Smilet:) skriver:
Dejligt, det et så skønt når næsten alt er på plads kan slet ikk forstille mig alt det man skal ha købt ind
tror aldrig jeg blir færdig når det blir min tur 
hehe ja den vente tid er irriterende
i min familie har vi næsten kun pige børn men har alligevel en fornemmelse af der ligger en dreng der inde selvom kæresten og hans mor er totalt uenige
tror heller ikk så meget på de myter men det ville alligevel være sjovt vis det passede
får du stadig en dreng på den kenisiske kalender vis du bruger din alder ved fødslen? 
Vi har heldigvis været så heldige, at min bror og svigerinde indenfor de sidste 2 år har fået en dreng og en pige, så vi har fået rigtigt, rigtigt mange fine ting af dem
også har jeg en mor og far, som er gået helt i selvsving over at få et barnebarn lidt tættere på, så de har også været utroligt gavmilde 

Ventetiden er virkelig den værste - og især de sidste par uger
bare vent til du kommer til det punkt, man går hele tiden og prøver at læse sin krop og håbe at finde tegn på snarlig fødsel
især hvis man døjer med plukveer som jeg har gjort den sidste halvanden måneds tid, så tror man hele tiden at 'nu er det nu', men man bliver lige øv hver gang 
det kunne være rigtigt sjovt, hvis du fik ret
det var så sjovt at jeg var SÅ sikker på at det var en dreng; faktisk helt op indtil en uges tid før vi skulle til MD scanning, så fik jeg pludselig en overvældende følelse af at det var en pige - og min kæreste begyndte at tro at det var en dreng
Jeg kiggede lige på kalenderen, og den siger stadig en dreng - men en af mine veninder fik at vide at hun skulle have en pige, og det er det vist også i følge kalenderen, så nogle gange har den ret 
Anmeld
Citér