Det umulige kan åbenbart ske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2016

MorTilN

Baby-Crazy skriver:

Det lyder mystisk... tænker æggene er jo taget ud 

Har du ikke taget Ovitrelle? Den kan udvise falsk positiv test i lang tid efter... 

Ikke for at være en lyseslukker!  For at der gemmer sig et lille mirakel! 

Jo for 18 dage siden, ifølge sygeplejersken på fertilitetsklinikken burde den ikke kunne slå så kraftigt ud nu den burde dårligt kunne måles i en blodprøve 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2016

Baby-Crazy

Viventerpådig skriver:

Jo for 18 dage siden, ifølge sygeplejersken på fertilitetsklinikken burde den ikke kunne slå så kraftigt ud nu den burde dårligt kunne måles i en blodprøve 

Kan du mon være gravid fra forrige cyklus???

Det er spændende 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

tarkoflen

Nøj hvor er det spændende, jeg krydser alt hvad jeg kan for at den er der

Anmeld Citér

28. oktober 2016

MorTilN

Baby-Crazy skriver:

Kan du mon være gravid fra forrige cyklus???

Det er spændende 

Nej det blev tjekket inden vi gik igang med 1 forsøg som varede over en måned så det kan ikke lade sig gøre

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Maalene

Ej, hvor ville det da være et fantastisk mirakel - er spændt på, om der gemmer sig en lille spire derinde 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Baby-Crazy

Har du testet igen? 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

MorTilN

Baby-Crazy skriver:

Har du testet igen? 

Har 3 positive test, næsten lige stærke 

Den fra i morges er dog en smule svagere i test stregen men ikke meget, så tester igen imorgen og ser hvad den siger  og håber på den ikke bliver svagere det må gerne blive mandag morgen nu så jeg forhåbentlig kan få svar på blodprøven mandag eftermiddag

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Mo9ca

Viventerpådig skriver:

Det eneste hcg medicin jeg har fået er min ægløsnings sprøjte for 18 dage siden og den siger sygeplejersken at de næsten ikke vil kunne måle i en blodprøve nu så det kan ikke være den der slår ud....

Tog endelig testen for at bevise over for mig selv at det bare var  min krop der ikke ville samarbejde som sædvanligt. Havde ingen speciel mistanke til at rent faktisk kunne være gravid

Mirakler findes virkelig. Hvad mon har været årsagen til, at du ikke er blevet gravid af dig selv, før nu? Det er jo ganske fantastisk, men det er jo sket før, bare meget sjældent. Jeg håber for dig og manden, at blodprøven på mandag stiger som den skal og at I så kan gå en spændende og nervepirrende tid i møde.

Mvh. M

Anmeld Citér

29. oktober 2016

MorTilN

Mo9ca skriver:

Mirakler findes virkelig. Hvad mon har været årsagen til, at du ikke er blevet gravid af dig selv, før nu? Det er jo ganske fantastisk, men det er jo sket før, bare meget sjældent. Jeg håber for dig og manden, at blodprøven på mandag stiger som den skal og at I så kan gå en spændende og nervepirrende tid i møde.

Mvh. M

Det håber jeg jeg har pcos så bløder næsten aldrig(4 mens på 16 måneder, den ene fremprovokeret med provera for at starte forsøg) og mine ægblære bliver meget sjældent store og modne nok uden hjælp til at æggene kan blive befrugtet og sætte sig fast 

Det er kun første blodprøve på mandag desværre, håber tallet ligger rigtig så vi kan få en positiv nyhed for en gangs skyld og måske skal til ny blodprøve for at sikre det stiger som det skal

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Baby-Crazy

Viventerpådig skriver:

Har 3 positive test, næsten lige stærke 

Den fra i morges er dog en smule svagere i test stregen men ikke meget, så tester igen imorgen og ser hvad den siger  og håber på den ikke bliver svagere det må gerne blive mandag morgen nu så jeg forhåbentlig kan få svar på blodprøven mandag eftermiddag

Skriv hvordan det går... held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.