Uuuh hvor er vi kvinder nogle gange dumme. Du siger ikke klart nej, ja måske giver du endda indtryk af det er okay - men inde i maven forventer du han ved st du har brug for han og han skal på egen hånd vurdere at han burde blive hjemme hos dig. Men han kan jo ikke læse dine tanker, du (og jeg selv) skal lære at sige det vi mener, åbne munden for egne behov.
Og nej han svarer ikke på en lang SMS om dine generelle behov for han er til koncert og hygger sig. Mon ikke han ville svare, hvis du skrev: ring det er vigtigt! Men er det vigtigt? Er der vigtigt lige præcis i denne nat at debattere og forklare dine behov? Jeg har en regel for mig selv i mit parforhold: jeg kontakter ikke min mand når han er ude og feste med mindre det er sindsyg vigtigt. Han skal ikke forholde sig til mig og mine tanker, billeder osv når han skal være i nuet og forholde sig til dem han er sammen med, jeg forventer jo også går han ud med mig så er han i nuet og forholder sig til mig og ikke til kan telefon.
I bør nok have en aftale om at du dropper SMSer når han er ude, men han tilgengæld tjekker sin telefon fordi du skal kunne få fat i ham, det er ho ikke kun når du er gravid men altid.
Anmeld
Citér