Det umulige kan åbenbart ske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2016

grinny

Det er jo for vildt når du har fået taget æg ud og ikke lagt nogen tilbage

Så har et æg været derinde og blevet befrugtet naturligt? Igen.. Hvor er det vildt!

STORT tillykke

Krydser alt for at den bliver derinde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2016

Maalene

Viventerpådig skriver:

UPDATE:

Hvor er det vildt, jeg er rent faktisk gravid med et hcg tal på lige over 3000 og det ligner at den sidder rigtigt  skal have tjekket hcg igen om 2 dage og scannes igen om en uge nu har det lille frø bare at blive siddende og vokse som det skal 

Hvor er det vildt!!!!! Kæmpe tillykke - krydser og hepper alt hvad jeg kan 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Mo9ca

Viventerpådig skriver:

UPDATE:

Hvor er det vildt, jeg er rent faktisk gravid med et hcg tal på lige over 3000 og det ligner at den sidder rigtigt  skal have tjekket hcg igen om 2 dage og scannes igen om en uge nu har det lille frø bare at blive siddende og vokse som det skal 

Stort tillykke med miraklet

Det er da alt for vildt. Ved du så hvor langt du er henne?

Mvh. M

Anmeld Citér

1. november 2016

nielsen80

Kæmpe tillykke! Hvor er det vildt og helt igennem fantastisk.

Er nødt til at høre, er lidt nysgerrig hvad dælen har klinikken sagt? Det burde jo i teorien ikke være muligt, har de overset et æg ved udtagningen eller hvordan forklarer de det?

Igen tillykke og krydser for en nem og ukompliceret graviditet for dig.

Anmeld Citér

1. november 2016

MorTilN

Mo9ca skriver:

Stort tillykke med miraklet

Det er da alt for vildt. Ved du så hvor langt du er henne?

Mvh. M

Efter min beregninger fra ægløsning 4+5 idag men lægen får det til at jeg skal være 4+6 så det er jo ikke så langt endnu

Anmeld Citér

1. november 2016

MorTilN

nielsen80 skriver:

Kæmpe tillykke! Hvor er det vildt og helt igennem fantastisk.

Er nødt til at høre, er lidt nysgerrig hvad dælen har klinikken sagt? Det burde jo i teorien ikke være muligt, har de overset et æg ved udtagningen eller hvordan forklarer de det?

Igen tillykke og krydser for en nem og ukompliceret graviditet for dig.

Det burde ikke kunne lade sig gøre. Men jeg tror det et af de 2 æg som de ikke fik med ud evt.. Men det åbenbart fordi vi har dyrket ubeskyttet sex under behandlingen og det mener lægen ikke vi må fordi det her jo så kan ske i visse tilfælde.  Man må åbenbart ikke prøve at få baby når man er i behandling.

Vi fik kun afvide af en anden læge at det var et døgn efter Ægudtagning vi skulle bruge kondom for at undgå infektion.

Anmeld Citér

1. november 2016

nielsen80

Viventerpådig skriver:

Det burde ikke kunne lade sig gøre. Men jeg tror det et af de 2 æg som de ikke fik med ud evt.. Men det åbenbart fordi vi har dyrket ubeskyttet sex under behandlingen og det mener lægen ikke vi må fordi det her jo så kan ske i visse tilfælde.  Man må åbenbart ikke prøve at få baby når man er i behandling.

Vi fik kun afvide af en anden læge at det var et døgn efter Ægudtagning vi skulle bruge kondom for at undgå infektion.

Vi har aldrig fået afvide, at vi ikke måtte dyrke sex under behandling...jo vi skulle bruge kondom lige efter udtagning pga risiko for infektion, som du skriver, men ellers ingen begrænsninger. 

Hvor er det fantastisk for jer! Og så vildt, har hørt om folk der er blevet gravide under nedregulering, ved aflyste fryseforsøg....men efter en mislykket ægoplægning, den er ny fedt fedt fedt.

Held og lykke med det hele! 

Anmeld Citér

1. november 2016

MorTilN

nielsen80 skriver:

Vi har aldrig fået afvide, at vi ikke måtte dyrke sex under behandling...jo vi skulle bruge kondom lige efter udtagning pga risiko for infektion, som du skriver, men ellers ingen begrænsninger. 

Hvor er det fantastisk for jer! Og så vildt, har hørt om folk der er blevet gravide under nedregulering, ved aflyste fryseforsøg....men efter en mislykket ægoplægning, den er ny fedt fedt fedt.

Held og lykke med det hele! 

Det er nemlig det h*n virker så også lidt underlig i forhold til de andre 2 læger jeg har haft igennem dette forløb...

Hehe det vist heller ikke så tit det sker 

Anmeld Citér

1. november 2016

hautecouture

Hvor er det SINDSSYGT!! 

Kæmpestort tillykke med jeres lille mirakel  Glæder mig til at følge med 

Anmeld Citér

1. november 2016

MorTilN

hautecouture skriver:

Hvor er det SINDSSYGT!! 

Kæmpestort tillykke med jeres lille mirakel  Glæder mig til at følge med 

Mon ikke

Skak have taget blodprøve igen i morgen, håber det siger som det skal 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.