Været sammen med andre under en ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

Hvor har du bare ret. 

Er rigtig ked af det på dine vegne! Men der er ikke andet at gøre, for at komme på toppen igen. Det hårdt, men sandheden 

kan fortælle dig, at jeg har stået i en lignende situtation som dig. Min første kæreste, som jeg trorede var min eneste ene, så også andre bag min ryg. Jeg var naiv, og blev (der var heldigvis ikke børn indblandet)

Han endte med at slog op, og tog min veninde. 

Idag kan jeg ikke andet end at takke min eks kæreste for at slog op, for jeg har aldrig været lykkeligere. Og venter blandt andet nr. 5, en lille pige med min mand

Det eneste jeg fortryder, er at jeg ikke selv skred noget før! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Ras.mussen skriver:

Er rigtig ked af det på dine vegne! Men der er ikke andet at gøre, for at komme på toppen igen. Det hårdt, men sandheden 

kan fortælle dig, at jeg har stået i en lignende situtation som dig. Min første kæreste, som jeg trorede var min eneste ene, så også andre bag min ryg. Jeg var naiv, og blev (der var heldigvis ikke børn indblandet)

Han endte med at slog op, og tog min veninde. 

Idag kan jeg ikke andet end at takke min eks kæreste for at slog op, for jeg har aldrig været lykkeligere. Og venter blandt andet nr. 5, en lille pige med min mand

Det eneste jeg fortryder, er at jeg ikke selv skred noget før! 

Ja det er desværre sandheden.han kan selvfølgelig også mærke at jeg ikke er den samme( spørger hele tiden om der noget galt ) det kan børnene også nok mærke. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke gå nu! Frem for senere. Jeg tænker hvad vil folk tænke, hvad og hvis og hvorfor.jeg er glad for at høre der er lys forude, selvom alt er mørk lige nu. Der er nok ikke andet at gøre , da jeg ved med mig selv at jeg Aldrig vil tilgive ham for det! 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Ras.mussen

Ja det er desværre sandheden.han kan selvfølgelig også mærke at jeg ikke er den samme( spørger hele tiden om der noget galt ) det kan børnene også nok mærke. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke gå nu! Frem for senere. Jeg tænker hvad vil folk tænke, hvad og hvis og hvorfor.jeg er glad for at høre der er lys forude, selvom alt er mørk lige nu. Der er nok ikke andet at gøre , da jeg ved med mig selv at jeg Aldrig vil tilgive ham for det! 

Op i røven hvad alle andre tænker! Det ham der er en klovn, og hans skyld. Det der tæller er om du og dine kære børn er glade. 

Tænk på det som, at du har måtte gøre det fordi han tog et valg. Du er ikke gået "frivilligt" men fordi at han tog valget til at starte med. Du har aldrig haft et valg, andet end et valg om, dårlig forhold eller være "lorten" der går. OG det er hans skyld!

Min far sagde altid til mig: et forhold handler om at tilgive. Og jeg tog mig tit til hovedet, og sagde: hvad så hvis jeg ikke kan tilgive ham?Svaret er jo enkelt, men han sagde: så er der intet forhold. 

Men du lyder mere afklaret, og det er en start! Synes bestem du bør gå. 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Ras.mussen skriver:

Op i røven hvad alle andre tænker! Det ham der er en klovn, og hans skyld. Det der tæller er om du og dine kære børn er glade. 

Tænk på det som, at du har måtte gøre det fordi han tog et valg. Du er ikke gået "frivilligt" men fordi at han tog valget til at starte med. Du har aldrig haft et valg, andet end et valg om, dårlig forhold eller være "lorten" der går. OG det er hans skyld!

Min far sagde altid til mig: et forhold handler om at tilgive. Og jeg tog mig tit til hovedet, og sagde: hvad så hvis jeg ikke kan tilgive ham?Svaret er jo enkelt, men han sagde: så er der intet forhold. 

Men du lyder mere afklaret, og det er en start! Synes bestem du bør gå. 

Jeg er afklaret især fordi jeg ved han vil benægte alt! Bevis eller ej .han vil anklage mig for at rode i hans mobil uden tilladelse- ja jeg havde ikke et andet valgt jeg kunne få sandheden på. Jeg har været sammen med ham siden jeg var 16 og kender ikke andet derfor tvivler jeg også om jeg mon kan klare det hele selv. Men selvfølgelig kan jeg det. Forhold er tillid. Uden tllid er der ikke et forhold-simpelhen så rigtigt 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

lilledittemor

Hvor er det forfærdeligt at han kan behandle jer sådan

Det er fandens hårdt - ingen tvivl om det. Men du skal nok klare det! Bed dit gode netværk om hjælp og en skulder at græde ved. Kom væk fra ham hurtigst muligt og blokér hans nummer i en tid.

Dit netværk vil helt sikkert forstå din beslutning og hjælpe dig og ungerne så godt som de kan - du kommer ikke til at stå alene.

Håber på det bedste for dig og dine unger <3

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

lilledittemor skriver:

Hvor er det forfærdeligt at han kan behandle jer sådan

Det er fandens hårdt - ingen tvivl om det. Men du skal nok klare det! Bed dit gode netværk om hjælp og en skulder at græde ved. Kom væk fra ham hurtigst muligt og blokér hans nummer i en tid.

Dit netværk vil helt sikkert forstå din beslutning og hjælpe dig og ungerne så godt som de kan - du kommer ikke til at stå alene.

Håber på det bedste for dig og dine unger <3

Det er forfærdeligt, jeg har aldrig troet han kunne finde på sådan noget.desværre kunne han. 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

KissMeKissMeKissMe

Årh hvor forfærdeligt. Shit. Jeg havde ikke kunnet lege happy family. Heller ikke for børnene. 

Jeg havde nok startet med at sende børnene på en kort ferie hos deres bedsteforældre (eller lignende), så de var ude af huset. Og så snart de var det, så havde jeg taget skilsmissesnakken med manden og smidt ham ud/begyndt at planlægge vores liv hver for sig. Derefter havde jeg nok ligget i fosterstilling og grædt alt imellem at jeg prøvede at få styr på mit nye aleneliv. 
En "julefrokostaffære" havde jeg nok kunnet tilgive, hvis han kom brødebetynget hjem og sagde undskyld dagen efter. Men det der er for klamt - og ville slet ikke have en mand, der talte sådan om mig og andre kvinder. Og i øvrigt ikke havde den mindste smule dårlig samvittighed over noget. 

Held og lykke. Det lyder benhårdt det du skal igennem. Hvis jeg havde haft en god veninde el lignende, havde jeg nok i øvrigt fået hende til at hjælpe med alt det praktiske. 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

alenemor42

Anonym skriver:

Jeg er afklaret især fordi jeg ved han vil benægte alt! Bevis eller ej .han vil anklage mig for at rode i hans mobil uden tilladelse- ja jeg havde ikke et andet valgt jeg kunne få sandheden på. Jeg har været sammen med ham siden jeg var 16 og kender ikke andet derfor tvivler jeg også om jeg mon kan klare det hele selv. Men selvfølgelig kan jeg det. Forhold er tillid. Uden tllid er der ikke et forhold-simpelhen så rigtigt 

Det bedste forsvar er et angreb .... så fjerner han jo fokus fra sig selv og over på dig. 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Jeg synes du skal snakke med ham inden i tager på tur og evt tage afsted alene. En hvid løgn overfor børn og evt omgivelser om han har fået influenza er helt i orden i en sådan situation. 

Du skal absolut ikke vente til der er gået 2 mdr fordi du er presset på studiet. Du skal handle nu. Ellers kommer julen og der bryder man heller ikke en familie og så er der eksamener osv. 

Mudem på nogen måde at ville fornærme dig virker du lidt konfliktsky men du er nødt til at handle. Konfronter ham og vær ærlig over for dine nærmeste og bed om hjælp selvom det er svært. Der venter min en hård tid. Men alternativer er nok desværre at du mister dig selv og så risikerer du at gå helt ned med flaget. 

Jeg tror godt jeg kunne tilgive en julefrokost affære men dette her virker mere planlagt og min tanke er at det måske heller ikke er første gang. 

Du er for ung til at leve sådan her - livet har altså bedre ting at tilbyde dig

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Frk.S

Sikke en træls situation han har bragt jer i. Sådan en klaphat. 

Personligt ville jeg ikke være i vildrede - der ville ikke være nogen tvivl - ud med ham. Og hellere i går end i morgen. Jeg kan sagtens forstå du godt kunne tænke dig at give dine børn denne ferie. Men jeg tror bare det bliver svært at skjule og spille glad. Jeg ville hellere bare hygge mig med mine børn end at gå og smile falsk til en mand der pisser mig op og ned af ryggen.

Han er ikke din tid værd. Du ved forhåbentlig selv, at du har fortjent bedre. Og der ER bedre mænd derude.

Du skal ikke tøve med at skride fordi du er bange for om du kan klare det selv.... selvfølgelig kan du det.  

Mange tanker herfra.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.