Har bare haft det elendigt hele dagen. Er højgravid. Har haft tonsvis af plukveer og smerter i skridten.
Min kæreste har så været til julefrokost med min datter så jeg kunne slappe af. Rigtig dejligt. Han ringer så og spørger om han gå må tage til koncert hvis han kan finde en billet. Siger så at det er jeg da lidt træt af men at han jo selv må bestemme. Han er trods alt voksen.
Nå men han finder så en billet, jeg bliver lidt træt af det og vi diskutere lidt. Han siger så at jeg så må melde klart ud hvad jeg ville have, altså sagt nej og han jo kommer hjem bagefter.
Skriver så en lang besked kl 22 om hvad jeg havde brug for, ingen respons. Koncerten sluttede kl 23. Nu er kl 4.15 og han er ikke kommet hjem. Han har ikke svaret på min besked og jeg kan heller ikke få fat på ham.
Er skide sur på ham. Har ligget vågen det meste af natten fordi mine plukveer gør ondt. Vi har en klar aftale om at man melder ud hvor man tager hen hvis man gør noget andet en man har sagt!
Fedt nok hvis man gik i fødsel og ikke kunne få fat på ham. Jeg ved ikke om det bare er mig der er hormonel og urimelig, men lige nu er jeg bare mega gal og skulle ud med det
Anmeld
Citér