Aristocats skriver:
For at være ærlig, så synes jeg du skal passe på at hoppe i med begge ben grundet du er mega skruk - jeg var også skruk i MAAAAAANGE år, helt ned i mine tidlige teenageår - men fordi man er skruk kan man stadig godt lade fornuften sejre. Jeg siger ikke at i ikke skal have et barn nu, men samtidig synes jeg også du skal passe på med at gøre det grundet du er skruk og du er bange for at det ikke kan lade sig gøre meget længere. Og hvordan ved du i øvrigt at du har meget svært ved at blive gravid? Du har vel formentlig aldrig prøvet før? Du er 23 år, det vil sige at du har i hvert fald 20 år + det løse til at blive gravid i endnu. Tænk det her igennem for din egen skyld, ét år ER vitterligt ikke meget at have kendt hinanden og jeg ville personligt aldrig få et barn med en mand jeg havde kendt så kort tid. Jeg kan godt forstå dine tanker, men jeg håber også du kan se udover skrækken for ikke at opnå graviditet samt det at være skruk. Du tager ingen skade af at vente et år eller 2 mere og så lære din mand at kende. Et forhold bliver virkelig sat på prøve med et spædbarn og chancen for at det går godt er højere når man har kendt hinanden i flere år samt oplevet hinanden i alverdens situationer og sindstilstande, fremfor ét år hvor nyforelskelsen stadig ikke har lagt sig. Der er som sådan ikke nogle forkerte præmisser at få et barn på og selvfølgelig kan det også gå godt når man kun har været sammen i et år, men overvej også om der ikke lige er noget i skal have oplevet som par og unge mennesker først og om du ikke lader dig påvirke for meget af "desperationen" - og det ord er ikke ment i en ond eller nedladende mening, men jeg mener desperationen i at nu har du mødt en mand og så skal det bare være nu fordi du er skruk og bange for at du ikke bliver gravid. Nu er absolut ikke din eneste chance og jeg tror det vil gavne jeres forhold og fremtidige forældreskab at kende hinanden i tosomheden i lidt længere tid, inden i springer ud i det kæmpe projekt det er at få et barn. Følg dit hjerte men tag din hjerne med dig!
Jo jeg har været gravid før. Tog mange år at lave men som jeg mistede, med en anden fyr
og har uregelmæssig cyklus der gør jeg fx kan udeblive mens i 3 måneder
selvfølgleig er det at være skruk ikke eneste grund, men fordi man ser på sin mand og ved han da bare skal være far til ens børn
nu har jeg så også kendt ham siden jeg var ung bare som venner, og er barndomsvenner med hans bedste venner osv, så nok derfor jeg ikke føler han er så fremmed som du fremlægger det
hehe
men der er jo selvfølgelig en grund til at jeg spørger, fordi jeg tænkte det nok ikke var alle der var så hurtige som i min familie, som selvfølgelig også gør at man selv ser det normalt at få børn "hurtigt" 
Anmeld
Citér