Været sammen med andre under en ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.272 visninger
51 svar
210 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hvad ville du gøre hvis du opdagede at din mand, (-4 været sammen med andre piger under en ferie, hvor han selv afsted og du var hjemme og passe børn.? Formålet med rejsen var forretning. Du opdager at han har skrevet med en af hans venner at " jeg har ikke haft sex med hende men. Hold da op hun var virkelig stram" du opdager endvidere at han har bedt om "private billeder " af en pige. Endvidere opdager du at han har sendt et billed af en pige til hans ven og skrevet " her er den nye pige " når nu konen ikke vil lade være med at skændes så meget derhjemme. Da han kommer hjem er alt ok og han nævner ikke noget om turen udover at forretningen var gået godt. han har ændret sig meget. Vil lige pludselig tabe sig,  se trænet ud osv . Jeg er i vildrede !!! Aner ikke min levende råd. Har opdaget alt det her i morges da jeg valgte at kigge hans tlf igennem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2016

esioul

Anonym skriver:

Hvad ville du gøre hvis du opdagede at din mand, (-4 været sammen med andre piger under en ferie, hvor han selv afsted og du var hjemme og passe børn.? Formålet med rejsen var forretning. Du opdager at han har skrevet med en af hans venner at " jeg har ikke haft sex med hende men. Hold da op hun var virkelig stram" du opdager endvidere at han har bedt om "private billeder " af en pige. Endvidere opdager du at han har sendt et billed af en pige til hans ven og skrevet " her er den nye pige " når nu konen ikke vil lade være med at skændes så meget derhjemme. Da han kommer hjem er alt ok og han nævner ikke noget om turen udover at forretningen var gået godt. han har ændret sig meget. Vil lige pludselig tabe sig,  se trænet ud osv . Jeg er i vildrede !!! Aner ikke min levende råd. Har opdaget alt det her i morges da jeg valgte at kigge hans tlf igennem

hmm....

Hvor er det synd for dig.... Det kan din mand simpelthen ikke være bekendt.

Jeg ville ikke acceptere det.... 

Synes du skal konfrontere ham med det.

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Helt ærligt det lyder ikke som en engangsforeteelse men noget planlagt der sker ofte. Det kunne jeg ikke acceptere. Men konfronter ham og hør om det bare er snak mellem to drengerøve. 

Held og lykke du står i en svær situation du har min største sympati 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Enheldigkartoffel

Det skal du da ikke finde dig i!! Hvis du stadig tror på jeres forhold så giv ham et ultimatum - parterapi og nul utroskab eller at du går.

Personligt var han her røget ud på røv og albuer 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Rauw

Nu går jeg ind for åbne forhold så selve det du skriver ville ikke røre mig. Men! Hvis min tillid bliver brudt - så ryger manden ud. Jeg er iskold på det punkt. Vil hellere tude alene i mit badekar og savne den jeg elsker, end at have ham i mit liv og være bange for hvornår jeg får den næste kniv i ryggen. Jeg føler virkelig med dig 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Enheldigkartoffel skriver:

Det skal du da ikke finde dig i!! Hvis du stadig tror på jeres forhold så giv ham et ultimatum - parterapi og nul utroskab eller at du går.

Personligt var han her røget ud på røv og albuer 

Vi har været meget igennem.Han kender min holdning til utroskab eller bare flirt med andre piger general. Jeg ved han vil benægte alt. Selv om jeg har taget screenshots af alt. Han vil benægte det,bevis eller ej. Det ved jeg. Så jeg ved ikke om jeg få noget ud af at snakke med ham om det. 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Vivienne

Vi har været meget igennem.Han kender min holdning til utroskab eller bare flirt med andre piger general. Jeg ved han vil benægte alt. Selv om jeg har taget screenshots af alt. Han vil benægte det,bevis eller ej. Det ved jeg. Så jeg ved ikke om jeg få noget ud af at snakke med ham om det. 

Hvis han benægter det på trods af beviser, så er det endnu et brud på tilliden. UD MED HAM!

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Nu går jeg ind for åbne forhold så selve det du skriver ville ikke røre mig. Men! Hvis min tillid bliver brudt - så ryger manden ud. Jeg er iskold på det punkt. Vil hellere tude alene i mit badekar og savne den jeg elsker, end at have ham i mit liv og være bange for hvornår jeg får den næste kniv i ryggen. Jeg føler virkelig med dig 

Han kender min holdning til utroskab, eller general flirt med andre piger. Så det der er et kæmpe tillidsbrud fra hans side af. Jeg ved at jeh aldrig nogensinde kan stole på ham igen. Så jeg ved ikke om jeg stadig er her for trygheden

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Hvis han benægter det på trods af beviser, så er det endnu et brud på tilliden. UD MED HAM!

Jeg ved vi har haft vores uenigheder men vi fungere godt sammen. Så at han kan gå så lang kom virkelig bag på mig

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mariehøne123 skriver:

Helt ærligt det lyder ikke som en engangsforeteelse men noget planlagt der sker ofte. Det kunne jeg ikke acceptere. Men konfronter ham og hør om det bare er snak mellem to drengerøve. 

Held og lykke du står i en svær situation du har min største sympati 

Udefra beskeden til kammeraten er jeg sikker på han har været sammen med en pige og lavet  alt, undtagen  penetration

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.