Ønske om bestemt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

Ansemusen

Jeg mangler muligheden 'Gravid og ønsker en pige'!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

vatten

Jeg har stemt "ikke gravid, ønsker en pige"

Da jeg var gravid med Mathias havde jeg intet ønske, men da min kæreste kun vil have et barn mere, håber jeg da, at når tid er, så får vi en pige. Jeg vil også købe kjoler!

Jeg synes ikke det er forkert, men helt naturligt at have et ønske om køn. Og så længe man ikke vælger barnet fra pga. af det, skal man nu nok blive gode forældre og elske barnet lige højt uanset køn, selvom man måske lige skal "sluge" den først

Anmeld

5. oktober 2009

Stineve

Nu kom jeg lige til at snakke med min kæreste om det over aftensmaden... og spurgte så hvad han helst ville have til at starte med.... for vi er begge enige om at vi gerne vil have nogle af begge køn.... og han vil helst have en lille pige, som start... både fordi han selv kun har to yngre brødre, samt er mange andre i familien drenge... + at han ville elske at få en lille datter der kom til at ligne sin smukke mor  (som han udtrykte sig)....

Anmeld

5. oktober 2009

Mira0911

Saped90 skriver:

Der er da et svar der hedder "Ja, vi ønskede os en dreng, men fik en pige"

Det har jeg overset...

Anmeld

6. oktober 2009

DianaMalou

altså for mig hva det mere sådan om mit barn var rask og sundt men min dejlig kæreste ville bare have en pige .. da han altid kun har haft drenge iblandt sig ..
så vi har været til 3D scanning hvor det viste sig at være en pige og min kæreste var jo pænt stolt ..
selv min moar ønskede at vi fik en pige så nu er alle glade her hjemme i min fam fordi vi har en pige snart ..

Anmeld

6. oktober 2009

Lærke90

Jeg har altid haft mig en forestilling om at jeg skulle have en lille pige..
 (selvom jeg kommer fra en søskende flok der er domineret af piger)
Scanningen siger at vi får en lille pige. Men så vil jeg altså også have en lille dreng bagefter
Mindst en af hver som mange også siger. 
Men hvis det nu viser sig at lille Freja er en lille dreng når h*n kommer ud, jamen så bliver vi også overlykkelige for det. 

Sunde og raske børn med 10 fingre og tæer er vist det vi alle håber på  

Anmeld

6. oktober 2009

Diana...

Jeg var lige glad med hvad det blev. Men jeg kunne godt tænke mig 1 af hver det vil sige en pige næste gang men alligevel kunne jeg os tænke mig 2 drenge   Så ja jeg er jo os lige glad med nr 2 kan jeg da læse ha ha. 

Anmeld

6. oktober 2009

twinsmama

jeg er noget forvirret over denne graviditet, er allerede mor til 2 tvillinge piger på næsten 3 år. og er gravid med vores 3 har været til 4 scanninger pga lidt komplkationer i starten men er helt fint nu har 2 gange fået at vide jeg venter en pige og 2 gange fået at vide at jeg venter en dreng he he så fik egentlig ikke så meget ud af at spørge til barnets køn, havde en stærk intention i starten af graviditeten at jeg skulle have en dreng men blev forvirret over de forskellige svar jeg fik under scanningerne så ja nu må vi jo bare vente at se

Anmeld

6. oktober 2009

Betina88

Jeg ønskede mig en pi'e , men fik en dreng ,,

Anmeld

6. oktober 2009

Tulle28

Cecilia84 skriver:

Jeg bliver enlig mor og siden jeg er enebarn med meget lille familie og aldrig har haft små børn tæt inde på livet, tænkte jeg, at jeg nok ville kunne forholde mig bedst til et barn af mit eget køn.. Aner intet om små drenge og er da lidt nervøs for hvordan jeg skal kunne opdrage en DRENG, når jeg ikke føler, jeg ved ret meget om hvordan de fungerer (især også psykisk)  
Men jeg glæææder mig da lige så meget til at møde HAM som hvis det var en HENDE
 Cecilia, Uge 36 + 3 - med en lille Jonathan i mavsen

Det kunne være skrevet af mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.