snyd med pillen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min kusine snød sin x kæreste og blev gravid.

De havde været samme i nogle år, og han havde altid sagt at han ik ville have børn med hende.

Hun valgte at snyde ham, og han gik fra hende med det samme hun fortalte hun var gravid.

Nu er pigen snart 20 år og hun har aldrig set sin bio far. Hun har bestemt ik haft en nem barndom pga hendes mors valg. 

Så herfra er svart self nej det er ALDRIG ok at snyde!!! Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hver femte mand over 40 år får aldrig børn i DK. Mange fortryder dette. Tror vi som kvinder har nemmere ved at mærke vores biologiske behov end mænd har og jo nogen skal hjæpes på vej hvis de ikke skal ende alene og uønsket barnløse på sigt. Det handler ikke om at gøre dem dumme men de har bare et andet udgangspunkt end os og de har en skjult frygt for at binde sig og have ansvar for børn. Nogen har. Nej man skal ikke lyve og snyde, det er ikke godt for nogen men mænd skal nogen gange presses til at finde ud af hvad de vil for ellers er der nogen der slet ikke får det liv de i virkeligheden sagtens kan og vil. Men at droppe præventionen uden at sikre sig manden vil være med til at skabe et barn kan ikke gøres om og derfor skal manden ligesom kvinden have et valg. Men som kvinde må man nogen gange presse en mand til at finde ud af om han vil have børn eller ej, men han skal selvfølgelig have valget. Alt andet er utilgiveligt både mod mand og det barn der evt kan komme ud af

Hvor har du den statestik fra, at hver 5. mand over 40 ikke har børn, og at mange fortryder det?

Anmeld Citér

12. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvor har du den statestik fra, at hver 5. mand over 40 ikke har børn, og at mange fortryder det?

Der var et Dr program i sidste uge i to afsnit der hed: Vil du føde mine børn. Jeg så selv kun det sidste afsnit men en venninde fortalte mig at man i det program kom med den statistik. Om det betød mænd over 40 endnu ikke havde fået deres ønskebørn eller om de så aldrig får det ved jeg ikke. Men kender da selv en håndfuld mænd der ikke har nået at få de børn de ønskede sig fordi de aldrig fik taget sig sammen da muligheden var der. I programmet fulgte man så både mænd der ikk lykkedes med at finde en kvinde i tide og de mente også at det at kvinder kan gå i sædbank forringede deres muligheder da mænd ikke har de samme muligheder. En havde fundet en venninde der ville føde hans barn og de skulle være venskabsforældre. Men ja det er taget fra det program.

Anmeld Citér

12. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Der var et Dr program i sidste uge i to afsnit der hed: Vil du føde mine børn. Jeg så selv kun det sidste afsnit men en venninde fortalte mig at man i det program kom med den statistik. Om det betød mænd over 40 endnu ikke havde fået deres ønskebørn eller om de så aldrig får det ved jeg ikke. Men kender da selv en håndfuld mænd der ikke har nået at få de børn de ønskede sig fordi de aldrig fik taget sig sammen da muligheden var der. I programmet fulgte man så både mænd der ikk lykkedes med at finde en kvinde i tide og de mente også at det at kvinder kan gå i sædbank forringede deres muligheder da mænd ikke har de samme muligheder. En havde fundet en venninde der ville føde hans barn og de skulle være venskabsforældre. Men ja det er taget fra det program.

Okay. Tak. Jeg har nemlig aldrig hørt det tal før.

Jeg er selv over 40, og jeg kender ingen mænd over 40, der ikke har børn.

Anmeld Citér

12. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Men at mænd over 40 ikke nødvendigvis får deres ønskebarn betyder vel ikke at det er ens job at sørge for det..? Det kan jo være han bare ikke gider have det med den kvinde han er sammen med.

jeg synes det er strengt og meget ud fra et kvindesynspunkt om at vi ved bedst hvis man sætter sig i presse rollen. Hvorfor skulle de have dårligere kontakt med behov eller ønsker..???? De er måske bare anderledes end en skruk kvindes. Bare fordi ønsker er anderledes end ens eget gør dem da ikke mindre legitime..?

Anmeld Citér

12. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Okay. Tak. Jeg har nemlig aldrig hørt det tal før.

Jeg er selv over 40, og jeg kender ingen mænd over 40, der ikke har børn.

Ok. Nej det er nu heller ikke en statistik jeg har hørt om før. Dog ha jeg selv en god ven der på et tidspunkt spurgte mig om vi skulle få et barn sammen fordi han så brændende ønskede sig et barn og de piger han møder ikke fører til holdbare forhold. Derudover kender jeg tre andre der har opgivet og de er over 40 og indså alle de ønskede børn i en sen alder men de føler nu løbet er kørt. Men nej det overaskede også mig selvom jeg selv kender sådanne mænd i bekendtskabskredsen.

Anmeld Citér

12. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Men at mænd over 40 ikke nødvendigvis får deres ønskebarn betyder vel ikke at det er ens job at sørge for det..? Det kan jo være han bare ikke gider have det med den kvinde han er sammen med.

jeg synes det er strengt og meget ud fra et kvindesynspunkt om at vi ved bedst hvis man sætter sig i presse rollen. Hvorfor skulle de have dårligere kontakt med behov eller ønsker..???? De er måske bare anderledes end en skruk kvindes. Bare fordi ønsker er anderledes end ens eget gør dem da ikke mindre legitime..?

Nej de har da ret til ikke at ønske sig børn sålænge de ikke fravælger det af de forkerte grunde og fordi de måske tvivler på sig selv i det ansvar. Personligt kan jeg da være ligeglad hvad mænd ender med at vælge og hvad de føler for det, men den mand jeg selv er sammen med skal være afklaret omkring det og hvis det lander i tvivl der ikke fører til et barn, så har jeg jo også ret til at sige jeg ikke længere ønsker det forhold og ja så er manden jo presset til at tage en beslutning uanset om det så er rimeligt eller ej i andres øjne. Men altså en mand er jo ikke presset til at få et barn medmindre man decideret har snydt med præventionen fx. Men manden kan stå med presset som et ultimatum og det jo noget andet. Men er da selv stor tilhænger af det kunne være genialt den dag der kommer en p-pille til mænd. Så har de i hvert fald fuld kontrol over det med præventionen og så kan de nøjes med det psykiske pres fra kæresten i stedet hvis man ikke har opnået enighed om det. Og ingen er jo tvunget til at blive i et forhold man ikke ønsker at være i og hvor begge parter ikke kan blive tilfredse med vilkårene.

Anmeld Citér

12. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg er godt nok chokeret over, hvad nogle kvinder mener er ok.

Det er aldrig okay at manipulerer sig til et barn..Heller ej, at snyde med graviditeten.. Længere er den ikke.

At få et barn er noget man snakker om og bliver enige om....

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Er det okay, at snyde med pillen? Altså lades som om man tager dem, men ikke gør, for at blive gravid.?  

Du må da være syg i hovedet bar for at lege med tanken.håber han skrider fra dig hvis du gøre det imod ham.

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym

Jeg må lige komme med en kommentar ang. At mænd ikke når at få børn, og om det er fordi kvinder er bedrevidende omkring hvornår tid er..

Jeg tror simpelthen ikke på det, jeg tror der i mod der findes mænd (og flere) i dette land end de fleste kvinder tror, der regn faktisk ønsker sig børn og familie lige så højt som visse kvinder gør, men at de samtidig også har en holdning til det at få børn. Tror der er lige så mange mænd der ønsker at gøre det på den "rigtige" måde, og ikke bare ønsker at blive far til at barn, der blev lavet tilfældig en lørdag nat i byen, eller med kæresten det snyd med p-pillerne.. 

Og ja nogen gange er det bare sværere, at finde en at dele livet med, selvom man bliver et år ældre hvert år, og godt ved hvornår hvad er mest fornuftigt

Det er i hvert fald mit indtryk, af de mænd jeg kender..

Min kæreste og jeg er selv i slut 20erne og har kun været kæreste i 2 år, vi ville da en gang imellem havde ønsket vi var mødtes da vi var i starten af 20erne, men sådan ville skæbnen ikke, og hvem ved måske vi heller ikke var nået så langt med hinanden som vi er, vis det var tilfældet - derimod vidste vi efter kort tid som kærester at vi ville starte pb, men det er Desværre ikke gået så nemt, som man kunne håbe.. - men det skal nok lykkes en dag..

Men jeg støtter ikke den med at gøre mænd dumme, Husk de kan jo ikke modsat kvinder bare gå til læge, og få barnet alene.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.