Jeg må lige komme med en kommentar ang. At mænd ikke når at få børn, og om det er fordi kvinder er bedrevidende omkring hvornår tid er..
Jeg tror simpelthen ikke på det, jeg tror der i mod der findes mænd (og flere) i dette land end de fleste kvinder tror, der regn faktisk ønsker sig børn og familie lige så højt som visse kvinder gør, men at de samtidig også har en holdning til det at få børn. Tror der er lige så mange mænd der ønsker at gøre det på den "rigtige" måde, og ikke bare ønsker at blive far til at barn, der blev lavet tilfældig en lørdag nat i byen, eller med kæresten det snyd med p-pillerne..
Og ja nogen gange er det bare sværere, at finde en at dele livet med, selvom man bliver et år ældre hvert år, og godt ved hvornår hvad er mest fornuftigt
Det er i hvert fald mit indtryk, af de mænd jeg kender..
Min kæreste og jeg er selv i slut 20erne og har kun været kæreste i 2 år, vi ville da en gang imellem havde ønsket vi var mødtes da vi var i starten af 20erne, men sådan ville skæbnen ikke, og hvem ved måske vi heller ikke var nået så langt med hinanden som vi er, vis det var tilfældet - derimod vidste vi efter kort tid som kærester at vi ville starte pb, men det er Desværre ikke gået så nemt, som man kunne håbe.. - men det skal nok lykkes en dag..
Men jeg støtter ikke den med at gøre mænd dumme, Husk de kan jo ikke modsat kvinder bare gå til læge, og få barnet alene..
Anmeld
Citér