Er vildt sur på kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg kommer til at læse den med de samme øjne som jeg gør nu. 

Godt nytår 

Fair nok - men du ender med at han ikke gider din attitude og du ender alene med et barn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2016

lineog4

Anonym skriver:

Man burde blive mand i sit næste liv! Så skulle man ikke tænke selv, men få det hele skåret ud i pap før man forstår en hentydning mm. 

Jeg forstår da heller ikke alle hentydninger og jeg er kvinde. Og jeg vil også holde fast i at hverken min mand, mine børn, mine venner eller min familie har ret til at blive sur på mig fordi jeg handler modsat hvad de ønskede men som de ikke åbnede munden og sagde. 

Hvorfor er det man er så bange for at sige det man forventer og ønsker af andre mennesker? Jeg har selv været der, blevet tøsefornærmet især på min mand fordi han ikke gjorde det jeg havde tænkt inde i hovedet men bare ikke havde fortalt ham - hvorfor sagde jeg det dog ikke bare: jeg vil gerne at du.... drop hentydninger og tal, så kan de andr jo sige pænt nej eller ja. Mit liv (og min mands) er blevet hundrede gange lettere efter jeg har droppet hentydninger, og åbner min mund. Jeg synes faktisk det må være pisse svært at være mænd, hvis vi kvinder aldrig melder klart ud og så bliver tøsefornærmede når de ikke gør det vi forventer men ikke vil sige....

Anmeld Citér

30. december 2016

Kløver

Anonym skriver:

Man burde blive mand i sit næste liv! Så skulle man ikke tænke selv, men få det hele skåret ud i pap før man forstår en hentydning mm. 

Tror hverken kvinder eller mænd er tankelæsere  

Anmeld Citér

30. december 2016

Sprit25

Smølfine123 skriver:

Fair nok - men du ender med at han ikke gider din attitude og du ender alene med et barn. 

Eller så ender de med at snakke sammen;kr

Anmeld Citér

30. december 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Nu behøver det jo ikke blive gjort værre end det er.. Men hvis jeg siger "Det bestemmer du selv" til dig, bestemmer du så selv, eller skal jeg måske sige "Nej, blive hjemme jeg har behov for dig" hvis det rent faktisk ER det jeg mener??

Der er sguda ingen grund til at være mere tvetydig end allerhøjst nødvendig og desuden så var plukveerne jo åbenbart ikke så slemme tidligere på dagen hvor det kom ts til gavn at være alene hjemme og han tog datteren, men ligeså snart det var noget han rent faktisk gerne ville, så var himmelen jo ved at falde ned.

Lidt underlig indstilling at have synes jeg.

Anmeld Citér

30. december 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Det er da fuldstændig lige gyldigt. Jeg kan føde i dag eller om 3 uger når jeg bliver sat igang. Jeg har en risikograviditet. Mere gider jeg ikke uddybe. Jeg har været på fødegangen flere gange for at blive tjekket og det ved min kæreste godt, han har jo selv været der. 

Til jer andre: ja jeg burde nok have sagt klart nej hvis jeg ikke synes han skulle afsted. Jeg forventer sku bare min kæreste kan tænke lidt selv. Det kunne han så ikke. 

Den koncert var ikke en koncert der ikke er der til næste år. Så han kunne såmænd bare have ventet. Desuden er jeg rimelig large når han går ud. Han bestemmer selv hvornår han kommer hjem og hvor han tager hen. Jeg bombardere ham aldrig med SMS eller opkaldt. Men vi har en klar aftale om at man skriver hvis der bliver ændret i planerne. At han så ikke gør det fordi han er fuld og små sur, synes jeg for det første er latterligt og pisse barnligt. Men også et tillidsbrud når man har en klar aftale. Altså generelt. 

Ja igår ringede jeg, for det første fordi han ikke kom som aftalt, jeg havde pisse ondt og var utryg  . Det synes jeg ikke er urimeligt. 

Og at han tog min datter ud af huset så jeg kunne slappe af, det gør jeg sku også for ham hvis han ligger syg.

Men før han tog til koncert at var du jo også alene da han tog til julefrokosten med jeres datter ?

Var du ikke utryg der siden det var ok?

Anmeld Citér

30. december 2016

Carina:-)

Men sig dog det du vil have. 

Hvis din chef siger til dig 

Du må selv om du tager den her opgave nu eller senere og du så får en skideballe fordi du tager den senere .

Er din chef så urimelig eller burde du have forstået at det betød at det skal være nu men for ikke at virke kontrollerende og bestemmende sagde jeg som jeg gjorde sådan at du kunne tage MIT valg og jeg så var glad. . . 

Anmeld Citér

30. december 2016

Munk

Hej, 

Jeg er helt enig med dem som skriver at det havde været en god ide at melde klart ud. Det er vi kvinder virkelig dårlige til, gravide eller ej. 

Jeg er også enig i at din kæreste burde havde været tilgængelig (også selvom han måske valgte at lukke af grundet din SMS)

Men derudover syntes jeg det er lidt ærgerligt at du ikke mere åben over for de svar du får. Du vælger selv at stille din situation op her og bede om andres syn på om du er urimelig eller ej. 

Så må du også kunne tage imod de svar som kommer, om du er enig i dem eller ej. 

Håber at I har fået en god snak og at du snart bliver mor til en fantastisk lille guld klump. 

Anmeld Citér

30. december 2016

EnGodMor

Jeg kan sagens forstå dig, men måske din kæreste syntes det var mærkeligt, at han måtte tage til julefrokost med datteren.. men han må ikke tage til koncert når datteren sover om natten

og er fuldstændig enig i, at han selvfølgelig burde svarer på telefonen, når du kontakter ham.

Håber i fik snakket roligt om tingene og Tillykke med den kommende baby

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.