Anonym skriver:
Hej piger
Jeg ved ikke hvad der sker. Jeg har en dejlig kæreste, som jeg har været sammen med siden vi var 17 år, og nu er vi 25. Vi har købt en lejlighed sammen, men har endnu ingen børn. Som i alle andre forhold går det op og ned. For det meste har vi de det dejligt. De sidste par mdr har vi dog skændtes meget, men er sikker på det går over igen. Det er begyndt at gå mig på, at jeg føler mig klogere end ham, og at han ikke udfordrer min intelligens. Men han er jo dejlig på alle mulige andre punkter.
I weekenden var jeg til julefrokost på jobbet, og jeg ved ikke hvad der skete, men jeg har fået et crush på en fyr fra min afdeling. Faktisk en af dem jeg arbejder tættest sammen med til hverdag. Han har selv en kæreste, er ikke særlig pæn, er ikke min type og har slet ikke de samme værdier som mig. Vi havde det bare skidesjovt og dansede hele natten (overskred ingen grænser). Nu tænker jeg på ham hele tiden... Hvordan glemmer jeg ham?
Jeg kan sagtens følge dig. Altså selvom jeg anser både min mand og jeg, for at være intelligente mennesker, så har jeg stadig oplevet at være betaget af andre mænd.
Jeg arbejdede sammen med en fyr, som var 6-7 år ældre end mig - vi gik begge på uni! Han udfordrede min intelligens og var generelt meget interessant at snakke med. Vi flirtede da lidt på jobbet og brugte mange timer sammen. I starten første jeg mig nærmest forelsket, men ret hurtigt gik det op for mig, at jeg var tiltrukket af ham på en platonisk måde. Jeg talte med min mand (kæreste dengang) om det og han havde det fint med det, så længe at jeg ikke var fysisk tiltrukket af ham!
Det jeg prøver på at sige er, at man sagtens kan have behov for andre input end det ens partner kan give én. Hvis man bare er åben omkring det, så tror jeg egentlig at det er meget sundt!
Jeg ser stadig min gamle kollega og min mand kan også rigtig godt lide ham nu!
Anmeld
Citér