haft en forestilling om, at jeg fik en pige første gang! Selvfølgelig er det allervigtigste, at barnet er sundt og raskt! Men vi har valgt at få kønnet at vide, bl.a. så jeg kan vænne mig til tanken om en dreng, hvis det er sådan en lille en jeg har inden i mavsen  Ikke at det gør noget som sådan, emn idet min forestilling altid har været en pige, skal jeg lige nå at omstille mine tanket omkring barnet inden fødslen, hvis det er en lille dreng. Har egentlig på fornemmelsen at vi får en dreng, hehe!

Anmeld

6. oktober 2009

wamse

Jeg havde 2 store drenge i forvejen, og da jeg blev gravid med efernøgleren, så ville jeg gerne have en pige, og havde jeg fået af vide at det var en dreng, havde jeg da været lige så glad, men kunne nu tænke mig en pige også, og det fik jeg jo så, en dejlig lille LærkeHun er lige så vidunderlig dejlig som hendes brødre fordi de er mine børn, og ikke fordi de er piger eller drenge.

Anmeld

8. oktober 2009

kamillaS

Jeg venter pige nr 4, og blev, hvis jeg skal helt ærlig, en lille smule skuffet over at det ikke var en dreng, for nu oplevder jeg jo aldrig at få en dreng! Er 37 og denne her graviditet har været hård, så vi skal ikke have flere. Vi vil elske vores lille prinsesse nr 4 ligeså meget som de tre andre, og min mand er glad og har ikke noget behov for at spejle sig i en dreng.
Jefg synes deet er okay at ønske sig et bestemt køn og også at være lidt skuffet hvis det viser sig anderledes, men det er så ikke i orden at ikke komme over det! Og slet ikke i orden at ønske sig abort som de jo desvære gør i nogle lande
Knus Kamilla 29+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.