Været sammen med andre under en ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Så du ville tage afsted selv med ungerne uden manden? Jeg forstår dig godt.  Jeg ved ikke hvad fanden jeg gøre . Hvordan skal jeg fortælle ungerne det? Hvad med mit studie? Hvordan skal jeg klare det! Skal jeg droppe ud og finde et arbejde? Der er så mange spm som jeg skal have afklaret med mig selv inden jeg går med ungerne. Jeg er nød til at lege glad familie lige nu . For børnenes skyld. De har glædet sig til endeligt at skulle på ferie med Mor og Far 

Ja, jeg ville da! Jeg skulle absolut ikke se på eller være i nærheden af en mand, som behandler mig sådan. 

Hvis du beslutter dig for at gå, så finder du ud af tingene hen af vejen. Der er ingen facit liste over tingene, overhovedet ikke. 

Jeg fik en gang et råd.. "Folk behandler dig kun som du lader dem behandle dig". 

Sig fra. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Så du ville tage afsted selv med ungerne uden manden? Jeg forstår dig godt.  Jeg ved ikke hvad fanden jeg gøre . Hvordan skal jeg fortælle ungerne det? Hvad med mit studie? Hvordan skal jeg klare det! Skal jeg droppe ud og finde et arbejde? Der er så mange spm som jeg skal have afklaret med mig selv inden jeg går med ungerne. Jeg er nød til at lege glad familie lige nu . For børnenes skyld. De har glædet sig til endeligt at skulle på ferie med Mor og Far 

Ud med ham! Med det samme, så kan dig og ungerne tage på ferie og hygge jer og få tankerne lidt på plads og i mellemtiden kan han jo bruge de tre dage på at pakke hans lort og skride hjem til trunten, som han jo er ihåh så vild med, siden han vil smide hans familieliv væk pga. hende. Hun må passe og pleje ham, han er IKKE dit problem mere.

Alt det praktiske skal nok komme hen ad vejen. 

Anmeld Citér

16. oktober 2016

AnoMom