Været sammen med andre under en ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2016

Abracadabra

Hvad jeg ville gøre i sådan en situation er egentlig ret ligegyldigt. Det lyder til, at jeres forhold er meget anderledes end mit.

Spørgsmålet er: Hvad har du tænkt dig at gøre? Det lyder som om, at du ikke engang har tænkt dig at konfrontere ham?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2016

Camellia

Du må forsøge at konfrontere ham. Hvis han nægter og bliver sur, så må du høre op med dig selv, om det er sådan et forhold du vil leve i, eller om du vil afslutte jeres forhold. Han lyder som en idiot!

Jeg havde smidt ham ud - det er helt sikkert. 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Hvad jeg ville gøre i sådan en situation er egentlig ret ligegyldigt. Det lyder til, at jeres forhold er meget anderledes end mit.

Spørgsmålet er: Hvad har du tænkt dig at gøre? Det lyder som om, at du ikke engang har tænkt dig at konfrontere ham?

Jeg har tænk over hvad jeg vil gøre og hvornår . Jeg er ret presset på mit studie for tiden og i det næste 2 mdr. Så derfor går jeg ikke fra ham endnu. Men jeg tror egentligt jeg har taget en beslutning 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg har tænk over hvad jeg vil gøre og hvornår . Jeg er ret presset på mit studie for tiden og i det næste 2 mdr. Så derfor går jeg ikke fra ham endnu. Men jeg tror egentligt jeg har taget en beslutning 

Hvor er det synd for dig, øv at du har sådan en tarvelig mand.  Han fortjener dig slet ikke!  

Hvor mange børn har i og hvor gamle er de? Kan du, rent økonomisk, klare dig uden ham? 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvor er det synd for dig, øv at du har sådan en tarvelig mand.  Han fortjener dig slet ikke!  

Hvor mange børn har i og hvor gamle er de? Kan du, rent økonomisk, klare dig uden ham? 

Vi har 2 børn sammen 4 og 6 år. Jeg er på SU og bor til leje. Vi kunne godt leve af min indkomst ed diverse støtte fra kommunen. Det bliver hård for mig med at være enlig og studerende.  Jeg har et godt netværk men er ikke god til at bede om hjælp. Vi står og skal rejse i morgen i 3 dage og der vil jeg egentligt give ungerne et godt ophold uden forældre der er sure på hinanden.. men kan mærke det æder mig op indefra 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Hvor er din selvrespekt? 

Din mand har skrevet til en kammerat, at en anden kvinde var stram, og omtalt dig som om det er DIN skyld, at han har været sammen med en anden. 

Han lyder som en rigtig vatpik.

Og nu vil du lege glad familie på en ferie? Det lyder i mine ører fuldstændigt forskruet.

Jeg er helt enig med dig i, at det naturligvis ikke skal gå ud over jeres børn, men det her er jo hverken din eller jeres børns skyld. Det er udelukkende din mands skyld. 

jeg forstår virkelig ikke at du vil lade som ingenting.

hvis det var mig, havde jeg sagt til ham at han kunne pakke sine ting, imens jeg og ungerne var på ferie.

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Hvor er din selvrespekt? 

Din mand har skrevet til en kammerat, at en anden kvinde var stram, og omtalt dig som om det er DIN skyld, at han har været sammen med en anden. 

Og nu vil du lege glad familie på en ferie? Det lyder i mine ører fuldstændigt forskruet.

Jeg er helt enig med dig i, at det naturligvis ikke skal gå ud over jeres børn, men det her er jo hverken din eller jeres børns skyld. Det er udelukkende din mands skyld. 

hvis det var mig, havde jeg sagt til ham at han kunne pakke sine ting, imens jeg og ungerne var på ferie.

Så du ville tage afsted selv med ungerne uden manden? Jeg forstår dig godt.  Jeg ved ikke hvad fanden jeg gøre . Hvordan skal jeg fortælle ungerne det? Hvad med mit studie? Hvordan skal jeg klare det! Skal jeg droppe ud og finde et arbejde? Der er så mange spm som jeg skal have afklaret med mig selv inden jeg går med ungerne. Jeg er nød til at lege glad familie lige nu . For børnenes skyld. De har glædet sig til endeligt at skulle på ferie med Mor og Far 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Hvad ville du gøre hvis du opdagede at din mand, (-4 været sammen med andre piger under en ferie, hvor han selv afsted og du var hjemme og passe børn.? Formålet med rejsen var forretning. Du opdager at han har skrevet med en af hans venner at " jeg har ikke haft sex med hende men. Hold da op hun var virkelig stram" du opdager endvidere at han har bedt om "private billeder " af en pige. Endvidere opdager du at han har sendt et billed af en pige til hans ven og skrevet " her er den nye pige " når nu konen ikke vil lade være med at skændes så meget derhjemme. Da han kommer hjem er alt ok og han nævner ikke noget om turen udover at forretningen var gået godt. han har ændret sig meget. Vil lige pludselig tabe sig,  se trænet ud osv . Jeg er i vildrede !!! Aner ikke min levende råd. Har opdaget alt det her i morges da jeg valgte at kigge hans tlf igennem

Jamen han har jo en affære.. Om du vil det eller ej, så er han igang med at forlade dig, eller i hvert fald have både dig og hende den nye samtidig... Det jeg havde gjort var at konfrontere ham og bagefter smide ham ad helvedes til. Jeg hader utroskab! Og selvom han måske ikke har bollet hende, så har han jo alle intentioner om det, velvidende hvor ondt det vil gøre på dig og dine børn. Et knald i kampens hede/fuldskab kan jeg måske tilgive, men OVERLAGT utroskab er i mine øjne, helt og aldeles utilgiveligt og han var røget ud til højre, hvis min mand havde skrevet sådan om mig og havde planlagt at være mig utro. Føj, hvor er det lavt og lige til at lukke op og skide i. 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Muffinmus

Sådan helt bogstavligt talt, havde jeg bedt ham om en skilsmisse nu og her.

Den opførsel hører ingen steder hjemme i et oarforhold/ægteskab. Og da slet ikke når man har børn.

Jeg var ikke blevet his ham, overhovedet, for jeg er mere værd end det. Og det tænker jeg du godt selv ved du er. Den utro er god til at skyde skylden videre. Men der findes kun en skyldig, ham. Har han ikke længere en interesse i dig, er det hans pligt at tage det op, ikke finde andre græsgange.

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Muhmi

Hvor er din selvrespekt? 

Meget enig, med sådan noget kunne jeg aldrig bare "lade som om".
Vi er jo heldigvis forskellige, men det ville æde mig op indeni at skulle lege lykkelig familie på ferie... ADR, for helt fibs bare af tanken.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.