Det umulige kan åbenbart ske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2016

MorTilN

Yeeeessss mit hcg tal er steget som det skal til lidt over 6000 hvor er det vildt håber vores lille frø er vokset som det skal til scanning på mandag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2016

Maalene

Viventerpådig skriver:

Yeeeessss mit hcg tal er steget som det skal til lidt over 6000 hvor er det vildt håber vores lille frø er vokset som det skal til scanning på mandag 

Det er jo for vildt altså!!!! 

Kæmpe stort tillykke - det er vidst det man kalder et mirakel 

Anmeld Citér

2. november 2016

MorTilN

Maalene skriver:

Det er jo for vildt altså!!!! 

Kæmpe stort tillykke - det er vidst det man kalder et mirakel 

Mon ikke 

Det vi har kæmpet for i 16 mdr er endelig sket. Håber så meget at den bliver siddende 

Anmeld Citér

7. november 2016

MorTilN

UPDATE:

Har været til scanning idag igen og den er vokset flot men ikke helt så meget som lægen gerne vil have haft den til så er så lægen tænker at jeg skal sættes en lille uge tilbage til 4+4/4+5 MEN vi så en lille hvid klump på omkring 3-4 mm der så ud til at stå og flimre som et muligt hjerteblink 

Anmeld Citér

7. november 2016

Morfrakøbenhavn

Hmm, er det mon muligt at en af de mindre follikler har vokset videre og har givet dig en ekstra ægløsning senere? Det ville næsten være det mest logiske nu grundet str på "blyb"?

Anmeld Citér

7. november 2016

MorTilN

Blomsterpigen83 skriver:

Hmm, er det mon muligt at en af de mindre follikler har vokset videre og har givet dig en ekstra ægløsning senere? Det ville næsten være det mest logiske nu grundet str på "blyb"?

Det der undre mig er at lægen sætter mig 1 hel uge tilbage pågrund af størrelsen men når jeg så går ind og læser så er det meget normalt at bæret kun er omkring 3-4 mm når man i 6. Uge altså 5+ og det passer meget godt med min egen beregning at jeg er omkring 5+3/5+4 og så evt har en lille slowstarter eller måske kun er 5+1/5+2 stykker men kan ikke få den til at hænge sammen med at jeg kun skulle være 4+4/4+5... men det er meget muligt at jeg har haft en ægløsning lidt senere da jeg i dag har ikke bare 1 som ved sidste scanning men hvertfald 2 meget store ægblære på bare den ene æggestok 

Anmeld Citér

7. november 2016

Maalene

Viventerpådig skriver:

Det der undre mig er at lægen sætter mig 1 hel uge tilbage pågrund af størrelsen men når jeg så går ind og læser så er det meget normalt at bæret kun er omkring 3-4 mm når man i 6. Uge altså 5+ og det passer meget godt med min egen beregning at jeg er omkring 5+3/5+4 og så evt har en lille slowstarter eller måske kun er 5+1/5+2 stykker men kan ikke få den til at hænge sammen med at jeg kun skulle være 4+4/4+5... men det er meget muligt at jeg har haft en ægløsning lidt senere da jeg i dag har ikke bare 1 som ved sidste scanning men hvertfald 2 meget store ægblære på bare den ene æggestok 

Var også til en tidlig scanning med mon datter - var omkring 7+0 og han mente jeg var omkring 6+0 (dog med hjerteblink) - men til NF blev jeg rykket yderligere frem, så jeg faktisk var 7+3 til den tidlige scanning - så tror ikke du skal ligge så meget i hans vurdering, kan være svært så tidligt 

Anmeld Citér

8. november 2016

MorTilN

Maalene skriver:

Var også til en tidlig scanning med mon datter - var omkring 7+0 og han mente jeg var omkring 6+0 (dog med hjerteblink) - men til NF blev jeg rykket yderligere frem, så jeg faktisk var 7+3 til den tidlige scanning - så tror ikke du skal ligge så meget i hans vurdering, kan være svært så tidligt 

Tusind tak for det, har godt læst at det er svært at måle når man er så tidlig og især fordi det var en grov scanner han brugte må se hvad dem siger om 14 dage

Anmeld Citér

8. november 2016

Molgard

Viventerpådig skriver:

Det burde ikke kunne lade sig gøre. Men jeg tror det et af de 2 æg som de ikke fik med ud evt.. Men det åbenbart fordi vi har dyrket ubeskyttet sex under behandlingen og det mener lægen ikke vi må fordi det her jo så kan ske i visse tilfælde.  Man må åbenbart ikke prøve at få baby når man er i behandling.

Vi fik kun afvide af en anden læge at det var et døgn efter Ægudtagning vi skulle bruge kondom for at undgå infektion.

Mht "samlejeforbud": når man bliver stimuleret til at danne æg, især med henblik på at der skal tages en masse ud, er der en lille mulighed for, at man får spontan ægløsning med mange æg. Så lægen har nok været bange for, at du lige pludselig skulle få ottelinger men ved selvfølgelig ikke hvordan din behandling har set ud.

min læge fortalte, at den FSH jeg har taget godt kunne blive ved at virke et par dage efter ægløsning, og påvirke de æg der havde været halvstore til at blive meget større. Tænker at det samme kan være sket for dig, og at en spontan ægløsning bare har ramt plet. Det giver også god mening med at det var selve modningen af æg din krop havde haft svært ved, det kan være at den har fuldtændig tjek på resten. 

Stort tillykke i hvert fald! 

Anmeld Citér

8. november 2016

MorTilN

Molgard skriver:

Mht "samlejeforbud": når man bliver stimuleret til at danne æg, især med henblik på at der skal tages en masse ud, er der en lille mulighed for, at man får spontan ægløsning med mange æg. Så lægen har nok været bange for, at du lige pludselig skulle få ottelinger men ved selvfølgelig ikke hvordan din behandling har set ud.

min læge fortalte, at den FSH jeg har taget godt kunne blive ved at virke et par dage efter ægløsning, og påvirke de æg der havde været halvstore til at blive meget større. Tænker at det samme kan være sket for dig, og at en spontan ægløsning bare har ramt plet. Det giver også god mening med at det var selve modningen af æg din krop havde haft svært ved, det kan være at den har fuldtændig tjek på resten. 

Stort tillykke i hvert fald! 

Tusind tak, det håber jeg du har ret i det kunne være så dejligt vis det lille frø bliver siddende og spire op til en smuk blomst

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.