Socialrådgiver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Det gør jeg skam heller ikke og har heller intet imod hun har spurgt, men hun skal jo så bare ikke stå og lyve mig oppe i hovedet om det hvis det endelig er, for så kan jeg da ikke have noget samarbejde med hende da 

Slip det. Du kommer aldrig nogen vegne, hvis du hele tiden kører rundt i det samme. Jeg tænker (uden at have mødt dig eller kende sagen), at du fokuserer på denne ligegyldige deltage for at undgå at forholde dig til paragraf 50 undersøgelsen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2016

Roamer

Anonym skriver:

Han vil gerne vide alt hvad der forgår i mit liv og han startede selv krig med min nye kæreste inden ham og jeg overhovedet havde offentliggjort vi var sammen 

Så tror jeg godt du kan regne med, at det nok er ham der findes på en dårlig undskyldning - han virker for mig som en der vil vide alt hvad der foregår, og især hvis i har en paragraf 50 kørende. Jeg tror i hvert fald ikke at det er socialrådgiveren der har været nysgerrig, men mere ham.

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Slip det. Du kommer aldrig nogen vegne, hvis du hele tiden kører rundt i det samme. Jeg tænker (uden at have mødt dig eller kende sagen), at du fokuserer på denne ligegyldige deltage for at undgå at forholde dig til paragraf 50 undersøgelsen.

Argh det har sgu ikke noget med det og gøre, 'en er der noget jeg ikke kan klare er det folk som lyver overfor mig, og hvis hun lyver så skal der en anden ind på sagen som ikke lyver nogen oppe i hovedet hvis der skal kører godt samarbejde, skal man jo ikke have mistillid, 

og det fint hvis hun har spurgt men hun skal så ikke stå og lyve om det jo, men min eks påstår jo fuldt og fast på at hun lyver og at hun har sagt det 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Roamer skriver:

Så tror jeg godt du kan regne med, at det nok er ham der findes på en dårlig undskyldning - han virker for mig som en der vil vide alt hvad der foregår, og især hvis i har en paragraf 50 kørende. Jeg tror i hvert fald ikke at det er socialrådgiveren der har været nysgerrig, men mere ham.

Ja det er et godt spørgsmål, jeg skal ihvertfald bare ikke samarbejde med en som lyver overfor hvis hun er professionel. Det er helt 100 kan ikke folk der lyver 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Roamer

Anonym skriver:

Ja det er et godt spørgsmål, jeg skal ihvertfald bare ikke samarbejde med en som lyver overfor hvis hun er professionel. Det er helt 100 kan ikke folk der lyver 

Jeg kender en del som har haft nogle slemme socialrådgivere, men jeg har aldrig hørt om en rådgiver der har lavet sådan et stunt - det er jo farligt for hende at lyve, hun kan miste sit arbejde og potentielle fremtidige arbejdspladser kan tage afstand til hende for det. Så jeg tror virkelig helt oprigtigt ikke at hun har gjort det - jeg tror virkelig mere det er din ex du skal kigge på. Og hvis han så lyver, så kan han potentielt have ødelagt et ry for en social rådgiver, som ikke havde noget med det at gøre. Du skal i hvert fald være mere end 120% sikker på at det er hende der har sagt det, for ellers kan du risikere at ødelægge fremtiden for en måske uskyldig person. Den slags kan virkelig ødelægge et ry for altid, især indenfor den branche.

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Roamer skriver:

Jeg kender en del som har haft nogle slemme socialrådgivere, men jeg har aldrig hørt om en rådgiver der har lavet sådan et stunt - det er jo farligt for hende at lyve, hun kan miste sit arbejde og potentielle fremtidige arbejdspladser kan tage afstand til hende for det. Så jeg tror virkelig helt oprigtigt ikke at hun har gjort det - jeg tror virkelig mere det er din ex du skal kigge på. Og hvis han så lyver, så kan han potentielt have ødelagt et ry for en social rådgiver, som ikke havde noget med det at gøre. Du skal i hvert fald være mere end 120% sikker på at det er hende der har sagt det, for ellers kan du risikere at ødelægge fremtiden for en måske uskyldig person. Den slags kan virkelig ødelægge et ry for altid, især indenfor den branche.

Præcis, og hun kunne jo bare indrømme det når jeg jo nu kunne sige det kom fra min eks og sagde også jeg bare ville vide om hun havde sagt det og ikke andet, også var det jo bare videre 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Fremad

Du får det meget til at lyde som om at det er hende der lyver...?

Det er påstand mod påstand og det får du intet ud af, at lave en masse postyr ud af.... Hverken en ny sagsbehandler eller noget positivt.

Hun har tavshedspligt, nej hun må ikke lyve. 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Du får det meget til at lyde som om at det er hende der lyver...?

Det er påstand mod påstand og det får du intet ud af, at lave en masse postyr ud af.... Hverken en ny sagsbehandler eller noget positivt.

Hun har tavshedspligt, nej hun må ikke lyve. 

Det skal slet ikke lyde som om det er hende der lyver, og spørgsmålet var jo også bare om hun måtte lyve for ja hun har tavshedspligt det ved jeg godt. 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

Nej hun må ikke lyve. Hun kan dog ikke referere noget fra samtaler hun har haft med andre i sagen, du er faktisk ikke berettiget til at få at vide, hvad hun har spurgt din eks om. Hvad skulle hendes motiv være? Hun har jo ingen grund til at lyve. Jeg tror det handler om en misforståelse fra enten din eks eller din sagsbehandler. Jeg ville vælge at tro på at de begge har oplevet det sådan som de siger, ingen lyver bevidst, men de har bare ikke forstået situationen ens. Du får ikke noget ud af at hænge dig i en formulering, fokus er på det store billede og der er samarbejde vigtigt. 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Guldlok88

Anonym skriver:

Præcis, og hun kunne jo bare indrømme det når jeg jo nu kunne sige det kom fra min eks og sagde også jeg bare ville vide om hun havde sagt det og ikke andet, også var det jo bare videre 

Nu skriver du selv at hun bare skulle indrømme det hvis hun havde spurgt din eks om det, også var det videre.. Men.. Nu har hun svaret også spørger du efterfølgende herinde.. Så du er jo ikk kommet videre.. Enten må du stole på socialrådgiveren eller sin eks.. Og ud fra alt det har jeg læst, så tror jeg det er sin eks der lyver.. Og jeg tror at han gør det for at stille dig i et dårligt lys.. For hvis du går videre med det her og stiller socialrådgiveren i et dårligt lys, kan din eks jo bare sige at han aldrig har sagt det! Også er det dig der ligner en hystade.. 

Tænk dig godt om, specielt om du kan stole på hvad din eks siger med jeres fortid.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.