Det umulige kan åbenbart ske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2016

MorTilN

Baby-Crazy skriver:

Skriv hvordan det går... held og lykke 

Skal jeg nok prøve at huske 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2016

hautecouture

Ej hvor er det spændende!  

Alt hvad jeg overhovedet kan for et lille mirakel 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

MorTilN

hautecouture skriver:

Ej hvor er det spændende!  

Alt hvad jeg overhovedet kan for et lille mirakel 

Vi også selv meget spændte omkring det

Tusind tak vi  også alt her hjemme 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

MorTilN

UPDATE:

Hvor er det vildt, jeg er rent faktisk gravid med et hcg tal på lige over 3000 og det ligner at den sidder rigtigt  skal have tjekket hcg igen om 2 dage og scannes igen om en uge nu har det lille frø bare at blive siddende og vokse som det skal 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

God-mor

Viventerpådig skriver:

UPDATE:

Hvor er det vildt, jeg er rent faktisk gravid med et hcg tal på lige over 3000 og det ligner at den sidder rigtigt  skal have tjekket hcg igen om 2 dage og scannes igen om en uge nu har det lille frø bare at blive siddende og vokse som det skal 

Stort TILYKKE

Anmeld Citér

31. oktober 2016

modesty

Viventerpådig skriver:

UPDATE:

Hvor er det fantastisk dejligt for jer. Stort tillykke. 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

tarkoflen

Viventerpådig skriver:

UPDATE:

Hvor er det bare helt igennem fantastisk <3 kæmpe stort tillykke

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Frk.S

Viventerpådig skriver:

UPDATE:

Helt fantastisk - stort tillykke. 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria
Viventerpådig skriver:

UPDATE:

STORT tillykke! Hvor er det fantastisk for jer!

Anmeld Citér

31. oktober 2016

MorTilN

Tusind tak alle sammen det er så vildt den skal bare blive siddende og vokse sig stor og stærk, så vi kan få vores lille mirakel I armene til sommer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.