Smilet:) skriver:
Yeah men kejsersnittet bekymre mig også for får jeg babyen op til mig med det samme efter kejsersnittet eller må jeg ikk holde det lige efter? Det ville jeg have det super svært med vis jeg ikk fik ham/hende op til mig som det første 
ja oka så er jeg lidt mere rolig vis det ikk gør ondt som sådan når man begynder at ku mærke den lille når den er så livlig
det lyder virkelig som om man ikk har det særlig godt indvendigt med et barn i maven 
glæder mig virkelig til jeg skal begynde at købe ting og så i farverne som passer den lille
hvornår begynde du at købe ting ind til hende? Min mor siger at vis hun var mig ville hun vente med at købe for mange ting ind til efter 5måned da man stadig kan tabe barnet og så står man med alle de ting
men man har jo heller ikk lyst til at vente og slet ikk vis man er en person ligesom mig som elsker at planlægge ting og gerne vil gøre ting i god tid 
Synes det er lidt forskelligt, det med at få babyen op efter kejsersnit - men tror da sagtens at det er noget du kan snakke med dem om
tror det kommer an på om det er planlagt helt fra begyndelsen, eller om det er akut kejsersnit - jeg ved at min kæreste fik lov til at holde hans første datter lige efter kejsersnittet, mens moren lige skulle vente til hun blev syet sammen, men det skulle efter sigende gå rigtigt hurtigt
og din kæreste kan jo sidde med babyen lige ved siden af dit hoved, så du kan se babyen 
Nogle dage kan man føles helt grøn, blå og gul indeni, fordi der er så meget gang i dem
Men synes slet ikke det gør direkte ondt, men tror også det har meget at gøre med, at man ved at det er ens lille skat inde i maven, som bobler rundt - så tror jeg man glemmer lidt at det kan være ubehageligt, så længe man kan mærke dem 

Min mor gik faktisk mere eller mindre i gang, med det samme hun havde set køn på scanningen
Men det er en god idé at vente lidt, for man kan desværre risikere at miste barnet, og netop som din mor siger, så er det svært at gå og kigge på alle de fine ting, som man havde glædet sig til at bruge sammen med dem
jeg begyndte først rigtigt selv at købe ting, da jeg var omkring 6-7 måneder henne - men begyndte at kigge lang tid forinden
der findes et ton af lækkert babyudstyr, at man alligevel skal bruge lang tid på at finde det rigtige
og kender det godt selv med planlægning; er lige blevet færdig som serviceøkonom, hvor det hele nærmest går ud på at planlægge, så det har været rigtigt svært at lægge den side fra mig - jeg laver dog stadig lister over ting vi mangler til hende og hendes værelse, hvad jeg mangler til tasken til sygehuset osv.
det der har været sværest er netop at jeg ikke ved hvornår jeg føder
så på det punkt er du i hvert fald heldig, når du skal have kejsersnit