Er vildt sur på kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.416 visninger
48 svar
202 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. december 2016

Anonym trådstarter

Har bare haft det elendigt hele dagen. Er højgravid. Har haft tonsvis af plukveer og smerter i skridten. 

Min kæreste har så været til julefrokost med min datter så jeg kunne slappe af. Rigtig dejligt. Han ringer så og spørger om han gå må tage til koncert hvis han kan finde en billet. Siger så at det er jeg da lidt træt af men at han jo selv må bestemme. Han er trods alt voksen. 

Nå men han finder så en billet, jeg bliver lidt træt af det og vi diskutere lidt. Han siger så at jeg så må melde klart ud hvad jeg ville have, altså sagt nej og han jo kommer hjem bagefter. 

Skriver så en lang besked kl 22 om hvad jeg havde brug for, ingen respons. Koncerten sluttede kl 23. Nu er kl 4.15 og han er ikke kommet hjem. Han har ikke svaret på min besked og jeg kan heller ikke få fat på ham. 

Er skide sur på ham. Har ligget vågen det meste af natten fordi mine plukveer gør ondt. Vi har en klar aftale om at man melder ud hvor man tager hen hvis man gør noget andet en man har sagt! 

Fedt nok hvis man gik i fødsel og ikke kunne få fat på ham. Jeg ved ikke om det bare er mig der er hormonel og urimelig, men lige nu er jeg bare mega gal og skulle ud med det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2016

HPH

Anonym skriver:

Har bare haft det elendigt hele dagen. Er højgravid. Har haft tonsvis af plukveer og smerter i skridten. 

Min kæreste har så været til julefrokost med min datter så jeg kunne slappe af. Rigtig dejligt. Han ringer så og spørger om han gå må tage til koncert hvis han kan finde en billet. Siger så at det er jeg da lidt træt af men at han jo selv må bestemme. Han er trods alt voksen. 

Nå men han finder så en billet, jeg bliver lidt træt af det og vi diskutere lidt. Han siger så at jeg så må melde klart ud hvad jeg ville have, altså sagt nej og han jo kommer hjem bagefter. 

Skriver så en lang besked kl 22 om hvad jeg havde brug for, ingen respons. Koncerten sluttede kl 23. Nu er kl 4.15 og han er ikke kommet hjem. Han har ikke svaret på min besked og jeg kan heller ikke få fat på ham. 

Er skide sur på ham. Har ligget vågen det meste af natten fordi mine plukveer gør ondt. Vi har en klar aftale om at man melder ud hvor man tager hen hvis man gør noget andet en man har sagt! 

Fedt nok hvis man gik i fødsel og ikke kunne få fat på ham. Jeg ved ikke om det bare er mig der er hormonel og urimelig, men lige nu er jeg bare mega gal og skulle ud med det

Det er ikke om at han ik holder aftalen.

og da slet ikke med en kæreste som kan gå i fødsel hvornår det skal være

ville også være skuffet over han han ikke er der for mig hvis jeg har det skidt, det er jo også hans barn.

Anmeld Citér

29. december 2016

Anonym

Tja, jeg synes, du er lidt urimelig. Kan faktisk godt forstå, han bliver træt af, du ikke melder klart ud til at starte med, når du alligevel ender med at blive sur og det alligevel ender i diskussion.

Hvorfor ville du ikke have, han skulle til koncert?

Jeg havde da bare sagt, at det lyder hyggeligt, og at han gerne måtte skrive, når han var på vej hjem, og at jeg glædede mig til at høre mere. Altså, han havde vel netop taget datteren tidligere, så DU kunne få lidt space?

Anmeld Citér

29. december 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Ej du er da heeeelt gal på den? 

Din kæreste har haft din datter med til julefrokost og dermed sørget for at DU kunne slappe af. At han så gerne vil til en koncert efterfølgende er da bare skønt??! 

Anmeld Citér

29. december 2016

Sprit25

Naturligvis skal du kunne få fat på ham. Men tror måske også han er skide sur 

Anmeld Citér

29. december 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Synes det er mere bekymrende at han ikke er til at få fat på, er det tit sådan når han er ude? Er han kommet hjem?

Anmeld Citér

29. december 2016

Frk.S

Altså det at han skal til koncert kan jeg måske ikke helt forstå du synes er et problem. Datteren sover vel? Så kan han jo ikke gøre så meget ved at du har det skidt. 

Men hvis der virkelig er et problem, er jeg enig med ham i at du skulle have meldt klart ud.

At du ikke kan få fat ham er til gengæld ikke så smart - slet ikke hvis du er så højgravid at du kan gå i fødsel når som helst. 

Anmeld Citér

29. december 2016

tarkoflen

Jeg er enig med din kæreste i at du skulle have meldt klart ud hvis du havde brug for at han kom hjem! Han er ikke tankelæser og en besked om at han selv må tage beslutningen, så har han jo gjort hvad han synes var ok i situationen... så det er nok hormonerne der spiller ind i forhold til du bliver træt af det, hvis det ikke er noget du normalt ville blive træt af    

Dog er det ikke ok at du ikke kan få fat i ham og han er væk hele natten uden at give besked om hvor han er! Hvor højgravid er du?

Anmeld Citér

29. december 2016

Maalene

Altså han ringer trods alt og spørger dig, så tænker heller ikke du kan "tillade" dig at blive sur, når du ikke har sagt direkte nej til ham... Men kender det alt for godt selv - man har ikke lyst til at sige nej, men håber i stedet han kan læse mellem linjerene (og det kan de færreste mænd bare ikke) 

Havde du sagt nej og han alligevel var taget afsted, havde situationen været anderledes - men tænker han er betænksom idet han tager datteren med, så du kan slappe af og efterfølgende ringer og spørger om det er okay at tage til koncert 

Dog er det ikke okay, at han ikke svarer på dine beskeder (nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvad du har skrevet) - men det ville jeg ihvertfald blive såret over, især hvis jeg var højgravid, havde ondt og i forvejen var ked af det... 

Håber han er kommet hjem og I har fået snakket 

Anmeld Citér

29. december 2016

Babilooo

Jeg tror du har oisset ham af. Du melder ikke klar ud og hat måske sendt lang sur smøre om dine behov. Han har tage din (Jeres?)datter hele dagen. Han har nok bare brug for at slappe af inden fødslen også. 

Barnligt at du ikke kan fange ham... men ellers synes jeg faktisk der er dig der er galt på den.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.