Ønske om bestemt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har/havde du et ønske om kønnet på dit barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.754 visninger
45 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

FruPudderkvast

Halløj alle gravide og ikke-gravide!

Jeg sidder og tænker på hvor mange af jer der har (eller havde da I var gravide) et ønske om enten at få en dreng eller en pige?

Personligt har vi her hjemme ikke haft noget andet ønske end at få et barn  - om det var en dreng eller en pige var vi egentlig "ligeglade" med.. Meeen.. Tror nu alligevel farmand var lidt stolt da scanningen viste en lille tap

- Hvordan har/havde I det?

- Og er det "forkert" at have et ønske om hvilket køn det bliver?

Sarah
32 + 0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

engel24

jeg har altid ønsket min en storebror .. eftersom jeg kun har en storesøster .. men fik en lillebror - som nu er højere og stærker end mig, så er fuld tilfreds ..

men derfor ville jeg meget geren at jeg fik en søn først  - og det lykkes mig så det er jo super dejligt .. havde naturligvis også været lykkelig vis der var kommet en pige .. bare de er raske så er men jo lykkelig

Anmeld

5. oktober 2009

christina2412

jeg har stemt det var fuldstændig lige meget, vi var bare MEGET lykkelig da vi opdagede det var lykkedes, har kæmpet i 8 år.

vi skal have en søn

christina 34+4

Anmeld

5. oktober 2009

Valle81

engel24 skriver:

jeg har altid ønsket min en storebror .. eftersom jeg kun har en storesøster .. men fik en lillebror - som nu er højere og stærker end mig, så er fuld tilfreds ..

men derfor ville jeg meget geren at jeg fik en søn først  - og det lykkes mig så det er jo super dejligt .. havde naturligvis også været lykkelig vis der var kommet en pige .. bare de er raske så er men jo lykkelig

Hejsa:0)

Da jeg ventede mit første barn, tænkte jeg faktisk ikke så meget over kønnet:0) havde ingen præferencer, kun at det skulle være sundt og raskt. Fik en sund og raks pige:0)

Nu hvor jeg venter mig igen, så tænker jeg lidt mere over det. Vil ikke sige at jeg har noget ønske om køn, da jeg er lgeglad bare den er sund og rask:0) Men skulle jeg være praktisk, så ville jeg synes en pige var at foretrække, så alt Asta's tøj, sengetøj, legetøj osv kan blive genbrugt:0)

Men bliver det en dreng, så er der en god undskyldning for at skulle bruge penge:0)

Chrstina 17+0

Anmeld

5. oktober 2009

Mira0911

Jeg har ikke stemt noget, for mit svar er der ikke...

Vi begge ønskede os en dreng.. Det blev en pige, og det er vi skam rigtig glade for...

I min familie er der kun piger.. I min kærestes er der os kun piger...

Jeg tror ikke jeg får en dreng, vil rigtig gerne, jeg er træt af at høre på alt det tøsefnidder der er i krogene, der trænger til at komme nogen drenge i blandt alle de tøser....

Om det bliver en pige næste gang, vil jeg være ligeså glad for...

Anmeld

5. oktober 2009

mariamiss6

jeg stemte atd et var fuldstændig ligegyldigt.... For os var det vigtigste at barnet var rask....

Dog må jeg sige at jeg tit har tænkt at nogle ting bare er lettere med drenge.... Og dem fik i 2 af....

Anmeld

5. oktober 2009

oo

herhjemme er kønnet underordnet, vi ønsker os bare et BARN - eller to

Anmeld

5. oktober 2009

Halbschön

Vi var fuldstændig ligeglade med, hvilket køn det blev... Bare barnet var sundt og rask..

Til MD-scanningen viste der sig en lille tap, og det er blevet bekræftet flere gange siden.. Og tror da helt sikkert at farmand blev ekstra stolt da han så tappen..

Anmeld

5. oktober 2009

LotteGabriella

Halløj alle gravide og ikke-gravide!

Jeg sidder og tænker på hvor mange af jer der har (eller havde da I var gravide) et ønske om enten at få en dreng eller en pige?

Personligt har vi her hjemme ikke haft noget andet ønske end at få et barn  - om det var en dreng eller en pige var vi egentlig "ligeglade" med.. Meeen.. Tror nu alligevel farmand var lidt stolt da scanningen viste en lille tap

- Hvordan har/havde I det?

- Og er det "forkert" at have et ønske om hvilket køn det bliver?

Sarah
32 + 0

For mig betød det ingenting hvad kønnet var....ville blive lige så glad for en dreng som for en pige....det vigtigste er at den er sund og rask

Men som min mand siger "Rigtige konger avler KUN prinsesser".....så ja rigtigt gættet, vi fik en pige

Næh jeg synes ikke at det er forkert at ønske sig det ene køn frem for det andet, for jeg vil væde på at alle vil elske en dreng lige så højt som en pige - lige gyldigt hvad deres ønske egentlig var....lige så snart baby ligger trygt i mors arme, ja så er der ingen grænser for kærligheden

Anmeld

5. oktober 2009

tumle81

Fæørste gang ønskede jeg mig ikke et bestemt køn, bare babyen var sund og rask. Vi fik den dejligste lille pige, som var lige som hun skulle være

Anden gang ville jeg gerne have en dreng, for at få lov til at prøve at have en af hvert køn. Der er næsten ingen drenge i min mands familie, så han var sikker på at det ikke ville gå...
Vi fik dog en dejlig lille basse af en dreng, så det var bare fedt!!

Denne gang er jeg igen ligeglad om det bliver en pige eller dreng, men for min datters skyld ønsker jeg at det bliver en pige. Hun vil SÅ gerne have en lillesøster, men bliver det en dreng er jeg jo lige så glad

Knus Kathrina 36+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.