nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2016

Smilet:)

Falk43 skriver:

der var en, der skrev her inde , da jeg var rigtig nervøs og lavede et indlæg i debatten, at en læge havde sagt til hende :  fra den dag du opdager at du er gravid , ja så kan du miste et barn …  altså frygten for at miste , er der  fra  nu af og til …? altid også når "Barnet" er  30 og du er 60 ;-) .. 

Det er det ukontrollerbare som vi må lære at leve med , måske er det ekstra svært fordi vi er vant til at kunne kontrollerer og styre meget nu om dage ( og google os til  alle ting gode og dårlige )  , her går naturen sin gang  .

Jeg  ønsker dig al mulig held og lykke med din graviditet 

Det er rigtigt nok vi vil altid være bange for at miste vores børn  

yeah idag kan vi undersøge alt på Google både godt og dårlige ting og vi prøver at planlægge og kontrollere ting vis vi kan komme til det, tror jeg er bange for at nyde graviditeten fuldt ud endnu da jeg hade en spontan abort i starten af juli så tror min underbevidsthed ikk vil tillade det da jeg er bange for at miste igen selvom der er udviklet et foster i maven på mig som du kan se på billedet med et fint hjerteslag på 178 hvor der intet overhoved var udviklet sidste gang  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2016

Roamer

Smilet:) skriver:

Det lyder ikk fedt med de 45kg vand  men dejligt du har en dejlig og sund rask pige i maven  jeg vil prøve at tænke positiv selvom det er svært når man bare gerne vil se om den lille har det godt 

Nej, det vand der må godt forsvinde hurtigt igen  Men så længe det er en sund og rask pige der blævrer rundt derinde, så tager jeg gerne alle ubekvemmelighederne for hende 

Kan sagtens følge dig - det er også super svært 

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Roamer skriver:

Nej, det vand der må godt forsvinde hurtigt igen  Men så længe det er en sund og rask pige der blævrer rundt derinde, så tager jeg gerne alle ubekvemmelighederne for hende 

Kan sagtens følge dig - det er også super svært 

Ja man må da håbe det hurtigt forsvinder igen efter hun er kommet ud hvor langt er du henne? 

Ja men tror jeg ender med at få overtalt kæresten til at tage ind og se den igen så får han også set sit barn nu hvor han ender med at gå glip af nakkefoldskanningen 

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Roamer

Ja man må da håbe det hurtigt forsvinder igen efter hun er kommet ud hvor langt er du henne? 

Ja men tror jeg ender med at få overtalt kæresten til at tage ind og se den igen så får han også set sit barn nu hvor han ender med at gå glip af nakkefoldskanningen 

Jeg er 36+3, så der er heldigvis ikke så længe endnu - men så er der også lige selve fødslen der skal overstås  Men håber at en træls graviditet giver en nem fødsel, selvom jeg tror det er ønsketænkning 

Din nervøsitet bliver også bedre jo længere hen du kommer - var omgås helt vildt bange i starten for at der var noget galt, men så snart du begynder at mærke babyen, så bliver du straks mere rolig hver dag 

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Roamer skriver:

Jeg er 36+3, så der er heldigvis ikke så længe endnu - men så er der også lige selve fødslen der skal overstås  Men håber at en træls graviditet giver en nem fødsel, selvom jeg tror det er ønsketænkning 

Din nervøsitet bliver også bedre jo længere hen du kommer - var omgås helt vildt bange i starten for at der var noget galt, men så snart du begynder at mærke babyen, så bliver du straks mere rolig hver dag 

Så er det jo lige om lidt  blir spændene  

ja håber også alt blir nemmere men nu har jeg fået kæresten lokket ind og se om alt er oka her imorgen  så krydser finger for alt er som det skal være og at man måske kan ane kønnet på barnet for har læst man kan ane kønnet nu vis det er en meget affaret øje der kigger  så vi må jo se om kæresten får ret i det er en pige eller om han skal vente nogen uger endnu på at få det af vide 

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Roamer

Så er det jo lige om lidt  blir spændene  

ja håber også alt blir nemmere men nu har jeg fået kæresten lokket ind og se om alt er oka her imorgen  så krydser finger for alt er som det skal være og at man måske kan ane kønnet på barnet for har læst man kan ane kønnet nu vis det er en meget affaret øje der kigger  så vi må jo se om kæresten får ret i det er en pige eller om han skal vente nogen uger endnu på at få det af vide 

Det er nemlig lige om lidt, nærmest  glæder mig også til det er overstået 

Jeg skal i hvert fald nok krydse alt hvad der krydses kan, for at det hele er som det skal være  det med køn er vist kun et gæt, når du er omkring 12 uger henne - mener at de først kan tilbyde kønsscanning fra omkring uge 14  Men kender virkelig godt utålmodigheden - sad nærmest på nåle frem til MD scanning i uge 20, hvor vi fik køn at vide  Men håber i er så heldige, at I allerede nu kan finde ud af hvilket køn der gemmer sig bag maven 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Roamer skriver:

Det er nemlig lige om lidt, nærmest  glæder mig også til det er overstået 

Jeg skal i hvert fald nok krydse alt hvad der krydses kan, for at det hele er som det skal være  det med køn er vist kun et gæt, når du er omkring 12 uger henne - mener at de først kan tilbyde kønsscanning fra omkring uge 14  Men kender virkelig godt utålmodigheden - sad nærmest på nåle frem til MD scanning i uge 20, hvor vi fik køn at vide  Men håber i er så heldige, at I allerede nu kan finde ud af hvilket køn der gemmer sig bag maven 

Har i så alt klar til den lille  

gir ihvertfald lige en opdatering om hvordan det går men hold nu op jeg er nervøs, læste bare af fra 12 uge kunne man begynde at ane kønnet vis det var et meget affaret øje som kiggede  men nej de tilbyder ikk køn scanninger før 14 uge, men det blir spændene den dag for kæresten mener bestemt det blir en pige, hans fornemmelser sagde pige og jeg sagde dreng ligesom hans mor men hans mor og ham er meget overtroiske så da hun lavede ring testen og den drejede rundt i cirkler skiftet hun mening og da hun hørte hjerteslaget fra sidste scanning som var på de 178 var hun heller ikk i tvivl om det var en pige  så nu må jeg jo se om deres fornemmelser er rigtige, har også prøvet at kigge på den kinesiske kalender og der har jeg fået af vide af man skal tage den måned hvor banet er undfanget i og så min alder da jeg blev gravid og der får jeg en dreng  men har også fået af vide nogen mener man skal bruge morens alder ved fødslen og så undfangelsens måneden på barnet og så får jeg en pige  og hverken den ene eller den anden måde er forkert har jeg fået fortalt så her er den kenisiske kalender 50/50% 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Roamer

Har i så alt klar til den lille  

gir ihvertfald lige en opdatering om hvordan det går men hold nu op jeg er nervøs, læste bare af fra 12 uge kunne man begynde at ane kønnet vis det var et meget affaret øje som kiggede  men nej de tilbyder ikk køn scanninger før 14 uge, men det blir spændene den dag for kæresten mener bestemt det blir en pige, hans fornemmelser sagde pige og jeg sagde dreng ligesom hans mor men hans mor og ham er meget overtroiske så da hun lavede ring testen og den drejede rundt i cirkler skiftet hun mening og da hun hørte hjerteslaget fra sidste scanning som var på de 178 var hun heller ikk i tvivl om det var en pige  så nu må jeg jo se om deres fornemmelser er rigtige, har også prøvet at kigge på den kinesiske kalender og der har jeg fået af vide af man skal tage den måned hvor banet er undfanget i og så min alder da jeg blev gravid og der får jeg en dreng  men har også fået af vide nogen mener man skal bruge morens alder ved fødslen og så undfangelsens måneden på barnet og så får jeg en pige  og hverken den ene eller den anden måde er forkert har jeg fået fortalt så her er den kenisiske kalender 50/50% 

Det er i hvert fald kun småting vi mangler, så det er skønt 

Hehe, jeg var også helt sikker på, at min mave hente på en dreng, for i min familie er det ALTID dreng-pige, og i følge den kinesiske kalender skulle det også være en dreng - men det viste sig at være en lille pige  man kan ikke altid regne med hverken kalendere, fornemmelser eller de der myter omkring hvilket køn det er - men kender godt det med at være utålmodig 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Roamer skriver:

Det er i hvert fald kun småting vi mangler, så det er skønt 

Hehe, jeg var også helt sikker på, at min mave hente på en dreng, for i min familie er det ALTID dreng-pige, og i følge den kinesiske kalender skulle det også være en dreng - men det viste sig at være en lille pige  man kan ikke altid regne med hverken kalendere, fornemmelser eller de der myter omkring hvilket køn det er - men kender godt det med at være utålmodig 

Dejligt, det et så skønt når næsten alt er på plads kan slet ikk forstille mig alt det man skal ha købt ind  tror aldrig jeg blir færdig når det blir min tur 

hehe ja den vente tid er irriterende  i min familie har vi næsten kun pige børn men har alligevel en fornemmelse af der ligger en dreng der inde selvom kæresten og hans mor er totalt uenige  tror heller ikk så meget på de myter men det ville alligevel være sjovt vis det passede  

får du stadig en dreng på den kenisiske kalender vis du bruger din alder ved fødslen? 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Roamer

Dejligt, det et så skønt når næsten alt er på plads kan slet ikk forstille mig alt det man skal ha købt ind  tror aldrig jeg blir færdig når det blir min tur 

hehe ja den vente tid er irriterende  i min familie har vi næsten kun pige børn men har alligevel en fornemmelse af der ligger en dreng der inde selvom kæresten og hans mor er totalt uenige  tror heller ikk så meget på de myter men det ville alligevel være sjovt vis det passede  

får du stadig en dreng på den kenisiske kalender vis du bruger din alder ved fødslen? 

Vi har heldigvis været så heldige, at min bror og svigerinde indenfor de sidste 2 år har fået en dreng og en pige, så vi har fået rigtigt, rigtigt mange fine ting af dem  også har jeg en mor og far, som er gået helt i selvsving over at få et barnebarn lidt tættere på, så de har også været utroligt gavmilde 

Ventetiden er virkelig den værste - og især de sidste par uger  bare vent til du kommer til det punkt, man går hele tiden og prøver at læse sin krop og håbe at finde tegn på snarlig fødsel især hvis man døjer med plukveer som jeg har gjort den sidste halvanden måneds tid, så tror man hele tiden at 'nu er det nu', men man bliver lige øv hver gang 

det kunne være rigtigt sjovt, hvis du fik ret  det var så sjovt at jeg var SÅ sikker på at det var en dreng; faktisk helt op indtil en uges tid før vi skulle til MD scanning, så fik jeg pludselig en overvældende følelse af at det var en pige - og min kæreste begyndte at tro at det var en dreng  

Jeg kiggede lige på kalenderen, og den siger stadig en dreng - men en af mine veninder fik at vide at hun skulle have en pige, og det er det vist også i følge kalenderen, så nogle gange har den ret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.