Været sammen med andre under en ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Så du ville tage afsted selv med ungerne uden manden? Jeg forstår dig godt.  Jeg ved ikke hvad fanden jeg gøre . Hvordan skal jeg fortælle ungerne det? Hvad med mit studie? Hvordan skal jeg klare det! Skal jeg droppe ud og finde et arbejde? Der er så mange spm som jeg skal have afklaret med mig selv inden jeg går med ungerne. Jeg er nød til at lege glad familie lige nu . For børnenes skyld. De har glædet sig til endeligt at skulle på ferie med Mor og Far 

Ja, jeg ville da! Jeg skulle absolut ikke se på eller være i nærheden af en mand, som behandler mig sådan. 

Hvis du beslutter dig for at gå, så finder du ud af tingene hen af vejen. Der er ingen facit liste over tingene, overhovedet ikke. 

Jeg fik en gang et råd.. "Folk behandler dig kun som du lader dem behandle dig". 

Sig fra. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Så du ville tage afsted selv med ungerne uden manden? Jeg forstår dig godt.  Jeg ved ikke hvad fanden jeg gøre . Hvordan skal jeg fortælle ungerne det? Hvad med mit studie? Hvordan skal jeg klare det! Skal jeg droppe ud og finde et arbejde? Der er så mange spm som jeg skal have afklaret med mig selv inden jeg går med ungerne. Jeg er nød til at lege glad familie lige nu . For børnenes skyld. De har glædet sig til endeligt at skulle på ferie med Mor og Far 

Ud med ham! Med det samme, så kan dig og ungerne tage på ferie og hygge jer og få tankerne lidt på plads og i mellemtiden kan han jo bruge de tre dage på at pakke hans lort og skride hjem til trunten, som han jo er ihåh så vild med, siden han vil smide hans familieliv væk pga. hende. Hun må passe og pleje ham, han er IKKE dit problem mere.

Alt det praktiske skal nok komme hen ad vejen. 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hvad ville du gøre hvis du opdagede at din mand, (-4 været sammen med andre piger under en ferie, hvor han selv afsted og du var hjemme og passe børn.? Formålet med rejsen var forretning. Du opdager at han har skrevet med en af hans venner at " jeg har ikke haft sex med hende men. Hold da op hun var virkelig stram" du opdager endvidere at han har bedt om "private billeder " af en pige. Endvidere opdager du at han har sendt et billed af en pige til hans ven og skrevet " her er den nye pige " når nu konen ikke vil lade være med at skændes så meget derhjemme. Da han kommer hjem er alt ok og han nævner ikke noget om turen udover at forretningen var gået godt. han har ændret sig meget. Vil lige pludselig tabe sig,  se trænet ud osv . Jeg er i vildrede !!! Aner ikke min levende råd. Har opdaget alt det her i morges da jeg valgte at kigge hans tlf igennem

Ville konfronterer ham og smide ham ud på stedet

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Tak til jer allesammen.. jeg ved ærligt ikke mine levende råd lige nu. Jeg snakker med ham i aften. Jeg tænker at jeg vil snakke med den sidste dag i ferien inden vi skal hjem. Lige nu tænker jeg kun på at få de 3 dage overstået. Jeg vil ikke ødelægge det for ungerne.jeg er afklaret med at jeg ikke vil bruge min tid på ham.da han udefra hvad jeg kunne læse stadig skriver med forskellige piger og endda ringer til dem. Han har længe skjult sin tlf og var flippet fuldstændig ud hvis jeg spurgte hvorfor han skjulte den osv. 'En fik chancen i dag og min mavefornemmelse holdte stik. Jeg kan ikke mere. Min drøm om en kernefamilie er ødelagt. Han er den eneste jeg har været sammen med. Hvorfor gør han sådan noget, når han ved hvor ondt det vil gøre på mig ? Jeg har taget en beslutning men jeg smiler og griner de næste 3 dage.for mine børns skyld 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

Tak til jer allesammen.. jeg ved ærligt ikke mine levende råd lige nu. Jeg snakker med ham i aften. Jeg tænker at jeg vil snakke med den sidste dag i ferien inden vi skal hjem. Lige nu tænker jeg kun på at få de 3 dage overstået. Jeg vil ikke ødelægge det for ungerne.jeg er afklaret med at jeg ikke vil bruge min tid på ham.da han udefra hvad jeg kunne læse stadig skriver med forskellige piger og endda ringer til dem. Han har længe skjult sin tlf og var flippet fuldstændig ud hvis jeg spurgte hvorfor han skjulte den osv. 'En fik chancen i dag og min mavefornemmelse holdte stik. Jeg kan ikke mere. Min drøm om en kernefamilie er ødelagt. Han er den eneste jeg har været sammen med. Hvorfor gør han sådan noget, når han ved hvor ondt det vil gøre på mig ? Jeg har taget en beslutning men jeg smiler og griner de næste 3 dage.for mine børns skyld 

Du holder dig selv for nar! 

Hvorfor tage ham med, hvis du alligevel ikke vil "bruge tid" med ham? (Som selvfølgelig er forståelig) 

Det gavner ingen steder! Og børn kan mærke det meget mere end vi tror. 

Han skal for Gud skyld bare havde sparket! 

Du kommer med så mange undskyldninger? Men hvorfor? Du trækker dig selv ned i sidste ende, Og han fortjener dig ikke for pokker! 

Han har valgt, og det er utilgiveligt.

Gør noget godt for dig selv. Det hårdt i starten, men du får det godt på et tidspunkt! Alternativet er at havde det dårligt sammen med den mand, for han forsætter bare ad samme sti. 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

alenemor42

Personligt ville jeg ikke engang konfrontere ham, jeg ville pakke hans ting og bede ham om at forlade hjemmet NU.

Hvis han ville agere chokeret og uforstående ville jeg bare sige til ham at han helt selv godt er klar over hvad han har gjort. Ikke om Jeg gad at høre bortforklaringer eller løgne eller noget somhelst andet. 

Han blæser og har mel i munden. Han er på vej væk og er uden respekt for dig og jeres børn.

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Hvad ville du gøre hvis du opdagede at din mand, (-4 været sammen med andre piger under en ferie, hvor han selv afsted og du var hjemme og passe børn.? Formålet med rejsen var forretning. Du opdager at han har skrevet med en af hans venner at " jeg har ikke haft sex med hende men. Hold da op hun var virkelig stram" du opdager endvidere at han har bedt om "private billeder " af en pige. Endvidere opdager du at han har sendt et billed af en pige til hans ven og skrevet " her er den nye pige " når nu konen ikke vil lade være med at skændes så meget derhjemme. Da han kommer hjem er alt ok og han nævner ikke noget om turen udover at forretningen var gået godt. han har ændret sig meget. Vil lige pludselig tabe sig,  se trænet ud osv . Jeg er i vildrede !!! Aner ikke min levende råd. Har opdaget alt det her i morges da jeg valgte at kigge hans tlf igennem

Udover alt det andet lort: har han videresendt private billedere af den nye? 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Udover alt det andet lort: har han videresendt private billedere af den nye? 

Ja det har han med teksten " her er min nye dame, nu hvor konen ikke gider stoppe med at skændes der hjemme"  det er desværre åbenlyst 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Anonym trådstarter

Ras.mussen skriver:

Du holder dig selv for nar! 

Hvorfor tage ham med, hvis du alligevel ikke vil "bruge tid" med ham? (Som selvfølgelig er forståelig) 

Det gavner ingen steder! Og børn kan mærke det meget mere end vi tror. 

Han skal for Gud skyld bare havde sparket! 

Du kommer med så mange undskyldninger? Men hvorfor? Du trækker dig selv ned i sidste ende, Og han fortjener dig ikke for pokker! 

Han har valgt, og det er utilgiveligt.

Gør noget godt for dig selv. Det hårdt i starten, men du får det godt på et tidspunkt! Alternativet er at havde det dårligt sammen med den mand, for han forsætter bare ad samme sti. 

Hvor har du bare ret. 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Ja det har han med teksten " her er min nye dame, nu hvor konen ikke gider stoppe med at skændes der hjemme"  det er desværre åbenlyst 

Jeg kunne til nøds tilgive utroskab. Men hvis min mand har sendt nøgne billedere af en anden kvinde videre ville jeg aldrig nogensinde kunne se på ham igen! 

kom væk fra ham! Han ingen respekt for dig eller andre kvinder! !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.