Jems skriver:
Jeg takker for jeres råd. 
Vil lige slå fast at prøver ikke at gøre det til et handicap at være venstre håndet!
Prøver at finde ud af hvad der fungerer hos andre og hvordan jeg kan hjælpe ham bedst muligt når sådan en ting som at smøre smør på brødet driller ham.
Min datter er venstrehåndet. (Undtaget til håndbold, der kaster og skyder med højre, virkelig mystisk) nåh men altså jeg har tænkt som dig, da hun startede i 0 kl (hun går i 1. Kl nu) at selvfølglig skulle hun havde de ting til venstre hånd.
Så her har hun venstre hånds blyanter, venstre hånds saks og venstre hånds lineal.
jeg har ikke oplevet at hun havde svært ved at smøre, men der er andre ting der giver udfordring tidligere var det at lære at lyne sin jakke og nu sløjfe, knapper i bukser og snørrebånd der giver udfordringer.
Og jo så har jeg nævnt for lærerne at hun gerne vil sidde til venstre når de sidder ved to-mands borde, så hun ikke hele tiden støder sin albue ind i sin side makker.
mht køkkenredskaber, har jeg kun en multisktæller, knive bruger hun bare demjeg har uden problemer.
:)
Anmeld
Citér