snyd med pillen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Er nysgerrig over hvorfor du spørger?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2016

Aristocats

NEJ!

Det er det samme som hvis en mand lader somom han tager kondom på men ikke gør det. 

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Er nysgerrig over hvorfor du spørger?

Jeg er på ingen måde i tvivl om at det ikke er okay. 

Jeg er lykkelig gift og har dejlige børn, og ønsker ikke flere, men høre flere gange i mødregruppen at nogen har snydt sig til deres børn, og det jo "heldigvis" gik godt.! 

Men det er da overhovedet ikke gået godt.!!?? Man for jo et barn, uden at spørger om den andens mening.!?!? Jeg ser det lidt som at tage i byen, og blive gravid "ved et tilfælde" 

Anmeld Citér

9. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Jeg er på ingen måde i tvivl om at det ikke er okay. 

Jeg er lykkelig gift og har dejlige børn, og ønsker ikke flere, men høre flere gange i mødregruppen at nogen har snydt sig til deres børn, og det jo "heldigvis" gik godt.! 

Men det er da overhovedet ikke gået godt.!!?? Man for jo et barn, uden at spørger om den andens mening.!?!? Jeg ser det lidt som at tage i byen, og blive gravid "ved et tilfælde" 

Det lyder godt nok vildt... tænk man kan have det godt med sig selv, når man har gjort det...

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Det lyder godt nok vildt... tænk man kan have det godt med sig selv, når man har gjort det...

Jeg måtte snakke lidt med min mand. Han sagde... 

det er vel lidt ligesom når kvinderne bliver gravid om man ved det eller ej, men stadig ikke ønsker barnet selv.. og de beholder det. (Han har nok lidt ret.!?) 

Anmeld Citér

9. december 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hvad synes du selv?

Anmeld Citér

9. december 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg er tæt på at mene, at man ved at lave er sådant stunt, diskvalificerer sig selv som egnet til forældrerollen.

Er man så egoistisk og amoralsk, at man dels vil forråde sin partner og dels byde sit barn et potentielt kaotisk liv med en forældre der virkelig ikke ønskede en, men blev svigtet og ført bag lyset ... ja så synes jeg egentlig ikke at man rummer de menneskelige kvaliteter, som gør en til en ansvarlig forældre?

Anmeld Citér

9. december 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Jeg måtte snakke lidt med min mand. Han sagde... 

det er vel lidt ligesom når kvinderne bliver gravid om man ved det eller ej, men stadig ikke ønsker barnet selv.. og de beholder det. (Han har nok lidt ret.!?) 

Det er jeg ikke enig i...

Jeg synes at der er en markant forskel på at træffe et svært valg (fx at beholde et "begyndende liv", selvom den ene part ikke ønsker det) på baggrund af en fælles fejl (fx en ikke planlagt graviditet), og så på at planlægge at lyve og bedrage sig til et (også uønsket) barn på bekostning af er andet menneskes tillid (fx når man aftaler at bruge prævention)...

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym

Ej, det er ikke ok... hvis manden tror p pillerne bliver taget synes jeg det er virkeligt synd for manden.

Men der er mange der gør det. Nu kender jeg selv til et par stykker.. så det kan ikke være helt ukendt. Jeg havde ikke selv været her i dag hvis ikke min mor selv havde styret hvornår hun blev gravid:-) min far og mor er dog gift endnu og har alle dage været lykkelige for at de fik mig;-) det kunne jo saa vaere gaaet helt anderledes.

Anmeld Citér

10. december 2016

Anonym

Jeg gjorde det.. og har aldrig fortrudt et sekund! 

Min mand havde aldrig taget skridtet til børn.. men han elsker vores søn og han er verdens bedste far, og han friede til mig dagen efter jeg fødte vores søn <3 

Men ja.. det kunne være endt anerledes.. men det var et valg jeg tog.. og jeg fortryder det ikke..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.