Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Roamer skriver: Du kan i hvert fald altid prøve at høre din jordemoder ad, hvordan fremgangsmåden er normalt, og om det kan lade sig gøre at du får lov til at holde med det samme Selvom der snart er gået 40 uger, så føles tiden faktisk slet ikke så lang som man regner med det er gået langt hurtigere end jeg havde forestillet mig, men tror også det er fordi jeg har talt dagene Jeg tør ikke at bevæge mig for meget ind i børneforretninger, er bange for at gå personlig konkurs Uha, det med køn er jeg virkelig dårlig til - men dejlig baby
Du kan i hvert fald altid prøve at høre din jordemoder ad, hvordan fremgangsmåden er normalt, og om det kan lade sig gøre at du får lov til at holde med det samme
Selvom der snart er gået 40 uger, så føles tiden faktisk slet ikke så lang som man regner med det er gået langt hurtigere end jeg havde forestillet mig, men tror også det er fordi jeg har talt dagene
Jeg tør ikke at bevæge mig for meget ind i børneforretninger, er bange for at gå personlig konkurs
Uha, det med køn er jeg virkelig dårlig til - men dejlig baby
Ja men tror et eller andet sted jeg vil høre hende hvad hun syns angående at føde normalt om det vil være for risikabelt at prøve eller om jeg må det selvom jeg er virkelig radsenslagene uanset hvilken det blir har hørt så mange historier om fødsler som bare endte galt
syns et eller andet sted at tiden går langsomt men når jeg tænker jeg allerede er over 3mdr henne så syns jeg tiden er gået hurtigt
yeah det er farligt er ihvertfald ikk i tvivl om jeg skal ha kæresten med ud at købe ting lige på det punkt vil han være den stærke og sige at at vi ikk har behov for det hvor jeg derimod bare ville købe det
er også super dårlig til det med køn men der er efterhånden et par stykker som har sagt det ligner en dreng på hoved formen men der tænker jeg bare det kan man da ikk se på hovedformen babyer ligner da hinanden på det her tidspunkt?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128