Marts<3 skriver:
Min kæreste er også klogere end mig. Heldigvis er jeg god til at bage kage(han elsker kage), lave mad og til at parkere bilen baglæns ind. Så vi passer lidt godt sammen alligevel
Sorry, men har lidt svært ved at tag dig seriøst. Det virker utroligt umodent og forkælet det du skriver. Og egentlig ikke særligt intelligent...
Jeg tager dit indlæg til efterretning, men føler mig egentlig misforstået.
Min kæreste har mange gode kvaliteter, som jeg ikke kan matche, og heldigvis for det. Og jeg har altid holdt på, at man skal beskæftige sig med det man brænder for, og det gør vi også hver især. Men når alt kommer til alt har jeg en lang videregående uddannelse, hvorimod han ikke har en uddannelse, og det er en svær situation at skulle modificere sit sprogbrug i sin kærestes nærhed. Jeg kan føle, at han ikke er med på det jeg taler om, eller at jeg bliver nødt til at "tale ned" til ham. Og det er en mærkelig følelse. Og uanset at følelser ikke nødvendigvis er rationelle, mener jeg ikke at de gør mig forkælet eller umoden.
Nå, men det var egentlig ikke det mit indlæg handlede om. Det var bare nogle ekstra oplysninger om vores forhold og hvor vi står, hvilket jeg selv synes kan være rart når man skal svare på indlæg.
Når du vælger slet ikke at skrive noget omkring det problem jeg sidder med, burde du måske lade helt være med at svare.
Anmeld
Citér