Viventerpådig skriver:
Det burde ikke kunne lade sig gøre. Men jeg tror det et af de 2 æg som de ikke fik med ud evt.. Men det åbenbart fordi vi har dyrket ubeskyttet sex under behandlingen og det mener lægen ikke vi må fordi det her jo så kan ske i visse tilfælde.
Man må åbenbart ikke prøve at få baby når man er i behandling.
Vi fik kun afvide af en anden læge at det var et døgn efter Ægudtagning vi skulle bruge kondom for at undgå infektion.
Mht "samlejeforbud": når man bliver stimuleret til at danne æg, især med henblik på at der skal tages en masse ud, er der en lille mulighed for, at man får spontan ægløsning med mange æg. Så lægen har nok været bange for, at du lige pludselig skulle få ottelinger
men ved selvfølgelig ikke hvordan din behandling har set ud.
min læge fortalte, at den FSH jeg har taget godt kunne blive ved at virke et par dage efter ægløsning, og påvirke de æg der havde været halvstore til at blive meget større. Tænker at det samme kan være sket for dig, og at en spontan ægløsning bare har ramt plet. Det giver også god mening med at det var selve modningen af æg din krop havde haft svært ved, det kan være at den har fuldtændig tjek på resten.
Stort tillykke i hvert fald!
Anmeld
Citér