Socialrådgiver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2016

Roamer

Tror altså også mere det er din ex der har et forklaringsproblem; har aldrig hørt om en socialrådgiver spørge ind til private sager hos en tredjepart, det virker i hvert fald som noget der overtræder en eller anden lovgivning. Og det virker utroligt dumt af hende, at stille et så ligegyldigt spørgsmål omkring dig og dit privatliv, at hun vil risikere sit arbejde.

Tror hellere du skulle rette din opmærksomhed mod din ex.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Roamer skriver:

For mig lyder det umiddelbart som om det måske er din ex der er på afveje? For det lyder da også mærkeligt, hvorfor en socialrådgiver skulle spørge ham om hvad du laver med en anden, det 'rager' jo ikke hende - måske var din ex nysgerrig, og skød derfor 'skylden' på socialrådgiveren?

synes også det lød meget mærkeligt hvorfor hun skulle spørger ham om det, men han holder fast i hun har sagt det, men der kører en sag hos kommunen hvor de vil lave en undersøgelse på min ældste 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvorfor er du sikker på, at det er socialrådgiveren som lyver?

Det tror jeg nu egentlig heller ikke, men min eks bliver ved med at påstå at det har hun spurgt ham om, og hun siger sådan fordi hun har tavshedspligt.

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Kattha

Anonym skriver:

Tænker også at så skulle hun sige det må jeg ikke udtale mig om. 

Men her er det mit ældste barns far der havde sagt at hun havde spurgt ham om hvad jeg lavede med x og da jeg var til møde med hende spurgte jeg hende direkte om hvorfor hun dog havde spurgt min eks kæreste om den slags og der sagde hun at det havde hun ikke sagt 

Er x en anden bekendt, eller er det dit barn? Sorry, synes bare ikke jeg fangede det..

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Chancen for at det er social rådgiveren der lyver er jo nærmest li nul. Hvorfor skulle hun sætte sit job på spil ved at stille et ret så ligegyldigt spørgsmål? Din eks lyver. 

Tænker også hvorfor hun skulle spørger ham om det, han er min eks jeg har et barn med ham intet andet han aner jo ikke hvorfor jeg vælger som jeg gør eller noget, så synes også det ville være mærkeligt hun skulle blande ham ind i sådan en ting, og mere af alt hvorfor skulle hun så lyve overfor og sæt sit job på spil når jeg sidder og fortæller hende at det har han altså sagt til mig du har sagt, så kan hun vel også ligeså godt indrømme hun har sagt det hvis hun havde, men min eks bruger det at hun har tavshedspligt og det er derfor hun benægter at have gjort det. 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Det tror jeg nu egentlig heller ikke, men min eks bliver ved med at påstå at det har hun spurgt ham om, og hun siger sådan fordi hun har tavshedspligt.

Er det en paragraf 50 undersøgelse der er igang, og din x-mand har været til forældresamtale? Hvis ja, så giver det måske god mening, at hun har spurgt ind til hans vurdering om dit forhold til en anden mand fx om hvordan han mener, det påvirker jeres søn..

Men det er jo ikke til, at vide...

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Er x en anden bekendt, eller er det dit barn? Sorry, synes bare ikke jeg fangede det..

Det er min eks kæreste jeg har et barn med hvor de vil kører en undersøgelse på mit barn, og derfor har vi begge snakkede med en socialrådgiver. 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Er det en paragraf 50 undersøgelse der er igang, og din x-mand har været til forældresamtale? Hvis ja, så giver det måske god mening, at hun har spurgt ind til hans vurdering om dit forhold til en anden mand fx om hvordan han mener, det påvirker jeres søn..

Men det er jo ikke til, at vide...

ja det er det, men hun har spurgt i telefonen, også havde min eks sagt det til mig hun havde spurgt om det hvor jeg så spørg hende hvorfor hun spørg ham om sådan noget for han aner intet herhjemme, men det sagde hun jo at det havde hun ikke gjort så det er om hun må sidde og lyve overfor mig. er sgu ligeglad om hun egentlig har spurgt, men hun skal slet ikke sidde og lyve hvis det er det hun har haft gjort

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Kattha

Anonym skriver:

Det er min eks kæreste jeg har et barn med hvor de vil kører en undersøgelse på mit barn, og derfor har vi begge snakkede med en socialrådgiver. 

Ja, men du skrev at socialrådgiveren spurgte ind til hvad du lavede med x. Er det en anden mand, eller..?

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Ja, men du skrev at socialrådgiveren spurgte ind til hvad du lavede med x. Er det en anden mand, eller..?

ja det er en anden  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.