Været sammen med andre under en ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2016

Tascha26

Ja det er desværre sandheden.han kan selvfølgelig også mærke at jeg ikke er den samme( spørger hele tiden om der noget galt ) det kan børnene også nok mærke. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke gå nu! Frem for senere. Jeg tænker hvad vil folk tænke, hvad og hvis og hvorfor.jeg er glad for at høre der er lys forude, selvom alt er mørk lige nu. Der er nok ikke andet at gøre , da jeg ved med mig selv at jeg Aldrig vil tilgive ham for det! 

Andre tænker netop mere om dig hvis du blir fremfor at skride.. at han har været utro siger meget om ham, men at du blir siger lige så meget om dig og det får folk til at snakke lige så meget. Kom da væk fra ham nu og her.. han er da en stor skraldespand 

held og lykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2016

Anonym

• Jeg havde ikke ku holde min kæft, ikke engang langt nok tid til at lave et opslag omkring det og spørge til råds. 

Havde konfronteret ham med det samme, bedt ham om at skride af heleveds til

har ikke læst tråden, men håber du har fundet ud af det som du synes passer bedst til dog/jer. 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Mortilah

Ud! Nu!  Og ødelagt ferie? HAN ødelægger ferie og alt andet.. det er ikke dig!!

Dine børn skal nok klare sig- det er sket for så mange før jer.. (lever også i skilsmisse/patchwork) jeg mener kun du udsætter det. Jeg ville sige væk og jo før jo bedre. Vi er mange utroligt lykkelige skilte mødre og fædre. Find en der fortjener dig. Ham her fortjener dig absolut ikke! 

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Lilleguldklump

Puha, jeg krydser alle mine fingre for at du har smidt ham ud og i er på vej alene på ferie! Sol en nævner så stik en hvid løgn med at far er syg eller far skal arbejde. 

Det utilgiveligt det der er gjort og jeg sidder og raser og har kvalme på dine vejne. Føj hvor er det klamt! Alt ville vende sig inden i mig hvis det var sket for mig! Og jeg ville slet ikke kunne klare synet af ham!!! Han skal bare ud og det er nu! Håber du kan læse al den opbakning du har

Anmeld Citér

17. oktober 2016

modesty

Anonym skriver:

Ja det er desværre sandheden.han kan selvfølgelig også mærke at jeg ikke er den samme( spørger hele tiden om der noget galt ) det kan børnene også nok mærke. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke gå nu! Frem for senere. Jeg tænker hvad vil folk tænke, hvad og hvis og hvorfor.jeg er glad for at høre der er lys forude, selvom alt er mørk lige nu. Der er nok ikke andet at gøre , da jeg ved med mig selv at jeg Aldrig vil tilgive ham for det! 

Jeg synes lige at du skal tage en dyb indånding og lytte til dig selv fremfor - undskyld - hønsegården herinde. Hvis det bedste for dig og dine børn er at du spiller skuespil i en uge eller to og lægger en plan, får styr på hvor du skal være henne, får et overblik over økonomien, holder en god ferie med børnene eller whatever - så gør det. Dine børn har bedre af at du har en plan og er afklaret når du går, i stedet for at alt er totalt kaos.

Anmeld Citér

17. oktober 2016

GrønStjerne

Jeg er enig med den sidste kommentar.
Hvis mine børn havde glædet sig helt vildt til den ferie tror jeg også godt jeg kunne spille komedie for deres skyld.

Jeg synes du skal få tjekket op på dine muligheder, og om du evt. kan tage orlov fra dit studie?? Få i hvert fald tjekket hvad du har af muligheder (Mødrehjælpen er god på rådgivning).

Kram til dig, sådan en røv!

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvad ville du gøre hvis du opdagede at din mand, (-4 været sammen med andre piger under en ferie, hvor han selv afsted og du var hjemme og passe børn.? Formålet med rejsen var forretning. Du opdager at han har skrevet med en af hans venner at " jeg har ikke haft sex med hende men. Hold da op hun var virkelig stram" du opdager endvidere at han har bedt om "private billeder " af en pige. Endvidere opdager du at han har sendt et billed af en pige til hans ven og skrevet " her er den nye pige " når nu konen ikke vil lade være med at skændes så meget derhjemme. Da han kommer hjem er alt ok og han nævner ikke noget om turen udover at forretningen var gået godt. han har ændret sig meget. Vil lige pludselig tabe sig,  se trænet ud osv . Jeg er i vildrede !!! Aner ikke min levende råd. Har opdaget alt det her i morges da jeg valgte at kigge hans tlf igennem

Har fulgt med på sidelinjen, og har sådan tænkt på dig. Tog i på ferie? Og hvordan går det med dig?

Anmeld Citér

20. oktober 2016

FruK

Der er aldrig et godt tidspunkt at gå fra ham - så har man planlagt en ferie, så er det snart jul, så er der snart nogen der har fødselsdag.

Det passer altid dårligt.

Fandt jeg ud af, at min mand havde lavet der der, så havde jeg været væk med det samme. Om børnene så skal have det at vide straks, eller bare have at vide at far desværre ikke kunne alligevel, det må man jo finde ud af.

Håber du finder din selvrespekt frem og giver ham et los.

Og så skal du da være ligeglad med, hvad andre tænker - men hvad tror du i øvrigt de tænker, hvis du vælger at blive hos sådan en nar...?!

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Lotus86

Har du fået snakket med din mand?

Anmeld Citér

10. november 2016

Anonym trådstarter

Hej alle. Undskyld den sene svare. Vi kom ud at rejse Med ham. Men vi er gået fra hinanden efter ferien. Jeg er glad for min beslutning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.