Crush på en anden end min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2016

Nel

Folk har åbenlyst ikke forstået mit indlæg! Tror du virkelig selv at mit forhold er baseret på at jeg kan bage og parkere en bil??

Ja, jeg finder det umodent. At argumentere sit crush på baggrund af man finder sin partner uintelligent og en dans hele natten, hvorpå man så ikke kan lade vær med at tænke på ham. Det finder JEG personligt umodent. 

Så kan man jo så diskutere hvad intelligents så er. 

Det handler jo ikke om dit forhold, men om det du mener om TS' forhold.

At have et crush på en person, er ikke en rationel ting. Det handler om følelser. Ikke om intelligens. TS har jo bare forklaret nogle tanker omkring sit eget forhold og så hvornår hun fik det crush på kollegaen. Selvfølgelig er det da mere komplekst end en dans. Indlægget handler desuden ikke om intelligens, det handler om to TS' forhold til sin kæreste og hvordan hun skal gribe et crush på en anden an.  At du synes hun virker umoden, er jo ikke til nogen hjælp, eller konstruktivt at skrive. Du har selvfølgelig lov til at have din mening, men nu argumenterer jeg bare lige imod dit synspunkt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2016

modesty

Marts<3 skriver:

Folk har åbenlyst ikke forstået mit indlæg! Tror du virkelig selv at mit forhold er baseret på at jeg kan bage og parkere en bil??

Ja, jeg finder det umodent. At argumentere sit crush på baggrund af man finder sin partner uintelligent og en dans hele natten, hvorpå man så ikke kan lade vær med at tænke på ham. Det finder JEG personligt umodent. 

Jeg er lidt ligeglad med første del af dit indlæg. Det er anden del jeg opponerer imod.

Anmeld Citér

28. november 2016

Miti's mama

Jeg datede en rigtig sød fyr i et stykke tid. Han var super dejlig, men jeg havde samme problem med at skulle forenkle samtaler og 'tale ned til ham' når vi havde samtaler. Det var absolut frygteligt og det var derfor jeg endte forholdet, jeg kunne simpelthen ikke leve med det. Nu har I været sammen i ret lang tid, så måske er det her øjeblikket hvor du skal revidere hvad du virkelig vil? Og helst før i begynder på det med børn (så bliver det for alvor rodet).

Anmeld Citér

28. november 2016

Sprit25

Jeg fik et crush på en kollega efter en fredagsbar. Vi snakkede, han gav mig komplimenter og bum så havde jeg et mega crush. 

Han er samtidig bestemt ikke grim og har en form for intelligens end min mand. Han er, som mig akademiker, og på det punkt har vi meget meget mere tilfælles. Men bed ham lave min livrret præcis som min mand, eller varetage vores datter præcis som min mand. Det ville han ikke kunne

Nogle gang skal der bare ikke mere til. Følelser kan ikke styres eller beskrives men ja de sker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.