Det umulige kan åbenbart ske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.745 visninger
50 svar
90 synes godt om
28. oktober 2016

MorTilN

Ja som overskriften siger har jeg måske gjort det næsten umulige vis det passer....

Jeg fik taget æg ud for 15 dage siden men fik IKKE lagt noget tilbage, da ingen klare den.

Jeg står nu her til morgen med en bragende positiv g-test og bløder stadig ikke men tør ikke tro på at det er sandt...

Kan det overhovedet lade sig gøre?? Har ikke taget noget som helst fertilitets medicin de sidste 14 dage. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tro.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria
Viventerpådig skriver:

Ja som overskriften siger har jeg måske gjort det næsten umulige vis det passer....

Jeg fik taget æg ud for 15 dage siden men fik IKKE lagt noget tilbage, da ingen klare den.

Jeg står nu her til morgen med en bragende positiv g-test og bløder stadig ikke men tør ikke tro på at det er sandt...

Kan det overhovedet lade sig gøre?? Har ikke taget noget som helst fertilitets medicin de sidste 14 dage. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tro.

Ej, hvor spændende! Håber det er et Lille mirakel. Jeg har ingen erfaring, men læste lidt på nettet og det ser ud som om det godt kan ske, hvis kroppen selv udskiller et æg! Jeg håber nogen har lidt mere kvalifceret viden. 

☺️

Anmeld Citér

28. oktober 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Viventerpådig skriver:

Ej hvor vildt! Ved desværre ikke så meget(slet ikke noget) om behandling/fertillitetsmedicin osv. 

Men vil bestemt ønske jer stort(men måske forsigtigt) tillykke

Anmeld Citér

28. oktober 2016

God-mor

Viventerpådig skriver:

Det er da helt vildt Lader da til du er gravid

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Mo9ca

Hvis du ikke har modtaget nogen former for medicin med hCG i, så er du helt sikkert gravid. 

Der må da også være en grund til, at du har taget denne test? 

Uanset hvad så stort tillykke med de to skarpe streger. 

Mvh. M

Anmeld Citér

28. oktober 2016

modesty

Viventerpådig skriver:

Krydser fingre! 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

mija

Åh det ville da være så ubeskriveligt! Krydser fingre for dig, og håber der gemmer sig et dejligt lille mirakel 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

MorTilN

Tusind tak for jeres søde svar. Jeg har haft fat i sygeplejersken på fertilitetsklinikken og hun kan ikke forklare det andet ind at der ikke burde kunne lade sig gøre, så skal have taget en blodprøve på mandag for at se hvad den siger 

Har lige taget en ny test fra en ny pakke og den er næsten lige så positiv som den første selv om den er taget på eftermiddags urin

Jeg kan desværre ikke lige finde ud af at ligge billeder ind direkte fra mobilen 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Baby-Crazy

Det lyder mystisk... tænker æggene er jo taget ud 

Har du ikke taget Ovitrelle? Den kan udvise falsk positiv test i lang tid efter... 

Ikke for at være en lyseslukker!  For at der gemmer sig et lille mirakel! 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

MorTilN

Mo9ca skriver:

Hvis du ikke har modtaget nogen former for medicin med hCG i, så er du helt sikkert gravid. 

Der må da også være en grund til, at du har taget denne test? 

Uanset hvad så stort tillykke med de to skarpe streger. 

Mvh. M

Det eneste hcg medicin jeg har fået er min ægløsnings sprøjte for 18 dage siden og den siger sygeplejersken at de næsten ikke vil kunne måle i en blodprøve nu så det kan ikke være den der slår ud....

Tog endelig testen for at bevise over for mig selv at det bare var  min krop der ikke ville samarbejde som sædvanligt. Havde ingen speciel mistanke til at rent faktisk kunne være gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.