Anonym skriver:
Tak til jer allesammen.. jeg ved ærligt ikke mine levende råd lige nu. Jeg snakker med ham i aften. Jeg tænker at jeg vil snakke med den sidste dag i ferien inden vi skal hjem. Lige nu tænker jeg kun på at få de 3 dage overstået. Jeg vil ikke ødelægge det for ungerne.jeg er afklaret med at jeg ikke vil bruge min tid på ham.da han udefra hvad jeg kunne læse stadig skriver med forskellige piger og endda ringer til dem. Han har længe skjult sin tlf og var flippet fuldstændig ud hvis jeg spurgte hvorfor han skjulte den osv. 'En fik chancen i dag og min mavefornemmelse holdte stik. Jeg kan ikke mere. Min drøm om en kernefamilie er ødelagt. Han er den eneste jeg har været sammen med. Hvorfor gør han sådan noget, når han ved hvor ondt det vil gøre på mig ? Jeg har taget en beslutning men jeg smiler og griner de næste 3 dage.for mine børns skyld
Du holder dig selv for nar!
Hvorfor tage ham med, hvis du alligevel ikke vil "bruge tid" med ham? (Som selvfølgelig er forståelig)
Det gavner ingen steder! Og børn kan mærke det meget mere end vi tror.
Han skal for Gud skyld bare havde sparket!
Du kommer med så mange undskyldninger? Men hvorfor? Du trækker dig selv ned i sidste ende, Og han fortjener dig ikke for pokker!
Han har valgt, og det er utilgiveligt.
Gør noget godt for dig selv. Det hårdt i starten, men du får det godt på et tidspunkt! Alternativet er at havde det dårligt sammen med den mand, for han forsætter bare ad samme sti.
Anmeld
Citér