Hvor længe sammen, inden PB??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2016

MiniMe2005

Vi er 28 og 31 år, og havde været sammen i fire år, da vi blev forældre. Det var perfekt  for os. Vi havde på det tidspunkt boet sammen i længere tid (tre år), rejst på både større og mindre ferie, prøvet at leve sammen på både lille og stort budget (jeg var studerende, da vi blev kærester, og vi har begge været arbejdsløse samtidigt), haft familiekriser, støttet hinanden i sorg og dødsfald, været der i de største glæder osv.

Men det vigtigste er, at du føler han er den rigtige, og at I kender hinanden godt. Om i har været sammen i ti måneder eller ti år har mindre at sige. 

Kan tilføje, at mine forældre havde været kærester i en måned, da min mor blev gravid, og de var gift i 20 år :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi havde været sammen i 10 måneder, da vores barn kom til verden. 

Hvis vi kunne gøre det om, så ville vi have nydt tosomheden, rejst verden rundt sammen og lært hinanden rigtig godt at kende inden der kom et barn. Sådan blev det ikke, og det er også okay! Men jeg tror alting havde været meget lettere, og vi havde nok også skånet hinandens og egne følelser ved at have kendt hinanden længere tid.

Nu over 3 år senere er vi stadig sammen og skal giftes lige om et øjeblik, men hvis vi kunne gøre det om, så havde vi først fået børn nu.

Anmeld Citér

27. december 2016

Skouboe

Vi havde været sammen i 9 år da vi fik vores første, nu nærmer vi os 17 år, og har 2 børn, og jeg regner ikke med at vi skal have flere. 

Anmeld Citér

27. december 2016

Kristinaaa

Vi har været sammen i 7 måneder og venter barn til september ��

Anmeld Citér

27. december 2016

ErDuHerIkkeSnart

I en 6-7 år tror jeg. Jeg havde ikke lyst før da, men ville gerne at vi havde afprøvet hinanden på kryds og tværs, boet sammen i længere tid, rejst, været igennem kriser sammen og sådan .... og så én eller anden dag fik jeg lyst..

Anmeld Citér

27. december 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Vi havde været sammen i to år 

Anmeld Citér

27. december 2016

lineog4

VI havde kendt hinanden i 11 år, var ved at flytte sammen da jeg opdagede jeg var gravid. Vi er nu sammen på 25. År, har 4 fælles børn og ender nok med at blive mere gamle og mere grå sammen 

Det skal med til historien at min kæreste/mand var enlig far da jeg mødte ham til en dreng på 3 år så vi fik aldrig tiden til at opbygge tosomheden, rejse verden rundt sammen (det hjorde jeg med andre) osv. Men vi fik dog lidt mere end vi har nu med en børneflok, og vi kan bedre nu sige: okay vi behøver ikke nå så meget for vi har nået det. 

Jeg var ikke parat til børn før (var 29 da jeg fik min første) og er glad for vi ventede. 

Anmeld Citér

27. december 2016

Bebe89

Vi havde været sammen i ca. et år da vi startede, det føltes rigtigt og gør det stadig to år efter 

Anmeld Citér

27. december 2016

Vik

Ca 9 år da vi fik vores datter, men jeg var kun 15 da vi mødt hinanden. Nu har vi 2 dejlige børn på 6 og 1 år og til januar har vi 15 år sammen og senere på året kobberbryllup ����

Anmeld Citér

27. december 2016

Bb2015

Vi havde været sammen i 5,5 år da jeg blev planlagt gravid  vi blev forældre som 23 årige og er rigtigt glade for at være unge forældre. Vi var først klar til børn dengang, selvom vi vidste vi skulle have børn sammen. Barn i den nærmeste familie gjorde os vildt skrukke og vi valgte at nu skulle det være nu - det kunne jo gå hen og tage 1 år at blive gravid. Det tog dog kun 1,5 måned 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.