Socialrådgiver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.222 visninger
47 svar
29 synes godt om
19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Må en socialrådgiver godt stå og lyve overfor en fordi personen har tavshedspligt? Når man kan spørger personen ordret om den ene ting håber det er til at forstå

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Må en socialrådgiver godt stå og lyve overfor en fordi personen har tavshedspligt? Når man kan spørger personen ordret om den ene ting håber det er til at forstå

Altså som udgangspunkt må man jo ikke lyve, men hvis du har spurgt en socialrådgiver om noget som vedrører en anden, må du ikke få noget at vide - og så burde rådgiveren blot have sagt " jeg kan ikke udtale mig".

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Prøv at give et eksempel.

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Altså som udgangspunkt må man jo ikke lyve, men hvis du har spurgt en socialrådgiver om noget som vedrører en anden, må du ikke få noget at vide - og så burde rådgiveren blot have sagt " jeg kan ikke udtale mig".

Tænker også at så skulle hun sige det må jeg ikke udtale mig om. 

Men her er det mit ældste barns far der havde sagt at hun havde spurgt ham om hvad jeg lavede med x og da jeg var til møde med hende spurgte jeg hende direkte om hvorfor hun dog havde spurgt min eks kæreste om den slags og der sagde hun at det havde hun ikke sagt 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Prøv at give et eksempel.

Ifølge min eks mit ældste barns far havde hun spurgt ham om hvad jeg lavede med x også spurgte jeg hende direkte om hvorfor hun havde spurgt min eks kæreste om den slags og det sagde hun til mig at det havde hun ikke 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Tænker også at så skulle hun sige det må jeg ikke udtale mig om. 

Men her er det mit ældste barns far der havde sagt at hun havde spurgt ham om hvad jeg lavede med x og da jeg var til møde med hende spurgte jeg hende direkte om hvorfor hun dog havde spurgt min eks kæreste om den slags og der sagde hun at det havde hun ikke sagt 

Men så er spørgsmålet hvem af dem du kan stole på? 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Men så er spørgsmålet hvem af dem du kan stole på? 

Præcis derfor må en socialrådgiver virkelig stå og lyve mig op i ansigtet 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Roamer

For mig lyder det umiddelbart som om det måske er din ex der er på afveje? For det lyder da også mærkeligt, hvorfor en socialrådgiver skulle spørge ham om hvad du laver med en anden, det 'rager' jo ikke hende - måske var din ex nysgerrig, og skød derfor 'skylden' på socialrådgiveren?

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Præcis derfor må en socialrådgiver virkelig stå og lyve mig op i ansigtet 

Hvorfor er du sikker på, at det er socialrådgiveren som lyver?

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Rauw

Chancen for at det er social rådgiveren der lyver er jo nærmest li nul. Hvorfor skulle hun sætte sit job på spil ved at stille et ret så ligegyldigt spørgsmål? Din eks lyver. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.