Hvor længe sammen, inden PB??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2016

mija

8-9 år. Jeg var 16 og kæresten 17 da vi fandt sammen, nu er vi 24 og 25 og har en dejlig datter på 3 mdr  Har godt nok været skruk siden jeg var 19 og var helt klar på at få en baby, er dog meget glad for at kæresten ikke var enig, og at vi ventede de ekstra år 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2016

FrkLarsen

Vi har været kærester i 4 år d 27/11, vores søn kom til verdenen d 14/12.  

Anmeld Citér

28. december 2016

Pianisten

Min kæreste og jeg mødte hinanden i sommeren 2014, hvor vi de første måneder bare var venner med fordele, men vi blev hurtigt enige om at vi ikke kunne leve uden hinanden Jeg ville gerne blive færdig med min uddannelse inden pb, hvilket jeg blev i juni '15 - og så var vi enige om at vi lige skulle have styr på jobsituation, økonomi, hjem, bil osv inden vi kastede os ud i det. I juli i år kunne jeg altså ikke holde det ud mere, så vi gik i gang der - og det lykkedes i andet forsøg  Jeg har presset lidt på ham fordi han bliver 38 næste gang, og vil helst ikke have han blev for gammel inden vi gik i gang. Jeg selv er lige blevet 26.

Elsker ham mere og mere for hver dag der går - og han er den første, som oprigtigt har givet mig den der følelse af at det er ham jeg vil have børn med  Bliver spændende at se hvordan vores forhold klarer et barn til maj

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.