Hvor længe sammen, inden PB??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.298 visninger
42 svar
13 synes godt om
27. december 2016

Anonym trådstarter

Af ren nysgerrighed, hvor længe var i så sammen med jeres partner inden i begyndte PB?

min søster og kæresten var sammen i 7-8 måneder og det samme var papsøsteren da de fandt ud af at de var gravide :-) alle er lykkelige 

jeg har så været baby scrook siden jeg var 16 år gammel (er 23 år nu), og har fundet manden jeg gerne vil have børn med. Vi har besluttet at starte PB engang til sommer, der har vi været sammen i 1,5 år :-) jeg syntes det passende men kan alligevel ikke tænke at man jo alligevel ikke har nået og teste forholdet på kryds og tværs 

jeg går dog meget ind for at få baby inden man falder til ro i forholdet! 

Hvad har folk selv gjort og er i glade for jeres valg? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2016

Anonym trådstarter

Vi vil så forhåbentlig være forældre som 24 årig og 25 årig, hvilken jeg syntes er perfekt alder 

Anmeld Citér

27. december 2016

God-mor

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed, hvor længe var i så sammen med jeres partner inden i begyndte PB?

min søster og kæresten var sammen i 7-8 måneder og det samme var papsøsteren da de fandt ud af at de var gravide :-) alle er lykkelige 

jeg har så været baby scrook siden jeg var 16 år gammel (er 23 år nu), og har fundet manden jeg gerne vil have børn med. Vi har besluttet at starte PB engang til sommer, der har vi været sammen i 1,5 år :-) jeg syntes det passende men kan alligevel ikke tænke at man jo alligevel ikke har nået og teste forholdet på kryds og tværs 

jeg går dog meget ind for at få baby inden man falder til ro i forholdet! 

Hvad har folk selv gjort og er i glade for jeres valg? 

Vi var sammen i 4 år. Vi fandt sammen som 18 og 19 årige så vi var ikke klar før Derudover havde jeg det også bare godt med at vi kendte hinanden så godt da vi fik vores datter. 

Anmeld Citér

27. december 2016

CBbaby

8 måneder  

Manden er stadig mit livs kærlighed her 3 år efter man aldrig være sikker. Man skal gøre det, når det ikke kan være anderledes. Vores var et "uheld dvs vi prøvede ikke bevidst. Havde aftalt at vi skulle have været sammen i 2... Men begyndte at lege med "ilden" efter 6 måneder sammen. 

Vi var klar. Og er stadig forelsket i ham. Det tror jeg var en mega fordel, da vi fik et "sygt" barn. Synes stadig han var ÅH så vidunderlig, selvom vi havde et barn, der skreg 10-12 timer om dagen i 10 måneder og stadig her 18 måneder efter er påvirket af sygdommen.

Anmeld Citér

27. december 2016

Lucinde

Profilbillede for Lucinde

7-8 år. 

Vi ville gerne kende hinanden på alle tænkelige måder inden, kende alle hinandens værdier og reaktionsmønstre, have oplevet det halve af verden og hundredevis af festivaller og koncerter sammen først og ja, være nået til et punkt, hvor vi hvilede så meget i hinanden, at intet babyrelateret kunne slå os ud af kurs.

Og det har iøvrigt været SÅ dejligt med så mange år, hvor vi bare har nydt hinanden og tosomheden uden at tænke på børn.

Vi var på alle måder nået til at være en enhed, en familie og ikke bare kærester, fordi vi jo nærmest på den måde er "vokset op" i voksenlivet sammen. Derfor kan jeg i dag være 100 % sikker på, at hvis vi skulle gå fra hinanden, så vil vi stadig være familie.

Bedste beslutning for os og vores barn.

Anmeld Citér

27. december 2016

Hck

Profilbillede for Hck

7 år, men nu var jeg også kun 15 år, da jeg fandt min eneste ene. Vi tog springet da jeg blev gravid som 22 årig.

Anmeld Citér

27. december 2016

CC79

Vi var venner i et halvt år før vi blev kærester. Så blev vi kærester og et år senere besluttede vi at det var tid til barn. Jeg var 22 og han var 25. Og måneden efter var jeg gravid. Vi er sammen på år 15 nu og blev gift her i september og venter barn nr. 4. Men vi følte nok bare det var rigtigt da vi traf valget. Det jo en følelse man har.

Anmeld Citér

27. december 2016

Frk.S

Vi havde været sammen i 11 år da vi startede.... men vi mødte så også hinanden som 16-årige. 

Jeg vidste ret tidligt i vores forhold at der var ham jeg ønskede at blive gift med og få børn med.

Der gik dog 11 år, da vi gerne ville være færdiguddannede og have fast job inden. 

Nu har vi været sammen i 17 år (gift i 3.5 år) og venter nr. 3 til marts. 

Anmeld Citér

27. december 2016

FHR

Min kæreste og jeg havde været sammen i 1,5 år da vi startede projektet  vi købte hus sammen der også  omkring 4 måneder efter blev jeg gravid, og er 7 uger henne nu 

Anmeld Citér

27. december 2016

Beem82

Min mand og jeg snakkede børn lige fra den dag vi mødtes og efter en måneds tid var jeg klar til at springe ud i det (flyttede også sammen med ham efter så kort tid). Og jeg var gravid fire måneder efter.

Jeg kom så også fra et tidligere forhold hvor alt skulle være perfekt inden baby kunne komme på tale og da det endelig var - efter 12 år - så ville han ikke alligevel. Der lærte jeg lektien, at hvis det føles rigtigt, så venter man ikke!

Nu har vi vi været sammen i fire år, er gift og arbejder på baby nr 3 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.