NEJ!!! Det er mit kort og præcise svar.
Jeg synes det er noget at de mest egoistiske og uetiske et kvindemenneske kan fortage sig, og nøj hvor kvinder der træffer sådan et valg, pisser på sin kæreste/mand og deres forhold, de kan efter min overbevisning aldrig tale om tillid og troskab uden at lyve, efter sådan en beslutning.
Desværre virker det til, at det er ved at være en hel normal handling i Danmark, og det skrammer mig på flere måder - og når svaret så efterfølgende er "jamen han kunne da bare have brugt kondom" ej træk lige vejret, brugen af kondom er altså også en fælles beslutning, og er man i et fast forhold, så har man vel også truffet det valg sammen? - det her handler om at være Uærlige og lyver overfor sin parter!!
"jamen, jeg ville jo bare gerne have et barn" jamen det ville din kæreste ikke på nuværende tidspunkt, eftersom du er nød til at lade som om du tager p-piller, og hvis dit liv (og jeres forhold) kun handler om hvad DU vil, så er der nok noget du lige skal overveje en gang til..
Jeg undskylder mit direkte sprogbrug, men jeg bliver virkelig så gal.. - Et barn er en fælles beslutning, ikke noget man snyder sig til.
Anmeld
Citér