Min ærlige tanke? Helt ærligt så lad det dog ligge! Du roder rundt i det her, må hun lyve, må hun ikke, har hun løjet, har hun ikke, mistillid osv.
Jeg tænker lidt. Man laver ikke en paragraf 50-undersøgelse uden grund. Nogen gange beder familien selv om det - lyder ikke til, at det er tilfældet her. Den laves jo, når man vurderer, at der er brug for noget særlig støtte ift. barnet, hvis barnet eksempelvis er i mistrivsel. I og med man vurderer, at det er tilfældet for jeres fælles barn, så ville jeg på ingen må skabe en masse ravage over så lille og komplet irrelevant ting som at hun måske har spurgt din x om noget, der ærlig talt ikke lyder særlig alvorligt.
Jeg går da ud fra, at din interesse er at få hjælp og støtte til dit barn. Det må vel for fanden veje højere end end lille mistanke om, at socialrådgiveren måske har løjet omkring noget, der egentlig ikke er særlig vigtigt i det større billede. Prøv lige at tage et helikopterperspektiv på det her lige nu. Jeres barns tarv må da veje højest!
Anmeld
Citér