Socialrådgiver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2016

Kattha

Anonym skriver:

ja det er en anden  

Aah, så er jeg bedre med

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Aah, så er jeg bedre med

super kan godt se det er lidt svært, :p men er svært og forklare sådan helt 100% i detaljer når man ikke vil afsløre en selv og det kan googles på nemlig  

men egentlig vil jeg jo bare vide om socialrådgiveren må lyve overfor mig, 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

ja det er det, men hun har spurgt i telefonen, også havde min eks sagt det til mig hun havde spurgt om det hvor jeg så spørg hende hvorfor hun spørg ham om sådan noget for han aner intet herhjemme, men det sagde hun jo at det havde hun ikke gjort så det er om hun må sidde og lyve overfor mig. er sgu ligeglad om hun egentlig har spurgt, men hun skal slet ikke sidde og lyve hvis det er det hun har haft gjort

Selvfølgelig skal hun ikke lyve - men mon dog hun reelt har gjort det? Din x-mand kan have fejlfortolket spørgsmålet, eller socialrådgiveren kan have fejlfortolket dit spørgsmål. Reelt er det måske ligemeget, fokus skal vel være på, hvad undersøgelsen konkludere?

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Selvfølgelig skal hun ikke lyve - men mon dog hun reelt har gjort det? Din x-mand kan have fejlfortolket spørgsmålet, eller socialrådgiveren kan have fejlfortolket dit spørgsmål. Reelt er det måske ligemeget, fokus skal vel være på, hvad undersøgelsen konkludere?

Det er ikke rigtig til at vide min eks kæreste holder fast i hun har sagt sådan, og han ikke lyver og hun lyver pga hun har tavshedspligt det er da også fint hvis hun har spurgt angående den undersøgelse men så kan hun jo lige så godt sige det til mig når jeg spørg hende hvis hun havde end og lyve overfor mig og sige nej, for det skaber jo kun mere splid mellem min eks og jeg, for jeg vil da ikke gå udfra hun må stå og lyve overfor mig og da slet ikke hvis jeg skal kunne samarbejde med hende skal jeg da på ingen måder have mistillid til hende, og sagde jo til hende han selv havde sagt det til mig hun havde spurgt sådan 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Kattha

Anonym skriver:

super kan godt se det er lidt svært, :p men er svært og forklare sådan helt 100% i detaljer når man ikke vil afsløre en selv og det kan googles på nemlig  

men egentlig vil jeg jo bare vide om socialrådgiveren må lyve overfor mig, 

Ja, selvfølgelig.

Som de andre også skriver, er jeg ret sikker på hun ikke må lyve over for dig. Så hvis hun har spurgt om noget der har relevans for sagen/vurderingen, så er der vel ingen grund for hende at lyve om det. Så har hun sit på det rette, og ville nok bare fortælle dig det som det er.

Så enten er det din eks der finder på noget/har misforstået noget. Eller måske har socialrådgiveren faktisk spurgt ham om det, og måtte så sande, at det er noget hun ikke skulle have spurgt om, og prøver at skjule det. Virker dog usandsynligt. Kunne det være en del af noget small-talk efter den så at sige officielle samtale? Måske noget overfladisk bemærkning/spørgsmål hun ikke engang kan huske, men som din eks har tillagt større betydning? Har han uddybet hvordan og hvor i samtalen der er blevet spurgt om det? 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Roamer

Anonym skriver:

synes også det lød meget mærkeligt hvorfor hun skulle spørger ham om det, men han holder fast i hun har sagt det, men der kører en sag hos kommunen hvor de vil lave en undersøgelse på min ældste 

Hvordan er dit generelle forhold til din ex? Er han typen der godt kunne finde på at snage i dine ting? 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Abracadabra

Pas på, at du ikke lader en tilsyneladende meget lille detalje overskygge det mere vigtige.

Hvis din x i øvrigt havde svaret, at du og din nye kæreste myrdede og voldtog alle børnehavebørn i området, var det jo godt at sagsbehandleren spurgte...

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Pas på, at du ikke lader en tilsyneladende meget lille detalje overskygge det mere vigtige.

Hvis din x i øvrigt havde svaret, at du og din nye kæreste myrdede og voldtog alle børnehavebørn i området, var det jo godt at sagsbehandleren spurgte...

Det gør jeg skam heller ikke og har heller intet imod hun har spurgt, men hun skal jo så bare ikke stå og lyve mig oppe i hovedet om det hvis det endelig er, for så kan jeg da ikke have noget samarbejde med hende da 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Roamer skriver:

Hvordan er dit generelle forhold til din ex? Er han typen der godt kunne finde på at snage i dine ting? 

Han vil gerne vide alt hvad der forgår i mit liv og han startede selv krig med min nye kæreste inden ham og jeg overhovedet havde offentliggjort vi var sammen 

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Ja, selvfølgelig.

Som de andre også skriver, er jeg ret sikker på hun ikke må lyve over for dig. Så hvis hun har spurgt om noget der har relevans for sagen/vurderingen, så er der vel ingen grund for hende at lyve om det. Så har hun sit på det rette, og ville nok bare fortælle dig det som det er.

Så enten er det din eks der finder på noget/har misforstået noget. Eller måske har socialrådgiveren faktisk spurgt ham om det, og måtte så sande, at det er noget hun ikke skulle have spurgt om, og prøver at skjule det. Virker dog usandsynligt. Kunne det være en del af noget small-talk efter den så at sige officielle samtale? Måske noget overfladisk bemærkning/spørgsmål hun ikke engang kan huske, men som din eks har tillagt større betydning? Har han uddybet hvordan og hvor i samtalen der er blevet spurgt om det? 

De har kun snakkede i telefon sammen indtil videre og ifølge min eks kæreste havde hun spurgt hvad jeg lavede sammen med x for det forstod hun ikke, hvortil han så skulle have svaret at han vel gik udfra jeg elskede ham ellers vidste han det ikke, har ikke fået af vide hvor inden i deres telefonsamtale omkring det er blevet spurgt men at det var sådan det var blevet sagt, hvortil jeg spurgte hende til det møde jeg havde med hende sidst om hvorfor hun spurgte min eks om sådan noget fordi det synes jeg var mærkeligt og spørger ham om for han kender jo ikke mine tanker og han vidste egentlig ikke noget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.