Hvor længe sammen, inden PB??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2016

Dorthe1986

I mit første forhold gik vi i gang efter 8 måneder, og så gik der halvandet år før der var gevinst. Jeg var for hurtig på aftrækkeren, det indrømmer jeg blankt nu. Fortryder selvfølgelig ikke min søn, men jeg kendte ikke hans far godt nok. Med min nuværende mand havde vi været sammen i knap 2 år  og gift i et halvt år, da jeg blev gravid (det var en ups'er - vi var enige om vi ikke skulle have børn sammen).og nu har vi så en datter på 5 måneder  havde kendt ham et halvt års tid inden vi blev kærester.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2016

hautecouture

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed, hvor længe var i så sammen med jeres partner inden i begyndte PB?

min søster og kæresten var sammen i 7-8 måneder og det samme var papsøsteren da de fandt ud af at de var gravide :-) alle er lykkelige 

jeg har så været baby scrook siden jeg var 16 år gammel (er 23 år nu), og har fundet manden jeg gerne vil have børn med. Vi har besluttet at starte PB engang til sommer, der har vi været sammen i 1,5 år :-) jeg syntes det passende men kan alligevel ikke tænke at man jo alligevel ikke har nået og teste forholdet på kryds og tværs 

jeg går dog meget ind for at få baby inden man falder til ro i forholdet! 

Hvad har folk selv gjort og er i glade for jeres valg? 

Vi mødte hinanden da vi var hhv 19 og 20 år .. jeg var ret hurtigt klar til børn  - men jeg var 23 da jeg blev gravid så der gik ca 3,5 år (vi havde dog kun boet sammen i ca 2 måneder inden pb, hehe) Nu har vi været sammen i 9,5 år og venter nr 2 lige om lidt 

Anmeld Citér

27. december 2016

MorTilN

Vi starte PB efter at have været sammen i ca. 4,5 år og havde snakket om det ca 1,5 år inden vi startede. Jeg er så gravid nu som 23 årig, efter at have forsøgt i 16 mdr og et afbrudt forsøg der så af ligevælg endte med en spontan graviditet. Så vi har været sammen i ca. 6,5 år når vi bliver forældre som 23 og 26 årige.

Anmeld Citér

27. december 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed, hvor længe var i så sammen med jeres partner inden i begyndte PB?

min søster og kæresten var sammen i 7-8 måneder og det samme var papsøsteren da de fandt ud af at de var gravide :-) alle er lykkelige 

jeg har så været baby scrook siden jeg var 16 år gammel (er 23 år nu), og har fundet manden jeg gerne vil have børn med. Vi har besluttet at starte PB engang til sommer, der har vi været sammen i 1,5 år :-) jeg syntes det passende men kan alligevel ikke tænke at man jo alligevel ikke har nået og teste forholdet på kryds og tværs 

Havde været sammen med min drengs far i 1,5 år da jeg opdagede jeg var gravid. Gik fra hinanden da han var 6 mdr ca :-)

Anmeld Citér

27. december 2016

Monski

Med den første havde vi været kærester i 2,5-3 år men vi var stadig meget meget unge. 

Med min nuværende havde vi været kærester i 2 å, men været venner i 7 

Anmeld Citér

27. december 2016

Fremad

Knap et år, inden vi begyndte at forsøge, det tog dog en del tid inden en graviditet endelig blev fuldført, samme tid som pb købte vi også hus..

Vi har nu kendte hinanden i 4,5 år, gift i 1 år og har en knægt på knap 2 år sammen 

Vi var begge i 30'erne da vi mødte hinanden, jeg havde et barn fra da jeg var 24 år.

Anmeld Citér

27. december 2016

BigHope13

Anonym skriver:

Vi havde været kærester i Ca 4 år førend vi besluttede at nu ville vi give det et forsøg.. der gik så 3 år førend det bar frugt. Og vi havde lige holdt 7 års dag måneden inden at vores søn blev født. Nu har vi været sammen i 10 år og venter lillebror til sommer.  Jeg er 29 og kæresten er 39.

Anmeld Citér

27. december 2016

B&J

Vi fandt sammen 22auguas 2008

daniel kom til verden den 4 marts 2010

så den 22 august 2017 har vi været sammen i 9 år

og vi glædet os til den dag vis kan have nr 2 

Anmeld Citér

27. december 2016

ninibadini

Vi mødtes da vi gik i gymnasiet og da vi havde været sammen i 9 år gik vi igang med pb. Der havde vi fået uddannelse, etableret på arbejdsmarkedet, var gift og havde hus og bil. Nu har vi været sammen i 11 år, har en søn på 1 år og er gået igang med at lave en lillebror/-søster

Anmeld Citér

27. december 2016

M (:

Vi havde været sammen i 5 år. Nu har vi været kærester i 9,5 år og har 2 børn på knap 2 og knap 4 år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.