Ønske om bestemt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

ekzunz

engel24 skriver:

jeg har altid ønsket min en storebror .. eftersom jeg kun har en storesøster .. men fik en lillebror - som nu er højere og stærker end mig, så er fuld tilfreds ..

men derfor ville jeg meget geren at jeg fik en søn først  - og det lykkes mig så det er jo super dejligt .. havde naturligvis også været lykkelig vis der var kommet en pige .. bare de er raske så er men jo lykkelig

Nøjagtigt samme argumenter havde jeg, da jeg håbede på at få en dreng som nr.1. Jeg blev ikke scannet, så jeg vidste det ikke før fødslen og en pige havde selvfølgelig være lige så velkommen, men det passede fint i mit kram at jeg fik en lille Lukas.

Og da jeg blev scannet med nr. og fik at vide at jeg ventede en pige, fældede jeg en lille tåre....men da havde vi jo også 4 drenge herhjemme så en pige var MEGET velkommen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Englebisse

Jeg har svaret at jeg ønskede en pige, men fik en dreng. Hmm, men havde på fornemmelsen at det blev en dreng, så det var jeg lidt forberedt på.
Dog så ønskede vi jo os et barn som var sundt og rask og så var det sådan set lige meget med kønnet, men der var bare en lille procent del i mig som ønskede en pige mere end en dreng. Tror det er fordi vi er en familie med rigtig mange drenge.
Da vores dreng kommer til verden og de siger det en dreng, så græder jeg bare af lykke af det er overstået selvfølgelig, men også det han er min/vores dreng som bare er den dejligste, smukkeste, og skønne i hele verden og jeg elsker ham så meget.
Er bare så lykkelig over, at jeg har ham så er det sgu ligemeget at han ikke er en pige eller et rumvæsen for han er min
Tænk man kan elske nogen så meget.

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg havde faktisk inderst inde ønsket mig en pige gennem hele graviditeten. Nok fordi jeg kommer fra en familie fyldt med piger, så jeg havde svært ved at forestille mig, hvad man skulle gøre med en dreng. Jeg havde en forventning om at jeg kunne lege med barbiedukker med Idun - og guess what- - Pigebarnet er ikke en barbie-pige... endnu i hvertfald Hehe...

MEN - jeg havde jo nok fundet ud af det, hvis hun havde været en lille guttermand

Faktisk har jeg en veninde der hele graviditen med sin ældste havde troet at hun fik en pige. Da hun tog ham op på maven, tænkte hun: HVAD?- det er skuda en fejl, hvor efter splitsekundet efter følte hun bare: YESSS!!! MOARS DRENG!!!!!!!!!! 

Med den nsæte der forhåbentligt kommer på et tidspunkt, så har jeg det sådan, at det kunne være fedt at få en pige mere, fordi så har jeg jo 2 skønne tøser, og det er praktisk mht tøj osv. MEN - hvis jeg nu får en dejlig knægt, så har jeg jo en af hver og kan lave super cool baby-rus-bukser Så der er fordele og ulemper ved begge dele hehe

Anmeld

5. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Jeg ønskede mig et sund og rask barn og det ser det foreløbig ud til at det bliver.

Det er okay at ønske sig et køn, så længe man bliver 100 % lige så glad for det modsatte køn.

Anmeld

5. oktober 2009

malou

Jeg har svaret ønskede mig en dreng og som I ved fik jeg Victor Jeg havde naturligvis elsket en datter lige så meget men jeg synes selv at mit temperament passer bedst til en lille dreng... jeg elsker biler, sport og naturen... ved godt jeg jo kunne have fået en pige som jeg selv var da jeg var lille..... meeeen ja... har sgu egentlig ikke noget bedre argument... I må bære over med mig... Den næste må også MEGET gerne blive en dreng. Min far havde en brændende ønske om at jeg ventede en pige da vi kom fra 20 ugers scanning....  men det var jo lille Victor der lå i min mave... og min far´s 7 drenge barnebarn... så hos os laver vi kun hankøn

knus malou

Anmeld

5. oktober 2009

KarinaIda

Jeg har altid godt kunne tænke mig en storebror eller lillebror selv, men fik ingen af delene, jeg fik to søskende, ikke at de ikke er gode nok.. Slet ikke det Og så har jeg selv altid været så drenget selv...
Men vi begge herhjemme ønskede os bare et barn, men skulle vi vælge et bestemt køn vi ønskede os, så var det en dreng, da han kunen være den store og passe på søster.. hehe.. Men vi fik en pige, og hende elsker vi skam også over alt på jorden!! Men faderen var nok lidt trist fordi han ikke fik sin dreng
Men tror kun vi får piger, da vi igennem mange generationer i min familie, kun har fået piger, og jeg derved også tror jeg selv kun kan få piger....

Anmeld

5. oktober 2009

4kløver

jeg husker da jeg skulle ha den første ville jeg "ha" en pige og det fik jeg også.. Husker at min mor sagde at jeg havde fået en pige og bagefter kom Jm og sagde en dreng til Hvor kunne jeg mærke at jeg var lige ved at græde hvor hun så siger gud nej en pige.. hun var også den første pige på hendes vagt De andre gange har jeg været lige glad

Anmeld

5. oktober 2009

Honningblomst

Jeg ville helst have drenge og det fik jeg....jeg er vidst bare mest til drenge også dem jeg har den bedste kontakt til når jeg har været ude i parktikker og i andre henseender...
Har to søstrer, så jeg synes også det er fantastisk at være tre af samme køn...

Knus Eva..

Anmeld

5. oktober 2009

N&J

Jeg har stemt helst en pige og fik en pige, jeg har i starten af min graviditet tænkt at det ville være lettere at være alene med en pige, da hun ikke på samme måde og nær så tidligt har "behov" for at spejle sig i en faderfigur, så jeg syntes selv i betragtning af hvor kræsen jeg er at det ville være mest praktisk, desuden er jeg selv storesøster og har altid forsøgt at passe på mine mindre søskende, og det ville jeg også godt skabe med forhåbentlig min egen folk børn... og ikke kun barn...

Men da jeg ikke vidste hvad jeg fik før på dagen (ikke af egen fri vilje) så havde jeg selvfølgelig tænkt at jeg ville elske en dreng lige så højt som en datter, og havde da også fundet pige og drengenavne, men 2 uger inden jeg føder, kommer jeg ved et uheld til at farve mine hvide stofbleer lyserøde..
hmm et lille hint fra skæbnen... 

Anmeld

5. oktober 2009

FruPudderkvast

Dutte84 skriver:

Jeg har ikke stemt noget, for mit svar er der ikke...

Vi begge ønskede os en dreng.. Det blev en pige, og det er vi skam rigtig glade for...

I min familie er der kun piger.. I min kærestes er der os kun piger...

Jeg tror ikke jeg får en dreng, vil rigtig gerne, jeg er træt af at høre på alt det tøsefnidder der er i krogene, der trænger til at komme nogen drenge i blandt alle de tøser....

Om det bliver en pige næste gang, vil jeg være ligeså glad for...

Der er da et svar der hedder "Ja, vi ønskede os en dreng, men fik en pige"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.